TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=11495
11. leht 13-st

Autor:  innu21 [ 04.02.2015 21:21 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,

Märgid ikka paigas.mootor sõitnud tuhandeid kilomeetreid.hetkel lihtsalt seadistus paigast.krt mootor turtsub,justkui üks silinder jätaks vahele.sellest tuleb ka tuuride kõikumine ma arvan.ja nii ei saa segu ka paika ajada.huvitav on see et külmalt käivitades sell hetkel kui tuurid üleval on tuksub mootor ilusti ühtlaselt ja mida soojemaks läheb seda kehvemini töötab.teen mõned testid kui aega saan.

Autor:  jeff01 [ 04.02.2015 21:52 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,

Ma ei sõidaks temaga üldse nii. Läheb katki...
Järjekord oleks minumeelest selline, et laseks soojaks käia. ....püüaks esialgu näiteks 100Kpa rea paika saada lahtise sisselaskega...... Kasvõi kaameraga filmi tahhokat ja segukella....madalalt näiteks neljas sisse ja hoiad lõpuni laba põhjas. Siis vaatad videolt palju miski pöördetulba juures segu oli ja arvutad mitu protsenti ja kummas suunas vaja liigutada asju tabelis et saada soovitud segu...... Siis sama lugu miski ülejärgmise vaakumireaga mida hoiad näiteks boostikella jälgides gaasiga õiges vahemikus kui ta sul vaakumit näitab.....Kahe rea vahe siis interpoleerid nende keskmise ja saad pmt 3 rida juba enamvähem paika. Ja nii järjest peenemaks ja täpsemaks......Kui kõik NA ala kenasti paigas siis boostiga vaikselt alt üles samamoodi kuid esialgu tõmbaksin süüdet veidi tagasi ja kui segu enamvähem paigas siis lisaks süütenurka vaid detonatsiooni kuulates ja segule "peenhäälestust" tehes.

Ma võin ka eksida ja võimalik et pole vaja sellist kilplasetööd kuid kui laivis seadistada pole võimalik, logida ei saa ning autotune puudub samuti siis tundub esialgu ainus võimalus seda kuidagi nii teha.

Autor:  innu21 [ 04.02.2015 22:18 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,

Võtan sellest jamast paar vaba päeva.unes näeb ka juba hexxe ja decce :p.

Autor:  murjam [ 05.02.2015 1:33 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,

Mitmes kohas mainid hex-e, mis jätab mulje, et tegeled pidevalt hexadecimal<->decimal kalkuleerimisega. Seda pole vaja! See oleks umbes sama hea, kui kuuldes arvu 245 hakata arvutama, mitu 1.35€ maksvat õlut selle summa eest saaks või siiani kõik eurod peas kroonideks teisendada - lisaks on hex<->dec teisendamine veidi rohkem pead vaevavam.

Hexadecimal ehk kuueteistkümnendsüsteem on täpselt samasugune süsteem nagu kümnendsüsteem, ainult arvusüsteemi aluseks on seal 16, mitte 10 (numbreid on 16, mitte 10).

Mis ma tahan sellega öelda? Kui Sul on näiteks kuskil väljas väärtus "AF" ja tahad veidike seda väärtust muuta, pole mingit mõtet seda hakata ümber teisendama kümnendsüsteemi. "BF" oleks antud juhul 16 võrra suurem väärtus, "9F" 16 võrra väiksem, "AD" kahe võrra väiksem, "B1" kahe võrra suurem jne.
Oluline on aru saada, et need on tavalised arvud, mis käituvad täpselt nagu kümnendsüsteemi arvud, lihtsalt numbreid on rohkem kui 10, peale 9-t tuleb A, B jne: 0123456789ABCDEF. Kuna 16 on väga sarnane suurusjärk kümnega, saab kümnendsüsteemile sarnase loogikaga vabalt nende arvudega töötada.

Jaksu!

Autor:  innu21 [ 05.02.2015 7:48 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,

Tänks.eestikeeles on kõik ilusam.minu jaoks on see hetkel veel suht võõras maailm.kohanemine võtab veic aega :)

Autor:  innu21 [ 25.02.2015 22:42 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,

natuke confused.kuidas seletada.laed mapi ecusse liveedit programmiga.on segu 14,7 kuid koigub.kasutad liveediti pihustite recalculaatorit(sisestad 444cc) hakkab mootor ilusti nurruma kuid segu on igas asendi 10,9.proovides muuta K valuet voi null time(blast of) ei muutu segu uldse.see pole justkui voimalik.aga ei muutu.muudan ara config.ini failis injector size 444cc(just kui tehase omad oleksid)segu 10,9. ei onnestu kuidagi muuta.loogiline oleks et kui muuta K ja nulltime vaartust siis peab ka segu muutuma.kust leida meest kes reaalselt kasutab antud programmi.

Autor:  innu21 [ 25.02.2015 22:45 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,

uks mote tuli.suvaline bemmi mootor peale,kerge 100 eurtsine rem,turps peale,rohku 1,5 barri ja tuld.:)

Autor:  Maik [ 25.02.2015 23:31 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,

Seda oleks võinud 11lk tagasi vist juba ette võtta siis....

Autor:  innu21 [ 26.02.2015 0:04 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,

Jamh.hetkel tekkinud juba puht huvi,milline osa sellest ajust kahe silma vahele jäänud on.kevadeni on veel tiba aega ehk ikka õnnestub.

Autor:  mitsu_manic [ 26.02.2015 10:00 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,

Noo tegelikult, sul see mootor töötab ja nii palju häid juppe külge keeratud. Hetke probleemiks ju juhtaju keerukus (mitte toimima saamine) ning vb mingi elektrikalad veel sees.
Pigem viska kuskile töökotta, kes selle ajuga midagi teha oskab, või asendab paremaga ning juhtmeid korrastab.
Bemmi mootori swapiks sul ikka teist juhtaju ja juhtmestikku tarvis. Lisaks käimari swap jne. See kõik lisa töö.

Autor:  mitsu_manic [ 26.02.2015 10:00 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,

Noo tegelikult, sul see mootor töötab ja nii palju häid juppe külge keeratud. Hetke probleemiks ju juhtaju keerukus (mitte toimima saamine) ning vb mingi elektrikalad veel sees.
Pigem viska kuskile töökotta, kes selle ajuga midagi teha oskab, või asendab paremaga ning juhtmeid korrastab.
Bemmi mootori swapiks sul ikka teist juhtaju ja juhtmestikku tarvis. Lisaks käimari swap jne. See kõik lisa töö.

Autor:  innu21 [ 26.02.2015 12:40 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,

mis mind segadusse akab on ju tegelt lihtne.kui sa muudad pihusti avamis sagedust ja kui kaua ta on avatud siis peab rõhutan peab segu muutuma aga ei muutu.ma ise arvan et liveedit programm soovib midagi saada aga mida?

Autor:  jeff01 [ 27.02.2015 12:18 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,

innu21 kirjutas:
ise arvan et liveedit programm soovib midagi saada aga mida?
Anaalnoomitust :-D
Küsi Astronalt kellelt ta oma romulaatorid ja muu jura sebis kunagi.....too inimene tonkab seda asja väga hästi minuteada.

Autor:  innu21 [ 27.02.2015 20:57 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,

ja ongi aeg kaes.dyno run. ai krt enne ei saa minna kui viimase puuduva detaili leian kuskilt.nimelt suuteluku umber kaiv plastmas rongas :p . aa tegelt sain susteemile pihta ja asi toimetab enam vahem.enne dynot harjutan veic programmi et koik ilusti sujuks.muidugi kapotti all tuleb ka korrastust teha.pole varem dynos kainud.mida vaja enne teha/teada.hetkel kull laenatud kutuse tabelitega jne.huvitab veel uks asi,nimelt kasutades erinevaid tabeleid siis arvutab programm loodetava hp valja.toon naite.1 tabel annab 296hp ja sama mapiga piirajasse lasta saavutab boost 0,5bari.kohapeal. 2 tabel annab 457hp ja sama mapiga piirajasse lasta saavutab boost 0,9 bari.kohapeal.(controller on 1,0 seatud).nii.....mis see k[simus oligi ei maleta :) . krt tapi tahti ka ei ole.

Autor:  innu21 [ 28.02.2015 1:01 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,

no teglt on asi ju lihtne:timing,fuel and air.

11. leht 13-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/