TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Kogemused "hiinakatega"
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=14042
2. leht 2-st

Autor:  hents99 [ 05.01.2017 23:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Kogemused "hiinakatega"

Sõltub ka tehasest, kust osta või lasta toota.
Kõik tükid on suht 1:1 originaali koopiad.
Pigem on seal probleeme monteerimisega ja materjalidega. Kvaliteedi kontrolli ei teostata, see on ka üks põhilisi erinevusi nö originaalide tootmisega. Joonised on samad.
Võta hiina asi lahti, kontrolli ja pane kokku tagasi. Korralike kinnitusvahenditega näiteks.

Enamus autodega seotud detailid on tehniliselt väga lihtsad ja toodetud tööstuste mõttes kõige soodsamast saastast. Isegi kroomi (Õnneks vist ainult eu's) ei tohi enam kasutada.

Autor:  jeff01 [ 06.01.2017 13:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Kogemused "hiinakatega"

flm kirjutas:
Milliste odavate wastegatedega rahval häid kogemusi on? Säästuprojektile 2x600 euri korraliku asja eest on veidike overkill, samas klassikalisi näkkupanevaid Tiali koopiaid ka ei tahaks.


Olen päris palju kasutanud biltema saasta. Sest see on peaaegu "kohapealt" võtta kuna soomevahet käib ju igal eestlasel 10 tuttavat :D Esimene mis suri kestis 2a driftikal, seni pole teised veel järgi andnud. Membraan hakkas lekkima. Miinuseks on tema suurus (Tihti keeruline mahutada) ja teiseks see, et flantsi pole kaasas (kaasas olev asi on malmist klapipesa mitte keevitamiseks mõeldud flants) Mul joonis tehtud ja reegline mõned flansid ka alati olemas.

Autor:  Maxdot [ 10.12.2021 20:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Kogemused "hiinakatega"

Teemale kerge turgutus.
Kuidas viimasel ajal nüüd pilukatel wastegate maastikul läheb? On mingeid repse millest kaarega hoiduda või midagi, millega tõesti tasuks loteriid mängida? Tükk aega juba kahevahel kas minna repsi või orikaga.
Arvamusi siin-seal nii palju erinevaid. Vahest tunne, et kalduvus rohkem repside pool siin maal nt.

Autor:  Mihkel [ 12.12.2021 10:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Kogemused "hiinakatega"

Kui sul on aega ja raha asja mitu korda ehitada, siis võid replica-ga õnne proovida.
Aga kui korra oled originaali kasutanud ja ka reaalselt aru saad, kuidas boosti juhtimine normaalselt töötama peaks, siis replicat enam ei taha.

Katsetame varsti huvi pärast sõbra ühel autol üle 3-4 aasta korra replicat jälle aga see sai selle mõttega võetud, et on kapotiall kõige kõrgem detail,
millele saab püssiga otse ligi ja probleemide korral lendab see esimese asjana vanarauda.
100.- eur läheb siis koolirahaks + testimise kütus, kuna seadistamise kulu temal õnneks pole.

Autor:  Maxdot [ 14.12.2021 19:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Kogemused "hiinakatega"

Minul mootorijuppidega siiani head õnne pole olnud ja otsustasin ka ikkagist seekord raha kokku hoida ja poetasin originaali. :-D

Autor:  MichelleMark [ 06.01.2022 14:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Kogemused "hiinakatega"

Replikad muutuvad järjest kvaliteetsemaks ...

Autor:  hents99 [ 07.01.2022 9:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Kogemused "hiinakatega"

Kes Hiinas pole käinud ja sealset elu näinud, arvavadki et “kari lolle” toodab näpuvahel asju….

Tegelikkuses toodetakse ka nn originalid seal. Tehastes tipptasemel Jaapani tehnika ja mõõtepingid kvaliteedi kontrolliks, mida nt kohalikul tootmisel sisuliselt keegi ei kasuta….räägivad, et masinad ei saa vigu teha ja kontrolli polegi vaja teostada….

Hind paneb muidugi asja paika. Kui 10x odavama asja ostad/lased teha, siis pead ka arvestama, et tasuta lõunaid pole olemas. Ehk odavalt saadki kehvema asja.

Väga head kvaliteeti ei osteta sealt lihtsalt - see on kallim kui nö uues maailmas.

Olen näidanud hiinas toodetud asju “siinsetele ekspertidele” ja miskipärast ei öelda, et kvaliteet õudne oleks, pigem vastupidi…

Ehk igast linnalegendid on pigem müügimeeste lobitöö ja kogemuste puudumine :-D

Autor:  Mihkel [ 09.01.2022 1:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Kogemused "hiinakatega"

hents99 kirjutas:
Hind paneb muidugi asja paika. Kui 10x odavama asja ostad/lased teha, siis pead ka arvestama, et tasuta lõunaid pole olemas. Ehk odavalt saadki kehvema asja.

Sellele ma tegelikult viidata tahtsingi, et Eesti inimene eeldab Hiina tootelt 10x odavamat hinda originaaltootja kvaliteediga.
Jah see originaaltootja toode tuleb ka suure tõenäosusega sealt aga selle tootmiskulud ei ole enam tasuta nagu inimesed harjunud on.

Kui palju sa oled näinud inimesi, kes ei eelda Hiinast saada väga kvaliteetset asja vähemalt kordades odavamalt?

Autor:  hents99 [ 09.01.2022 11:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Kogemused "hiinakatega"

Ega hiinlased varsti väga palju allhankele ei taha keskenduda, sest kohalik turg on juba esmajärjekorras. Pigem ostetakse insenere ja tehnoloogiat arenenud maadest. Arendatakse kohalikke brände jne. Turg ja nõudlus kasvab mühinal….neid on palju ja nad soovivad ka oma töö vilju nautida.
Ei sõideta kümnekesi 2-taktiliste iseehitatud võrridega. Arvestades 130% impordi maksu autodele (el autodele ei rakendu, seepärast on Tesla seal nagu meil Skoda vms) on suuremates linnades nn superautod üsna tavalised. Tehakse tuuningut, sõidetakse nendega ringradadel ja seda suurtes massides. Äri käib ja rikkaid inimesi on palju, ja rikas on ikka rikas, sest turg on üle mõistuse suur.

Valdav enamus siinseid “tuunijaid” ei teagi, mis vahe on nn “hiinakal” ja originaalil - ja enamusel projektidel polegi orikat vaja, vaadates kogu projekti teostamise kvaliteeti…Aga ego ei luba alla “parima maailmas” juppi külge kruttida. “All show no go”

Kõik algab teadmistest. Originaalide tootmise hind on samas suurusjärgus koopiaga, teadmised maksavad, seepärast ka hind palju kõrgem (disain, nõuete koostamine, lisaaeg kvaliteeti kontrolliks). Mitte materjal ja selle töötlemine.

Autor:  MichelleMark [ 05.10.2023 18:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Kogemused "hiinakatega"

hents99 kirjutas:
Ega hiinlased varsti väga palju allhankele ei taha keskenduda, sest kohalik turg on juba esmajärjekorras. Pigem ostetakse insenere ja tehnoloogiat arenenud maadest. Arendatakse kohalikke brände jne. Turg ja nõudlus kasvab mühinal….neid on palju ja nad soovivad ka oma töö vilju nautida.
Ei sõideta kümnekesi 2-taktiliste iseehitatud võrridega. Arvestades 130% impordi maksu autodele (el autodele ei rakendu, seepärast on Tesla seal nagu meil Skoda vms) on suuremates linnades nn superautod üsna tavalised. Tehakse tuuningut, sõidetakse nendega ringradadel ja seda suurtes massides. Äri käib ja rikkaid inimesi on palju, ja rikas on ikka rikas, sest turg on üle mõistuse suur.

Valdav enamus siinseid “tuunijaid” ei teagi, mis vahe on nn “hiinakal” ja originaalil - ja enamusel projektidel polegi orikat vaja, vaadates kogu projekti teostamise kvaliteeti…Aga ego ei luba alla “parima maailmas” juppi külge kruttida. “All show no go”

Kõik algab teadmistest. Originaalide tootmise hind on samas suurusjärgus koopiaga, teadmised maksavad, seepärast ka hind palju kõrgem (disain, nõuete koostamine, lisaaeg kvaliteeti kontrolliks). Lisateavet leiate aadressilt https://eestionlinekasiinod.org/ Mitte materjal ja selle töötlemine.

Jah, oled õigesti kuulnud. Paljud tooted Hiinast on kujunduse poolest originaalidega sarnased. Kuid nende paigaldamine ja materjalid võivad olla madalamad.

2. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/