TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

K: turbo õli pealevoolu düüsi suurus
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=13576
1. leht 1-st

Autor:  grimes [ 22.11.2014 12:16 ]
Teema pealkiri:  K: turbo õli pealevoolu düüsi suurus

Tervist.. olen natuke jännis küsimusega.
täpset turbo nimetust ma öelda ei oska. Kuid pärit on ta bmw E28 2.4td pealt.

Külge läheb E30 m20b25

Nimelt ei tea mis mõõdus õli pealevoolu düüs teha.
Ei tahaks katsetama hakata, pärast jätan kuivale või hakkab suitsema.

Puhuma hakkab 0.5-0.6 bar

Lisaküsimus.. kas on väga oluline tagasivoolu koht karteris. Niiöelda surnud punkt vms ? Milline asukoht võiks kõige sobivam olla. 325ix siis autoks.

Autor:  KaroK [ 22.11.2014 15:39 ]
Teema pealkiri:  Re: K: turbo õli pealevoolu düüsi suurus

Nii ei saa auto ehitada.
Loe foorumit ja saad aru, et see turbo sobib 1 liitrisele mootorile - ja ka sinna mitte eriti :)

Autor:  grimes [ 22.11.2014 20:16 ]
Teema pealkiri:  Re: K: turbo õli pealevoolu düüsi suurus

Tänud vastuse eest.

Ehk oskab keegi miskit targemat öelda ?

Autor:  bmwre39 [ 23.11.2014 0:01 ]
Teema pealkiri:  Re: K: turbo õli pealevoolu düüsi suurus

See turbo ei taha õliresistori....nagu eelnevalt öeldud ss täiesti õige jutt et selle turboga pole sul midagi teha...

Autor:  grimes [ 23.11.2014 1:39 ]
Teema pealkiri:  Re: K: turbo õli pealevoolu düüsi suurus

Antud juhul sama turboga mitmeid liikuma pandud. Olen ise sõitnud varem selle komboga, hetkevajadused rahuldab ära. Nimelt siis nelikvedusele natuke jõudu juurde.
Kahe tuttava käes sõitis antud kombo 4a probleemivabalt ja jõudu ikka tuntavalt juures.

Sai 2.5mm auguga õlitus piiratud siis hetkel. Kuna endal esimene selline ettevõtmine, siis loodan et väga pange ei pane. Eks kusagilt ju peab alustama. See selline lihtsaim polt on odavaim variant.

Autor:  jeff01 [ 23.11.2014 19:46 ]
Teema pealkiri:  Re: K: turbo õli pealevoolu düüsi suurus

Otsi 1 selline turbo veel ja on asjal jumet. Ühega ma end ei vaevaks. Olen seda turbot kasutanud 1,6 liitrise peal kus tema laeks oli midagi sellist nagu su 2.5 sel juba praegu olemas on. Tõsi, ta on poole suurem kui tdsi oma kuid siiski ILMSELGELT liiga väike 2,5L bensukale. Restrictori suurus tuleneb õli survest / kogusest / äravoolust ja selle vajadus mõõdetakse manomeetriga. Ise tegin suht tunde järgi ja see oli väiksem kui 2.5mm kuid ära võta seda kuidagi soovitusena sest ma ei tea isegi su pealevoolu ega äravoolu mõõte.

Autor:  grimes [ 24.11.2014 11:02 ]
Teema pealkiri:  Re: K: turbo õli pealevoolu düüsi suurus

Nii pealevool kui äravool korralikud. Pealevool õige survevoolik koos stutsidega. Tagasivool suht otse allajooksev 17-19mm.

Neid turbosi mul 3tk veel.. aga hetkel ei hakka vaevama 2tk panekuga. Täna peaks hääli kuulda olema juba seega eks vaatab kuidas ja mis töötab.
Muidu olemas ka m57 160kw kaalikas. Eks vaatab selles osas kuidas too tööle hakkab esialgu.

Autor:  grimes [ 25.11.2014 2:01 ]
Teema pealkiri:  Re: K: turbo õli pealevoolu düüsi suurus

Täna siis toimus esimene käivitus ..
Teha veel väljalase, wb ja boostikell.. saab proovida mis teeb

https://www.youtube.com/watch?v=c3eoT9J7ng4&feature=youtu.be

Autor:  erxx [ 25.11.2014 13:08 ]
Teema pealkiri:  Re: K: turbo õli pealevoolu düüsi suurus

Kui plaanis jäärada sõita, siis ehk isegi toimib see pisike turbo, rattad käivad nagunii enamus aja tühja ja pole tarvis kõrgetel pööretel kiunutada.

Autor:  jeff01 [ 26.11.2014 6:59 ]
Teema pealkiri:  Re: K: turbo õli pealevoolu düüsi suurus

85kw pillii turboga 125kw mootoril midagi erilist juurde küll ei tee....mingis osas kaotab jõudu aga kindlasti ja siis võibolla tundub mõni koht ka liikuvat kuid läbi pööretevahemiku võttes pigem kaotad. Turbo suurust vaadates on max alla 200hp kindlasti kuid risk mootor laiali lasta on 2x suurem kui turbo nii pisike pannakse sest nii Tip, EGT kui IAT ronivad lakke. M20 oleks 200 hp strokerinagi nauditavam kui 250hp vilepill.

Autor:  grimes [ 26.11.2014 12:33 ]
Teema pealkiri:  Re: K: turbo õli pealevoolu düüsi suurus

Nagu ma ennist mainisin.. ei looda ma saada ulmejõude siit kätte. Teie jutupõhjal tundub nagu ma ehitaks piirajat vahele. Loodan saada natukese lisajõudu et nelikvedusena talvel lumes jönni ei jääks.. jäärajal piisaks muidugi ka sellest originaal mootorist küll.. kuid lumise pinnapeal kus pidamine parem.. kräunuta ainult 2 käiguga piirajas. Ühesõnaga plaan oli saada 3 käigujaoks jõudu juurde.

Igatahes eile õhtul sain esimese proovisõidu tehtud edukalt. Ja jõu vahe oli ikka öö ja päev. 2000rpm juures juba mõnusalt jõud taga. Pikka otsa ei teinud kuna segu ei ole teada hetkel. Ühesõnaga enda eesmärk mida ma lootsin saada tundub täidetud. Lisaks ma alustasin selle kõigega laupäeva keskpäeval. Seega 3-me õhtuga ja pisema eelarvega ei saagi ulme numbreid kätte :)

Ehk jõuab täna kõik ülejäänu tehtud. Süüdet hilisemaks ja segukell lisada ning muud väiksemad asjad.

Lõpetuseks kui kõik lõplikult valmis teen ka miski video et täpsemat aimu saada mis tulemus jäi.

Autor:  Cofy [ 26.11.2014 20:50 ]
Teema pealkiri:  Re: K: turbo õli pealevoolu düüsi suurus

mind isegi huvitaks, mis numbrid dynos tulevad

Autor:  grimes [ 27.11.2014 9:11 ]
Teema pealkiri:  Re: K: turbo õli pealevoolu düüsi suurus

Eilsega tulenes probleem.. sai tutikas innovate LS-1 külge ühendatud. Kõik viisakalt aju pistiku kaanealla. Kõik juhtmed veetud ja õieti ühendatud. Hakkame galibreerima.
Led tegi ühe ainsa vilgatuse ja kõik. Rohkem ei emmigi.. maadlesime tükkaega edasi. Sai juhtmed kõik üle vaadatud, kõik testriga jms. Avastasime mingihetk et led otsa saanud. Sai erinevaid lede proovitud ning ei piiksugi enam.
Plokile endale vool jõuab, lambdale sammuti õige vool. Ledile ka miski 0.4v
kell vilgub koguaeg 4 korda sekundis. 5 tundi maadlemist ja ei midagi :(

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/