TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

bmw e34 turbotamine
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=13542
1. leht 1-st

Autor:  jarmo112 [ 11.11.2014 21:03 ]
Teema pealkiri:  bmw e34 turbotamine

tervist selline küsimus et mida peaks veel muutma et paigaldada turbo
Engine M50
Displacement 2.00
Power 110
Drive HECK
Transmission MECH
2.0 110kw bens
seda tean et väljalaske kolektor ja ka vähekene sisselaset.
kas ajus, kütuse süsteemis peaks ka midagi muutma.
kui suur peaks turbo olema, ehk oskate soovitada milline turbo oleks sobiv.
ettetänades jarmo

Autor:  jarmo112 [ 11.11.2014 22:56 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e34 turbotamine

plaan oli algul et paneks 525tds-i turbo aga siis lugesin et sellest ei oleks abi ja siis käiv väike mõtte läbi et paigaldada 2x 525tdsi turbot :D kas nii saab siis kuidagi :? :D

Autor:  H.E [ 12.11.2014 12:16 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e34 turbotamine

Sul on vaja kõike muuta ja palju kalleid tükke osta. Kõige lihtsam ja odavam on osta tark raamat, omale põhilised asjad selgeks teha, siis tõdeda, et asi on keeruline ja siis kiirem auto osta.

Autor:  jarmo112 [ 12.11.2014 20:56 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e34 turbotamine

H.E kirjutas:
Sul on vaja kõike muuta ja palju kalleid tükke osta. Kõige lihtsam ja odavam on osta tark raamat, omale põhilised asjad selgeks teha, siis tõdeda, et asi on keeruline ja siis kiirem auto osta.

jah sellest ma saan aru et vaja kalleid tükke osta, ja ega ma ni väga võik kh ei ole selle kohapealt, ma lihtsalt küsin ka targematelt nõu. jh kui ma tahan sealt rohkem võimsust saada siis peaks paigaldama suuremad pihustid, küttesüsteemi ümber tegema ja ka aju välja vahetama. lihtsalt sooviks vähekene võimsust juurde saada :D . ära pahanda aga see lihtsalt väike küsimus .

Autor:  murjam [ 13.11.2014 0:28 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e34 turbotamine

Originaal pihustitega ei õnnestu turbotamine kuidagi. Paigaldades suurema läbilaskega pihustid, on problemaatiline see originaalajuga hästi toimima saada (seadistamisvõimalus peaaegu puudub). Seepärast üldjuhul ongi mõistlik mootori juhtaju välja vahetada sellise vastu, mille puhul saad kõiki parameetreid muuta nii, kuis vaja.

Ehk üldjuhul vähemalt minu jaoks tähendab turbotamine alustuseks nn progeaju paigaldamist. Kui progeaju paigaldamine plaani võtta, soovitan seda teha kõigepealt vabalthingava mootoriga. Kui leiad pappi (ca 1000€ eest saab Megasquirti vabalt paigaldatud) ja püsivust progeaju paigaldada, saad veel vabalthingavana proovida, et kõik kenasti toimib.

Kui progeaju on juba peal, on turbotamine lapsemäng - vajab vaid pisut pappi (ligikaudu 1000€) ja keevitamist. Kuigi järgnev loetelu võib tunduda endiselt pikk, pole tegemist sarkasmiga - tõesti on lihtne:
* paned külge suuremad pihustid (vähemalt 2x "suuremad" kui enne, võid panna soovi korral juba vabalthingavale)
* teed uue kollektori, paigaldad turbo (vähemalt 1.5x mootori esialgse võimsusreitinguga)
* paigaldad sisselaske torud ja vahejahuti
* seadistad aju (kuna oled vabalthingavana masina juba korra ära seadistanud, pole siin midagi keerulist)

Jaksu!

Autor:  jeff01 [ 13.11.2014 12:03 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e34 turbotamine

1k€ tähendab MS2 puhul juba seda, et viid auto paigaldaja juurde ja sõidad pärast minema. Enda harimine jääb saavutamata kuid saad kiiresti sõitma ja kooliraha jääb ka maksmata.....ka seade saab parem. Seda saab ka osadeks jagada pmt ja ei pea korraga välja käima. Kui see on liiga suur väljaminek siis ma jätaks turbotamata ja ehitaks sama raha eest 2,8-3.0 m50ne mis teeb 180-200kw ilmaturbota.

Autor:  jeff01 [ 13.11.2014 22:53 ]
Teema pealkiri:  Re: bmw e34 turbotamine

H.E kirjutas:
Sul on vaja kõike muuta ja palju kalleid tükke osta. Kõige lihtsam ja odavam on osta tark raamat, omale põhilised asjad selgeks teha, siis tõdeda, et asi on keeruline ja siis kiirem auto osta.


olen küll vaid kahte raamatut lugenud (G. Belli Maximum boost ja Mark Warneri Street Turbocharging) aga leian, et neid ei tasuks sul lugeda enne kui aastakese turboclubi loed ja selle abil midagi valmis teed.........muidu võib juhtuda, et sul on väga keeruline leida sobivat turbot, hästivoolavat intercoolerit, õiget kollektori materjali, sa ei lepi enam vesipritseta rääkimata equal lenght koldest jne. Lisaks kulub sul kõige arvutamisele meeletu aeg ja auto valmimine lükkub väga kaugesse tulevikku. Väga lihtne on nimelt üle mõelda mida sellise säästuprojekti puhul ei tohi teha kui soov ka auto valmis saada. Saad kõik vajalikud teadmised esimese projekti jaoks kui loed turboclubi paari esimese lehekülje autode teemad läbi kus ehitatakse tehasest vabalthingavana tulnud autodele turbod peale.
Raamatud telliks ma omale veidi hiljem kui tekib huvi asjast maksimumi võtmiseks ja on selleks palju aega, raha ja rohkem skilli......suudad terad sõkaldest eraldada sest reeglina on need raamatud US and A turu jaoks kus inimesed on veidi teistsugused, kütus sitem, suures osas karpapillid, kõrgustevahed, ilmad kuumemad, mootorid arhailisemad, mõõtühikud ajuvabad ja keskne punkt tsentrist nihkes :D

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/