Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 22:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Turbo rõhupidavus
PostitusPostitatud: 23.10.2013 15:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
ahto42 kirjutas:
Sinu testimisviis ajab rõhu ka tiiviku taha, aga kui turbo töötab, siis suruvad labad ju õhu samast testaugust välja(sinna peaks ka väike hõrendus tekkima võlli poolt välja poole), kuni tulevad cooler ja mootor vastu, tekib takistus ja ka rõhk.


Nägin nüüd alles teemat
Jah see on tõesti normaalne kui turbo ei ole pöördes. Mida suurem turbo/turbovõll seda rohkem laseb läbi õhku õlitusse.
Jah ja kui on hõrendus ning turbo äravool ei toimeta õigesti siis lekib õli sisselaskesse.

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Turbo rõhupidavus
PostitusPostitatud: 23.10.2013 16:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 15:56
Postitusi: 85
Tänud vastamast, mujal foorumis on ka teistsuguseid väiteid tulnud, aga mulle meeldib ikka rohkem uskuda seda mis mulle paremini sobib :)
Turbo läheb igatähes auto peale tagasi ja siis vaatab juba edasi.

_________________
quattro was here


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Turbo rõhupidavus
PostitusPostitatud: 24.10.2013 9:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Huvi pärast survestasin oma autol ka sisselaske turbo õhuvõtu poolelt ja kuigi kerge õhuleke on (see on mõistetav, seibil on lõhik sees), siis mingit mulisevat leket küll pole.
Kui seal hõrendus on turbo töötamise ajal ja õhk väga vabalt läbi liigub, siis imeb ju õli sisselaskesse?

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Turbo rõhupidavus
PostitusPostitatud: 19.11.2013 18:09 
Eemal

Liitunud: 26.11.2012 22:07
Postitusi: 4
Tervist!

Kuna selle teema kohta on mul pikalt huvi olnud aga päris head infot ole leidnud siis küsin siin, mis moodi te kontrollite lekkeid? On selleks mingi spetsiaalne tööriist või saab ka seda lihtsalt kuidagi koduste vahenditega teha? Endal on ammu plaanis teha sest lampi on rõhk langenud, ei boosti enam nii hästi. Mootoriks Volvo C70 2.0 turbo 166kw, 16T turboga tegu.
Loodan, et väga valesse kohta ei kirjutanud :)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11