Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 02.05.2024 4:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 184 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 08.03.2013 12:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.05.2007 7:45
Postitusi: 256
Asukoht: võru
hetkel peal on samakaane pakud.sisse ja väljalaske omad märgitult I ja E numeratsiooniga pluss nool mis määrab siis front side.krt ma ei tee talle enam midagi.lasen mõned tunnid veel koha peal podiseda.loogiliselt võtta siis oletame et on kulunud ülemised pakud st.hüdrotõukur surub nuka vastu ülemist pakku.õlitus toimub alumise paku seest.põhimõttelist jookseb õli enne üles jõudmist minema(no osaliselt kindlasti).see on hetkel ainuke mõte.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=50RuKyrcc3k


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.03.2013 22:30 
Eemal

Liitunud: 13.04.2011 12:04
Postitusi: 42
Kui metall vastu metalli on, siis peaks ju ammu olema visuaalselt näha.
Kas sa kuulad stetoskoobiga või oled niisama peadpidi kapotiall?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.03.2013 11:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.05.2007 7:45
Postitusi: 256
Asukoht: võru
H.E kirjutas:
Kui metall vastu metalli on, siis peaks ju ammu olema visuaalselt näha.
Kas sa kuulad stetoskoobiga või oled niisama peadpidi kapotiall?

:D kapotti pole veel peal.(stetot pole aga abiks korralik puunott :D millega isegi pihusti tööd kuulda :D)kui klapikambri kaan maha võtta ja käbist mootorit ringi ajada siis isegi mu naine kuulis kriuksu :D.Aga kriuks on läbi ponnistuste vaiksemaks läinud.tõsi ta on et kui nuka õlitus oleks null siis oleks ammu kottis juba.siiski arvan et teema jääb nuka õlituse taha või siis sisse laske poole kuivale jäämine,mis on jällegi pea võimatu sest õli kanalid on piisavalt suured.Kuna kõik plunserid said vahetatud aga nii vigin kui ka plunseri plagin ei taha kaduda.sai uuritud googeldades.Osad räägivad sarnasest probleemist ja et viga peaks otsima mootori tuulutusest :O.mõned soovitavad turbot kontrollida jne.Minul ideed otsas.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=50RuKyrcc3k


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.03.2013 12:18 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Oot oot, kas mootor käis maas?? Egas sul karteris õlivõtt mõlkis pole, mingi levinud viga pidi see Nissanitel olema (tglt küll iga autoga aktiivne).

Kui nukapakud maha võtsid, olid ikka õlised ka alt poolt?? Pööret oled mootorile andnud? Õlirõhu tõustes võiks kigin ja hüdroka tiks kaduda.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.03.2013 12:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.05.2007 7:45
Postitusi: 256
Asukoht: võru
mitsu_manic kirjutas:
Oot oot, kas mootor käis maas?? Egas sul karteris õlivõtt mõlkis pole, mingi levinud viga pidi see Nissanitel olema (tglt küll iga autoga aktiivne).

Kui nukapakud maha võtsid, olid ikka õlised ka alt poolt?? Pööret oled mootorile andnud? Õlirõhu tõustes võiks kigin ja hüdroka tiks kaduda.

mootori oli ikka maas ja pulkadeks.pakude maha võtmisel on pakud õlised.kui käivitada ja jälgida pakke siis tekib paku ja nuka vahele(ümber) ilus õli rõngas.teisi päeval tuleb mootori kogemustega mees asja kaema.:D.endal pea ei hauka enam.teoorias on kõik nii nagu peab kuid kapotiall enam ei ole :P.põõret olen andnud,õli surve sellel hetkel ligi 5 bari.No peaks plunserid ära täitma.tuttav ähvardas saale kolksuga :O.ma üritan teha mingi video.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=50RuKyrcc3k


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.03.2013 14:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Isegi siin foorumis oli pilt kus mootori mahapanemiseg oli karteri kokku vajutanud ja õlivõtu toru oli kinni.




Nats ulme muidugi,et karter nii pehme on,siiani kõikidel autodel nagu kõvad karterid olnud.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.03.2013 16:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.05.2007 7:45
Postitusi: 256
Asukoht: võru
tänud osalejatele.teema läheb kustutamisele.Ja mootor läheb lahkamisele :D.mis s....sti see uuesti.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=50RuKyrcc3k


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.03.2013 23:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Mida siis meistrimees leidis?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.03.2013 9:30 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Ma pakun, et õlivann oli kokku surutud ning mootor ei saanud piisavalt õli tööks.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.03.2013 20:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.05.2007 7:45
Postitusi: 256
Asukoht: võru
mitsu_manic kirjutas:
Ma pakun, et õlivann oli kokku surutud ning mootor ei saanud piisavalt õli tööks.

meistrimehel on nii et:mootor pulkadeks.alumine ots korras,kolksu /tiginat tekitavad ilmselt kolvi sõrmed/kepsu puks.varem ei pööranud neile üldse tähelepanu. Vigina tekitajat ei tuvasta.silmaga nähtavaid kahjustusi ei leia.huvi pärast sai ka proovitud teise mootori nuka pakke.piisas ühe vahetamisest ja nukkvõll ringi ei käinud enam :D.hetkel ootan uusi kaane polte et saaks kokku laduma hakkata. ca18det on see õli jahutaja vahel(õli filtri hoidja).krt ei saa aru kuidas see jubin töötab.sellel mingid kaks kuulikest vedrudega.nagu klapid.sisse ja välja.Mõtlen et ehk tuleb sealt kerge õlituse mure ülemisele otsale.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=50RuKyrcc3k


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.03.2013 22:15 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Sellel mootoril on ju all õlipihustid kolbide jaoks? On need ikka õige nurga all ja pritsivad ka?
Samuti saab kolvisõrm õlitust ka õlirõnga vahelt-läbi kolvi seina. Õli pole ära põlenud sinna? Uued kolvid?

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.03.2013 15:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.05.2007 7:45
Postitusi: 256
Asukoht: võru
mitsu_manic kirjutas:
Sellel mootoril on ju all õlipihustid kolbide jaoks? On need ikka õige nurga all ja pritsivad ka?
Samuti saab kolvisõrm õlitust ka õlirõnga vahelt-läbi kolvi seina. Õli pole ära põlenud sinna? Uued kolvid?

õli pihustid on.mootori kokkupanekul sai need küljest võetud läbi pestud.kas nad pihustavad ei oska õelda.teoorias peaksid :D.kolvid on kasutatud sepised uute rõngastega.pole suur töö need pihustid uuesti läbi puhuda.kontrollin seda.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=50RuKyrcc3k


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.03.2013 22:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.05.2007 7:45
Postitusi: 256
Asukoht: võru
Nii....hulga tööd selja taga.Kolks on mootorist kadunud.St.kolvi sõrmed/puksid olid kulunud ja tekitasid kerget kolksu.Aga no viginale ei leia lahendust.Nagu lihv pink. Siin ka video http://www.youtube.com/watch?v=JnbqyhMB2cE&feature=youtu.be

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=50RuKyrcc3k


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.03.2013 2:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
2 küsimust tekib pähe.


Põhiline on,et tõesti , 2013 aastal 240p video ? wow.
Mingi rihmarullik kindlasti sellist häält ei tee ?

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.03.2013 11:44 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Savi see video kvaliteet, häält vaja kuulata.

Abiseadmete rihmad oled maha võtnud, siis teeb ikka seda kiginat? Näiteks genekas, veepump, konditsioneer, roolivõim. Roolivõimus õli jagub?
Mõni kalts ei jäänud turbo sisselaskesse??
Kui sidur alla vajutada, kas hääl säilib-käikari laager?

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 184 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 94 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11