Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 13:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 79 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 30.01.2013 18:13 
Eemal

Liitunud: 07.01.2013 22:24
Postitusi: 67
Küsimus siis väga lihtne
Budget on 4000-5000 eurot ja soov siis soetada omale tagaveoline manuaal arvatavasti koos turboga.
Kuid driftiautodest tean vähe ja siis tuligi vajadus küsida mida kaasfoorumlased(kogenumad inimesed) teavad asjast
Milline auto oleks mõistlikuim...
Autol on ka kindlasti tähtis et välimus oleks moditav :D

Millisel autol on kõige odavamad aftermarket tuuning jupid jne...
Kust autot osta?

edit: kas 240sx kere ja sillad oleks algusmaterjaliks piisavad, kui jah siis kas 1000 euri kere eest (ilma mootori, kasti ja juhtmestikuta) on normaalne hind, kui nii siis palju maksaks umbes turboga mootor ja kast + juhtmestik?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.02.2013 14:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
Supra hinnad algavad 14-15000€ nii et siin pole midagi valida ju.

_________________
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.02.2013 14:44 
Eemal

Liitunud: 16.03.2009 0:25
Postitusi: 285
Asukoht: Tallinn
Jah, ainult üks variant Suprast eksisteeribki... :-D
Aga igal juhul sx, Supra=laev.

E: Sellesmõttes küll jah.
Kuigi raha läheb igasse autosse nii või naa lõppude lõpuks rohkem kui siin toodud - seep see ei tundugi väga reaalne projektiteema.
Kui just valmis"projekti" ei osta jep.

_________________
ECI


Viimati muutis ValgeKotkas, 01.02.2013 15:23, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.02.2013 15:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
Vana pehmo supra tahab driftikõlbulikuks saamiseks ka omajagu tööd ja raha, nii et ikka läheb eelarvest välja. Teiseks on ta pea pool tonni raskem SX-st, mis on juba peaaegu valmis driftiauto :) siin ei ole lihtsalt midagi valida. Odavam ja töökindlam oleks mõni müügisolev v8-rullikas ligi võtta, aga se pole enam selle foorumi jutt ...

_________________
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.02.2013 16:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
2wd Sierra Cosworth 150kw stockis, mingi chip hujipp peale ja 200+kw tuleb lõdvalt. Välismaal ringlevad odavama otsa mudelid 3-5k eur vahel. 200sx-ga kaal sama, tuuningjuppide saadavus sama. Mootor stock konditsioonis kannatab ilmselt rohkem laksu välja kui SX.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.02.2013 22:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2005 18:01
Postitusi: 390
Asukoht: .EU
Soarer - real Men`s skid car.

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.02.2013 23:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.10.2012 1:22
Postitusi: 130
200sx oleks alustuseks päris hea ja kannatab mootorit ka piisavalt soodsalt modida, et tänavaklassis konkurentsis püsida. 300hp kannataks esialgu liugu lasta küll, kuid vedrustust ei saa ka hooleta jätta, sest selle arvelt on võimalik kompenseerida ka kerge jõu puudus. Mõned aastad tagasi panustati ilgelt mootori peale ja tehti vedrustus võimalikult jäigaks ja tulemuseks oligi närviliselt käituvad autod( pean silmas ülemaailmset suunda)

_________________
M50 stroker


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.02.2013 23:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.07.2006 1:08
Postitusi: 75
Asukoht: Tallinn
Mina uuriks seda pakutavat S14 kere ilma mootorita ja alustaks mingi v8 mootori conversioniga. Algajale oluliselt lihtsam õppimiseks kui turbokas. Chassis juba pea, et ideaalne.

_________________
Audi S2 limo / Subaru Impreza GC8 JDM STI


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.02.2013 0:57 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Jaan kirjutas:
2wd Sierra Cosworth 150kw stockis, mingi chip hujipp peale ja 200+kw tuleb lõdvalt. Välismaal ringlevad odavama otsa mudelid 3-5k eur vahel. 200sx-ga kaal sama, tuuningjuppide saadavus sama. Mootor stock konditsioonis kannatab ilmselt rohkem laksu välja kui SX.



Paraku on sellised nõuandmised nagu hane selga vesi.

Asi käib nii, et vaadatakse, mis on popp ja noortepärane, siis minnakse edasi sihtotstarbe järgi otsima, mitte vastupidi. Sierra on ju megakole :evil:

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.02.2013 17:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
TEH kirjutas:
Mina uuriks seda pakutavat S14 kere ilma mootorita ja alustaks mingi v8 mootori conversioniga. Algajale oluliselt lihtsam õppimiseks kui turbokas. Chassis juba pea, et ideaalne.


+1 selles suunas



ja +1 sirje suunas. Kole võib ta ju olla aga selles tema võlu seisnebki, rahvale lähevad igasugu kärakad väga hästi peale.....Kuna nissaneid on driftimaastik täis siis sirje puhul oleks publiku emotsioon ikka hoopis miskit muud ja kui rahvas ikka karjub ei jää see kohtunikel märkama kes peaksid külma närvi säilitama ja adekvaatselt hindama kuid alati see ehk ei õnnestu.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.02.2013 21:13 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Kui tänavapilti põhiliselt niisugused kaunistavad, siis üldse ei imesta et rahvas koledaks peab :).
Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.02.2013 21:36 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Ok, drift vb natuke vale asi võrdluseks, aga üldiselt autospordis, kus on tähtis vaid AEG, siis valitakse toorikuks eelkõige sooritusvõimeline agregaat. Vahet pole, milline välja näeb.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.02.2013 12:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.11.2010 18:09
Postitusi: 63
Mida siin üldse kommenteerida. Streetrace ja ladaklubi foorumis paneb sama vend oma ladale turbot peale ju, las driftib sellega. 1 päevaga muutus budged 5000 euriks, enne pold raha, et siksgi käima panna... :ohshit


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.02.2013 12:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Ei no ikka ostad koduekstrast 6€ komplekti hiina lehtvõtmeid ja mõtted liiguvad iseenesest auto soetamise ning driftimisega tegelema hakkamise peale.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.02.2013 13:59 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Siin samas foorumis ja drifti foorumis ka, on müüa paar 200sx-i. Võta üks ligi, jääb raha ülegi. Saad vedrustust ja mootorit veel timmida.
Pärast, kui budget suurem või lisa tuleb, siis saad edasi kasvatada auto võimsust ja juhitavust.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 79 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11