Ega hiinlased varsti väga palju allhankele ei taha keskenduda, sest kohalik turg on juba esmajärjekorras. Pigem ostetakse insenere ja tehnoloogiat arenenud maadest. Arendatakse kohalikke brände jne. Turg ja nõudlus kasvab mühinal….neid on palju ja nad soovivad ka oma töö vilju nautida.
Ei sõideta kümnekesi 2-taktiliste iseehitatud võrridega. Arvestades 130% impordi maksu autodele (el autodele ei rakendu, seepärast on Tesla seal nagu meil Skoda vms) on suuremates linnades nn superautod üsna tavalised. Tehakse tuuningut, sõidetakse nendega ringradadel ja seda suurtes massides. Äri käib ja rikkaid inimesi on palju, ja rikas on ikka rikas, sest turg on üle mõistuse suur.
Valdav enamus siinseid “tuunijaid” ei teagi, mis vahe on nn “hiinakal” ja originaalil - ja enamusel projektidel polegi orikat vaja, vaadates kogu projekti teostamise kvaliteeti…Aga ego ei luba alla “parima maailmas” juppi külge kruttida. “All show no go”
Kõik algab teadmistest. Originaalide tootmise hind on samas suurusjärgus koopiaga, teadmised maksavad, seepärast ka hind palju kõrgem (disain, nõuete koostamine, lisaaeg kvaliteeti kontrolliks).
Lisateavet leiate aadressilt https://eestionlinekasiinod.org/ Mitte materjal ja selle töötlemine.
Jah, oled õigesti kuulnud. Paljud tooted Hiinast on kujunduse poolest originaalidega sarnased. Kuid nende paigaldamine ja materjalid võivad olla madalamad.