Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 03.05.2024 1:15

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 184 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 10.04.2014 14:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.05.2007 7:45
Postitusi: 256
Asukoht: võru
Algselt oli tõesti esimese silindri pihusti juhe pooles vinnas.nüüd kontrollitud,kõik silindrid töötavad.ja kus juures üsna ühtlaset.hetkel veel peal narrow ja wb.mõlemad näitavad sarnaselt.kui nüüd üks pihusti juhe oli lahti siis kas peaks ajule resa tegema?

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=50RuKyrcc3k


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.04.2014 1:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.05.2007 7:45
Postitusi: 256
Asukoht: võru
Sai garaages istutud.Küünlad maha.kompressioonid korras.Küünla säademe vahe panin 0,9.Süüde 17kraadi.käivitub peaaegu et hästi aga tahmatab koha peal.Midagi on saanud lambdadega valesti.segast peksavad.Näidud ei muutu ka sõidu ajal.Millest see tuleb.Isegi kitsas riba ei toimi nii nagu peaks.See tahab ka juba olla just kui lairiba :D .Kas sellest võis midagi muutuda et akku pagassi sai viidud(nõrk mass,pluss).kellade toide võetud süüteluku alt. Video sõidu ajal: http://youtu.be/IjyiF4RA2EM Maailmast uurides siis viitavad vead ühendusele.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=50RuKyrcc3k


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.04.2014 11:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.05.2007 7:45
Postitusi: 256
Asukoht: võru
Viga oli valesti ühendatud kellas.Ma ei tea kus selle mehe mõtted olid kes juhtme otsad külge jootis.(mina) :D .Nüüd toimib ja näidud tühikäigul 14,7-8 ja full boosti all 12,1-2.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=50RuKyrcc3k


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.04.2014 6:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.05.2007 7:45
Postitusi: 256
Asukoht: võru
Küsimus:kui gaas põhja lajatada siis kukub puterdama.niisama kiirendades sujuvalt gaasiga mängida jookseb edasi ulmelislt hästi.kas puterdus võib tekkida ära vahetatud sisselaske nukast.mida timmida et olukorda parandada. Küsimus 2: gaasiklapi andur.mida sellest regullitakse?

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=50RuKyrcc3k


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.04.2014 9:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
mida segu sel hetkel teeb, kui puterdab?
kui järsku gaasi vajutada, siis esialgu, ei jõua pihustid kohe järgi, seega peaks aju kiire TPS muutumise korral kohe mingi koguse kõikidesse silindritesse pihustama. kui ei siis läheb lahjaks ja puterdab. vist oli niipidi.

kas sa gaasiklapi anduri all pead silmas segusiibri asendi andurit? TPS (throttle position sensor) on üsna tähtis andur. CA-l on ta lahendatud sedasi, et ühes anduris tühikäigu lüliti, et kui lased gaasi lahti, siis loob ühenduse.. ja teine osa on siis asendi andur, milleks on potekas. tasub testriga kõik üle mõõta. et kõik oleks täpselt..
TPS korpuse küljes oleva pistiku keskmise ja ühe äärmise vahel peaks olema lülitus, kui pedaal lahti lastud siis peaks ühendus olema..
juhtme otsas pistik, mis sealt välja tuleb, selle keskmise ja ühe äärmise vahel peaks olema muutuv takistus, kui gaasi vajutad.
süüde sees: 0 volti, kui on lahti lastud ja võimalikult lühikest aega kui vajutad pedaali. 90% lahti peaks näitama 5 volti. sinna jääb ka.

või pidasid sa silmas, et mitte põhjagaasi esimesed sekundid vaid alati, kui gaas põhja vajutatud siis puterdab?
On sul komplektne manual olemas? ma siin panin mitmest ühe kokku, et kõik lehed olemas oleks.
nukast ei tohiks küll midagi sõltuda, kui niisama sõites hästi liigub.. klapid teevad ju tööd vastavalt pöördele mitte pöörete muutumis kiirusele.
kui just rihm ei veni.

_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.04.2014 11:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.05.2007 7:45
Postitusi: 256
Asukoht: võru
Proovin üle mõõta.Kus juures alati ei puterda.samas on näiteks nii:külm mootor käima siis tuure üles poole ei lõõ(peaks lõõma).sõidad mootori soojaks siis tahab hoida põõrdeid kõrgel ala 1300rpm.segu tühikäigul seal juures ei muutu olyliselt ja sell hetkel tahab ka puterdada.tühikäiku veel regullinud ei ole.Palju segu peaks olema kruiisides?

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=50RuKyrcc3k


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.04.2014 11:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.05.2007 7:45
Postitusi: 256
Asukoht: võru
Manuaali pole.olen siit sealt netis vaadanud :) asju.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=50RuKyrcc3k


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.04.2014 11:08 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Leke õhutorustikus paneb mootori igasugu vigureid tegema ja vigane MAF ka.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.06.2014 21:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.05.2007 7:45
Postitusi: 256
Asukoht: võru
Kas hüplevatele tagaratastele piisab amortisaatorite vahetusest.(kuigi hetkel all olevad gaasikad tunduvad ok olevat)?Drifti show l panin tähele et isegi coilid põrkasid all.Küs targematele.Milleks oil catch vajalik.või rohkem soovituslik kui vajalik.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=50RuKyrcc3k


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.06.2014 22:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
wheel hopi kohta loe vastavatest nissani foorumitest.


Corvette puhul oli see näiteks tõsine probleem. Lahti sai sellesti enamasti tutikate uute kummidega, väga jäikade coiloveritega, tagasilla brace-bariga jpm. huvitavat... mina sellest lahti ei saanudki. Ja paljudel erinevad lahendused lisaks sellele. Wheel hopi vastu kõige paremini aitab parima pidavusega start- mis on ilmselgelt mõttetu asi võimsa auto juures.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.06.2014 23:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Karterituul on alati kergelt õliaurudega koos ning ülelaetud mootoritel on karterituult rohkem. Originaalis on karterituulutus sageli ühendatud otse sisselaskesse, mistõttu satub sisselaskesse õliauru, mis õlitab seestpoolt kogu sisselaske, intercooleri jne. Kui mootor juba väga hõre või lihtsalt palju sellise konfiguratsiooniga sõitnud, võib juhtuda, et terver cooler on õli täis. Arusaadavalt see hea ei ole.

Oil catch can'i kasutatakse selle jaoks, et karterituultest õliaurud eraldada, kuid samas jätta süsteem kinniseks st karterituul suunatakse sisselaskesse nagu originaalis.
Alternatiiv oleks karterituulutus ühendada lihtsalt kuskile põhja alla või mingisse anumasse, aga õhukulumõõtjaga mootori puhul see ei toimi ning samuti pole see tänava-legaalne (mingi selline klausel oli kuskil, et mootor peab olema kinnine süsteem vms).

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.06.2014 6:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.05.2007 7:45
Postitusi: 256
Asukoht: võru
Selge pilt.Karglevate rataste puhul olen tähele pannud jah ,et uute rehvidega hüplemist pole.tuleb maailmas ringi tuhrata ja otsida lahendusi.Minul hetkel on karteri tuulutus lõdvikul lihtsalt pisike filter otsas .

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=50RuKyrcc3k


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.11.2014 23:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.05.2007 7:45
Postitusi: 256
Asukoht: võru
kui igavus tapab siis teen nii....Pilt , Pilt , Pilt

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=50RuKyrcc3k


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.11.2014 20:58 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
murjam kirjutas:
Alternatiiv oleks karterituulutus ühendada lihtsalt kuskile põhja alla või mingisse anumasse, aga õhukulumõõtjaga mootori puhul see ei toimi ning samuti pole see tänava-legaalne (mingi selline klausel oli kuskil, et mootor peab olema kinnine süsteem vms).


Küll vana kirjutis, kuid...
Isiklikult kuskilt sellist väidet leidnud ei ole ning vaadates Euro 4-5 rekkaid, siis kõigil jookseb tolline toru otse põhja alla, kus õli omal soovil maha tilgub-jookseb. Karterituul siis.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.12.2014 23:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.05.2007 7:45
Postitusi: 256
Asukoht: võru
Foorum hakkab välja surema :).Niisiis sai villand chip stage2-st ja lähme üle stage 3 peale.kapoti alune raud on ilusti vastu pidanud.vahepeal sai alla kruditud kemppi differ mis on lsdga öö ja päev.Kasutan veeremiseks 15" plekkikaid et oleks odav rehve saada ja vahetada :). Tagumised said laiemaks tehtud 9,5" ja esimesed 7,5" kuid tõin randi väljapoole.Stage 3 st on veel puudu maf mis peaks kohe kohale jõudma ja siis omale kohale istuma,milleks on ettevalmustused tehtud.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=50RuKyrcc3k


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 184 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 93 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11