K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
Kerge road test tehtud.rahulikult.3 käik ja full open throttel on segu 9.8.kas keegi on tartu dynos käinud?kas seal keegi seadistamisest ka midagi jagab?
Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
Seadistamisest jagamine ei tähenda, et Sinu konkreetse setupi ja ajuga kohe kursis ollakse. Kui lähed seadistaja jutule tema jaoks tuttava ajuga, mille jaoks on tal programm ja tegutsemine tuttav, siis kindlasti jagatakse seadistamisest. Vastasel juhul aga suure tõenäosusega mitte, eriti veel, kui vastav aju/programm kasutajamugavusega ei hiilga.
Lauda nitro
Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
Ma väga vabandan kui operaator peaks olema muutnud kuid viimati kui käisin siis oli seal operaator kes EI SEADISTA kindlasti ühtegi juhtaju.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
Täpselt nagu trummimäng, väga lihtne, lõiksalt löö õigel ajal õiget trummiinnu21 kirjutas:no teglt on asi ju lihtne:timing,fuel and air.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two"
Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
.tegelt on arenemist märgata ja ruumi veel areneda ka.kevadeks loodan jooksma saada.vähemasti ei janda enam erroritega.harjutamine teeb meistriks.
Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
Härra Astrona save the day.sai siis jebitud probleemiga et peale laba andmist sureb mootor välja ja viga oli liialt lühikeses turbo ja õhulugeja vahelises torus.katse tulemuseks sai selline kompott. kuhu kurat ma nii pika toru peaks peitma/vedama.(kanalka muidugi ainult testiks tehtud :D).
Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
Toru pikkust saab vähendada kui kasutada 90 kraadiseid põlvesid.
Head testimist
terv
erich
Head testimist
terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
Krt ei leia kuskilt 76>80 mm ülemineku lõdvikut kuskilt.ei tea kas 89 mm silikon lõdviku tõmbab 80mm peale kinni.ehk keegi räägib oma kogemusest.ei tahaks lambist 17 eurtsi välja käiia.
Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
Kas 76mm kuumas vees ei lähe piisavalt pehmeks, et 80mm peale venitada?
0,5 MW
Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
Tellisin 76mm sirge ära.mingi vibratsiooni leevendiga.teen proovi.
Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
Jubin käes.76mm läheb 80mm peale ideaalselt.tellin teise samasuguse veel.tänud turboclub team
Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
kui viimane jubin paigas siis juhtus see: lasen teha roostevabast flantsi ja keevitan rv torujupi külge :D.
Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
Krt 2te asja korraga teha ei tohi.nimelt see õhulugeja sai viidud soovitud kauguse peale ja tagasi sai pandud ka orig.kütte rõhuregulaator.ennem oli mingi odav jdmmi oma.nüüd aga on niimoodi et kuskil 6000 rpmmi juures mootor korraks lapperdab ja siis jookseb ilusti piirajani välja.
Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
Kütte rõhk tühikäigul ilusti 2,45 barri.tehase näit sama.kas võib järeldada et on töökorras?tuuri andes hetkeks tõuseb ja siis tuure üleval hoides langeb isegi natuke alla 2,45.