Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 21:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 12.07.2014 16:21 
Eemal

Liitunud: 01.04.2011 21:08
Postitusi: 104
Kas keegi oskab tuua loogilist seletust miks siin lehel http://www.estperformance.com/products/ ... urbos.html pakutavatest turbiinikodadest suurim T3 flantsiga on on .82 A/R, aga T4 flantsiga .68 A/R? kuna T4 flants suurem kui T3, siis võiks ju asi vastupidi olla ehk siis suurema flantsiga ka suurem A/R, et oleks terves ulatuses ühtlasem gaaside liikumine. Või on seal mingi teistsugune loogika? :roll: Point selles et siis teaks, kumma kasuks otsustada.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.07.2014 16:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2008 1:28
Postitusi: 461
Asukoht: tallinn
Koja suuruse valid ikka oma mootori töömahu järgi. Flansi ava uurus ei muuda koja a/r-i. Lehel olemas ka t4 .96A/R koda kui vaja.

_________________
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.07.2014 17:56 
Eemal

Liitunud: 01.04.2011 21:08
Postitusi: 104
No link ei jätnud valikuid alles igatahes. Turbo ongi valitud vastavalt töömahule ehk siis HP5857SP variant, mis oleks sobilik AAN mootorile. Selle puhul kõige suurem T4 .68 A/R ja kõige suurem T3 .82 A/R. Pidasin rohkem seda silmas kas flantsi ava suurus ei peaks olema valitud kooskõlas koja A/R-iga? Sellisel juhul ei oleks ju mingit vahet kumma flantsiga kollektor teha.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.07.2014 1:03 
Eemal

Liitunud: 01.04.2011 21:08
Postitusi: 104
Kuna pole olnud võimalust erinevaid turbosid võrrelda ja et enda küsimust arusaadavamaks teha, küsin siis nii: Kumb turbiinikoda voolab paremini (st laseb mootoril paremini hingata lõpus), kas T3 .82 A/R või T4 .68 A/R?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.07.2014 20:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2006 18:54
Postitusi: 272
Asukoht: Kuressaare
Esimene, ehk T3

_________________
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.07.2014 20:38 
Eemal

Liitunud: 01.04.2011 21:08
Postitusi: 104
Selge, tänud!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.09.2014 23:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:24
Postitusi: 273
Palun tee endale selgeks mis on A/R. Sellel pole flantsi mõõtudega mingit pistmist.

_________________
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.01.2015 19:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.06.2014 20:33
Postitusi: 166
Kas keegi asjalikum oskab aitada äkki. Nimelt Schwitzer S200 turbo. 0,85AR kojaga, kas M50B28 mootoril toidaks ilusti 7tuhande pöördeni ära takistamata? Puhuma peaks kuskil 550hp mida väidetavalt võiks suuta.

_________________
E30 2.8L turbo. 480 rwhp. Drifti auto
E30 2.8L turbo. 430 rwhp. Tänava/ kiirendus auto.
2013 Audi S4 440 whp.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11