Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 23:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 22.11.2014 12:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.11.2008 5:09
Postitusi: 15
Asukoht: Tallinn-LAAGRI-Harjumaa
Tervist.. olen natuke jännis küsimusega.
täpset turbo nimetust ma öelda ei oska. Kuid pärit on ta bmw E28 2.4td pealt.

Külge läheb E30 m20b25

Nimelt ei tea mis mõõdus õli pealevoolu düüs teha.
Ei tahaks katsetama hakata, pärast jätan kuivale või hakkab suitsema.

Puhuma hakkab 0.5-0.6 bar

Lisaküsimus.. kas on väga oluline tagasivoolu koht karteris. Niiöelda surnud punkt vms ? Milline asukoht võiks kõige sobivam olla. 325ix siis autoks.

_________________
http://www.carrating.org/car.php?15630


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.11.2014 15:39 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Nii ei saa auto ehitada.
Loe foorumit ja saad aru, et see turbo sobib 1 liitrisele mootorile - ja ka sinna mitte eriti :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.11.2014 20:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.11.2008 5:09
Postitusi: 15
Asukoht: Tallinn-LAAGRI-Harjumaa
Tänud vastuse eest.

Ehk oskab keegi miskit targemat öelda ?

_________________
http://www.carrating.org/car.php?15630


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.11.2014 0:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2013 21:54
Postitusi: 142
Asukoht: jõgevamaa
See turbo ei taha õliresistori....nagu eelnevalt öeldud ss täiesti õige jutt et selle turboga pole sul midagi teha...

_________________
Black smoke....also the tires


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.11.2014 1:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.11.2008 5:09
Postitusi: 15
Asukoht: Tallinn-LAAGRI-Harjumaa
Antud juhul sama turboga mitmeid liikuma pandud. Olen ise sõitnud varem selle komboga, hetkevajadused rahuldab ära. Nimelt siis nelikvedusele natuke jõudu juurde.
Kahe tuttava käes sõitis antud kombo 4a probleemivabalt ja jõudu ikka tuntavalt juures.

Sai 2.5mm auguga õlitus piiratud siis hetkel. Kuna endal esimene selline ettevõtmine, siis loodan et väga pange ei pane. Eks kusagilt ju peab alustama. See selline lihtsaim polt on odavaim variant.

_________________
http://www.carrating.org/car.php?15630


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.11.2014 19:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Otsi 1 selline turbo veel ja on asjal jumet. Ühega ma end ei vaevaks. Olen seda turbot kasutanud 1,6 liitrise peal kus tema laeks oli midagi sellist nagu su 2.5 sel juba praegu olemas on. Tõsi, ta on poole suurem kui tdsi oma kuid siiski ILMSELGELT liiga väike 2,5L bensukale. Restrictori suurus tuleneb õli survest / kogusest / äravoolust ja selle vajadus mõõdetakse manomeetriga. Ise tegin suht tunde järgi ja see oli väiksem kui 2.5mm kuid ära võta seda kuidagi soovitusena sest ma ei tea isegi su pealevoolu ega äravoolu mõõte.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.11.2014 11:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.11.2008 5:09
Postitusi: 15
Asukoht: Tallinn-LAAGRI-Harjumaa
Nii pealevool kui äravool korralikud. Pealevool õige survevoolik koos stutsidega. Tagasivool suht otse allajooksev 17-19mm.

Neid turbosi mul 3tk veel.. aga hetkel ei hakka vaevama 2tk panekuga. Täna peaks hääli kuulda olema juba seega eks vaatab kuidas ja mis töötab.
Muidu olemas ka m57 160kw kaalikas. Eks vaatab selles osas kuidas too tööle hakkab esialgu.

_________________
http://www.carrating.org/car.php?15630


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.11.2014 2:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.11.2008 5:09
Postitusi: 15
Asukoht: Tallinn-LAAGRI-Harjumaa
Täna siis toimus esimene käivitus ..
Teha veel väljalase, wb ja boostikell.. saab proovida mis teeb

https://www.youtube.com/watch?v=c3eoT9J7ng4&feature=youtu.be

_________________
http://www.carrating.org/car.php?15630


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.11.2014 13:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2014 23:13
Postitusi: 209
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kui plaanis jäärada sõita, siis ehk isegi toimib see pisike turbo, rattad käivad nagunii enamus aja tühja ja pole tarvis kõrgetel pööretel kiunutada.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.11.2014 6:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
85kw pillii turboga 125kw mootoril midagi erilist juurde küll ei tee....mingis osas kaotab jõudu aga kindlasti ja siis võibolla tundub mõni koht ka liikuvat kuid läbi pööretevahemiku võttes pigem kaotad. Turbo suurust vaadates on max alla 200hp kindlasti kuid risk mootor laiali lasta on 2x suurem kui turbo nii pisike pannakse sest nii Tip, EGT kui IAT ronivad lakke. M20 oleks 200 hp strokerinagi nauditavam kui 250hp vilepill.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.11.2014 12:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.11.2008 5:09
Postitusi: 15
Asukoht: Tallinn-LAAGRI-Harjumaa
Nagu ma ennist mainisin.. ei looda ma saada ulmejõude siit kätte. Teie jutupõhjal tundub nagu ma ehitaks piirajat vahele. Loodan saada natukese lisajõudu et nelikvedusena talvel lumes jönni ei jääks.. jäärajal piisaks muidugi ka sellest originaal mootorist küll.. kuid lumise pinnapeal kus pidamine parem.. kräunuta ainult 2 käiguga piirajas. Ühesõnaga plaan oli saada 3 käigujaoks jõudu juurde.

Igatahes eile õhtul sain esimese proovisõidu tehtud edukalt. Ja jõu vahe oli ikka öö ja päev. 2000rpm juures juba mõnusalt jõud taga. Pikka otsa ei teinud kuna segu ei ole teada hetkel. Ühesõnaga enda eesmärk mida ma lootsin saada tundub täidetud. Lisaks ma alustasin selle kõigega laupäeva keskpäeval. Seega 3-me õhtuga ja pisema eelarvega ei saagi ulme numbreid kätte :)

Ehk jõuab täna kõik ülejäänu tehtud. Süüdet hilisemaks ja segukell lisada ning muud väiksemad asjad.

Lõpetuseks kui kõik lõplikult valmis teen ka miski video et täpsemat aimu saada mis tulemus jäi.

_________________
http://www.carrating.org/car.php?15630


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.11.2014 20:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.10.2012 1:22
Postitusi: 130
mind isegi huvitaks, mis numbrid dynos tulevad

_________________
M50 stroker


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 27.11.2014 9:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.11.2008 5:09
Postitusi: 15
Asukoht: Tallinn-LAAGRI-Harjumaa
Eilsega tulenes probleem.. sai tutikas innovate LS-1 külge ühendatud. Kõik viisakalt aju pistiku kaanealla. Kõik juhtmed veetud ja õieti ühendatud. Hakkame galibreerima.
Led tegi ühe ainsa vilgatuse ja kõik. Rohkem ei emmigi.. maadlesime tükkaega edasi. Sai juhtmed kõik üle vaadatud, kõik testriga jms. Avastasime mingihetk et led otsa saanud. Sai erinevaid lede proovitud ning ei piiksugi enam.
Plokile endale vool jõuab, lambdale sammuti õige vool. Ledile ka miski 0.4v
kell vilgub koguaeg 4 korda sekundis. 5 tundi maadlemist ja ei midagi :(

_________________
http://www.carrating.org/car.php?15630


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11