Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 20:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 79 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 03.02.2013 18:26 
Eemal

Liitunud: 07.01.2013 22:24
Postitusi: 67
okei asjalikumad vastused juba, samuti käisin ühte mk3-e vaatamas, mootor ja tehnika olid noh olukorras Hea. 3.0 turbo manuaal... ps turbode jms asjade koha pealt ma päris võhik ka ei ole, ma tean kuidas asjad töötavad ja ma oskan neid ka parandada, see mis ma teistes foorumites teen pole selle foorumi teema.
200sx, noh ei ole leidnud veel ühtegi sr20det mootoriga isendit mis oleks mõistliku hinna, korras kere vms asjaga.

jaan ja shiim palun hoidke oma labasused omale
ja ei shiim lõpuks lugemise lasteaias ära õpib siis kuskil oli kirjas ka et peale enda primaarse auto müüki saan ma suurema budgeti endale drifti masina ostuks, mis peab ka algselt olema korras et seda kasutada igapäevamasinana,

minu teadmiste kohaselt kui võtta mõni v8 ja hakata sinna pärast turbot aretama läheb maksma ilmatuma suurt summat,
samas kui võtta mk3 mille mootor pidavat proffesionaalide jutu järgi kannatama kuni 1000hp siis ma ei saa aru mille üle fuzz käib

valge kotkas, palun kasuta otsingumootorit google.ee ja otsi toyota suprat, siis loe wikipediast suprate kohta natukene ennem kui ennast häbistama tuled selle kohta et ainult üks variant suprast eksisteeribki mk1 mk2 mk3 mk4 sa tee need tähendused endale selgeks, samuti 180sx,200sx,240sx puhul mis asi on s13 s14 s15 ennem pole vaja rumalaid vastuseid panna teele.

kuna tegelen igapäevaselt autodega, siis ma arvan et kellegi tyhjised kommentaarid palun jätke omale ja hoidke teema puhtana...

1,537kg ei ole minu arust kohe üleüldse mitte palju, drifti jaoks tuleb nkn kergem hooratas, kergem sisu, aku kõrvalistmele, jne jne

14-15k euri? :D ma ei osta endale valmis drifti suprat, 2000 euriga saab täiesti korras mootoriga masina millel kere jaapanlasele kohaselt mäda aga tehtav

kuna olen piisavalt palju uurinud ja mõtisklenud asja üle siis praegused ideed lähevad mk3 suunal( mk4 leidmise korral mk4 :D)

vastused küsimustele olemas
teema võib lukku panna,


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.02.2013 19:11 
Eemal

Liitunud: 16.03.2009 0:25
Postitusi: 285
Asukoht: Tallinn
haleskinn kirjutas:
valge kotkas, palun kasuta otsingumootorit google.ee ja otsi toyota suprat, siis loe wikipediast suprate kohta natukene ennem kui ennast häbistama tuled selle kohta et ainult üks variant suprast eksisteeribki mk1 mk2 mk3 mk4


Kallikene, kõigepealt õpi ise lugema ja aru saama, kellele ma üldse kirjutasin ;)
Oma "drift"supra jaoks tuled minu käest tuuningjuppe ostma või soetad asjad häbi pärast kallimalt ja kaugemalt välismaalt? :)

Aga kuna ma olen hoolimata sinu püüdlusest mind alandada nii hea inimene ja sa ikkagi oled niivõrd jäärapäine (põmmpea?) ja ei soovi kuulata ~10 inimest, kes soovitasid sulle erinevaid häid driftiautoplatvorme, siis ma teen veidi sinu praegust "valikut" maha.
Olen kuulnud/lugenud paarist mk3 driftsuprast. Näiteks üks jaapanis ja ümberlõigatud kastikaks (ülejäänud teadmata) ja teine selline hobidrifter USA foorumis. Probleem - KAAL. Viimane on täiesti ümber-läbilõigatud. Julgeks tänaval sõita? Vaevalt, mõni Punto sõidab sisse siis on kellad ka. Pluss, Eestis üliraske leida Hardtop varianti, mis oleks juba tegelikult pool võitu! Oled näinud targa kereplekikonstruid? :) Su "sisu tühjaks, aku pagassi" võit ei ole kuigi suur.

Sillageomeetria - tehas ei mõelnud driftiässade peale :). Lock puudub, tagasild hoopis muudeks tegudeks mõeldud. Usu mind, äärekivi/post/180*vastassuunda/sirgelt sõitev auto on kiire tulema. Kui ei usu, küsi teistelt. Kasutaja topgear näiteks teab, mis räägib ;)

Mootor - Kes on need head proffessionaalid? Tahaks teada neid 8) Iga mootor võib kannatada ulmelist jõud, aga ma sooviks näha kedagi siinmail tegemas VASTUPIDAVAT 7m'i @1000hp. Selliseid on tehtud väljamaal jah, aga härraste eelarve (custom jupid, vägevad pingid jne) on veidi teisest puust...
7M vajab peenet täpsust (kunsti), hoolitust ja päris mitut kallist modifikatsiooni :) Ja kui see kõik valmis, siis isegi siis on tegemist mootoriga, mille disain on suuremalt osalt pärit 50ndatest (kui ma ei eksi, vb oli 60') :) 1j ? Natukene veel kallim modifikatsioon.
Differ - ilma näppimata on huinjaa.

Kui sa otsiks weekend sliderit...teine asi :)

E: "Mk4 leidmise korral"... hihihi. Su eelarve ei luba ainuüksi selle mootorit kastiga "leida"...

_________________
ECI


Viimati muutis ValgeKotkas, 03.02.2013 23:06, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.02.2013 21:11 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Ka selle 1.8 turboga saab edukalt driftida. Rohkem harjutamist tarvis.
Kõik elementaarne olemas, turbo, LSD, manuaal ja tuuning juppe ka Eestist väga hea rahaga saada. Hiljem viskad WF ette ja veel suurem drifti püss. Rahakotile ka vastav.

http://www.driftime.ee/foorum/viewtopic.php?f=53&t=2532

See peaks kohe valmis auto sulle olema:
viewtopic.php?f=11&t=11384

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.02.2013 21:33 
Eemal

Liitunud: 14.06.2006 22:57
Postitusi: 388
selline ju müügis hea hinnaga: http://www.auto24.ee/used/923356

_________________
Volvopower @400+


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.02.2013 0:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.02.2010 19:00
Postitusi: 2
Asukoht: Tallinn
Kes iganes ford scorpiot soovitas siis ülihea soovitus muide,
otsisin aasta tagasi saksast cossworthi V6 mootoriga isendit aga paraku ei leidnud ühtegi normaalset gen1 manuaali.
Tahtsin tagasihoidliku sleeperit teha aga sellega oleks üsna vabalt ka driftida saanud. (1380kg ja tänapäevane vedrustus)

Hinnad kuskil 3-4k € kanti


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.02.2013 11:08 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
wa666ou kirjutas:
selline ju müügis hea hinnaga: http://www.auto24.ee/used/923356


See auto peaks olema uue omaniku käes.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.02.2013 14:57 
Eemal

Liitunud: 07.01.2013 22:24
Postitusi: 67
lõpuks ka mõned pädevad vastused :D kui inimesed vihale ajada siis tuleb ka tergemaid vastuseid :D (filosoofia põhitõed?)

valgekotkas +1 hea vastus asjalik ja mõistliku jutuga sinu vastus sisaldas asju mida ma varasemalt ei teadnud, nüüd tänu sinu vastusele kaldun ikkagi s14, s15 poole :D
mida mõtled weekend slideri all?
samuti mk4 täieliku stocki peaks naabrite juurest juba hea hinnaga leidma küll

ps:
minu eelarve muidugi kasvab iga kuuga seega kui enne suve autot ei leia siis suveks eelarve juba 8000+


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.02.2013 16:42 
Eemal

Liitunud: 23.10.2005 19:46
Postitusi: 215
Asukoht: Läänemaa
LHD Supra MK4 naabrite juurest nii hea hinnaga kohe kindlasti ei leia et võtta drifti toorikuks.
RHD tuleb aga odavam tuua Inglismaalt.
Teine asi veel loomulikult see et kui algaja oled ja kuskil trenni käigus mingi kõksu teed,siis palju edu uute juppide leidmisel :)
Igati soodsam/lihtsam variant on valida miskit Nissani mudelivalikust.

_________________
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.02.2013 19:18 
Eemal

Liitunud: 16.03.2009 0:25
Postitusi: 285
Asukoht: Tallinn
haleskinn kirjutas:
mida mõtled weekend slideri all?

minu eelarve muidugi kasvab iga kuuga seega kui enne suve autot ei leia siis suveks eelarve juba 8000+


Sa pole otseselt täpselt öelnud, et kas sa tahan täislaks drifterit või tänavakõlbulikku drifterit ( või äkki tänavaautot, millega veits küljetada vabal ajal)?
Kui ma teeks full-blown drifteri, siis ma võtaks lahti driftworksi foorumi ja ootaks kuni mõni sobiv RHD auto ilmuks. Olenevalt kui lahe ja eriline säga olla tahad ( tavaliselt proportsioonis kerejuppide saadavusega :-D, aga ei pruugi!! ).

Nissani valikus vist ükskõik, milline auto on :bb tõesti.

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.02.2013 20:36 
Eemal

Liitunud: 07.01.2013 22:24
Postitusi: 67
Olgu, tänud valgele kotkale heade nõuannete eest,
eelkõige ostan masina ikkagi omale primaarse auto asemele, st et peaks olema tänavakõlbulik, v noh nii palju kui seda driftiauto puhul võimalik on

kui nüüd näiteks osta heas korras kerega s14, s15, siis mis oleks näiteks normaalne hind stock masina jaoks?
mis oleks primaarsed asjad mis võiks veel üle vaadata(sidur, turbo...)
samuti mis oleks primaarsed asjad mis annaks kw juurde ja mis tahab jõudluse kasvu juures uuendust saada(sillad, sidur....) ja kui palju kannatab stock mootor reaalselt lisa kw ennem kui midagi vajaks vahetust


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.02.2013 11:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.04.2010 11:28
Postitusi: 115
Asukoht: Tallinn
Eestis tänavakõlbuliku S15 tõmbaks ma kohe nimekirjast maha. Nimelt seda keremudelit vasakpoolse rooliga toodetud ei ole ja Eestis parempoolse rooliga sõiduki arvele saamine on küllaltki tülikas ja tihti kallis tegevus.

Stock seisus S14 maksab umbes 4000-6000 eurot.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.02.2013 13:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2007 11:07
Postitusi: 91
Asukoht: Tartu
Ma ei ole küll mingi drifti spetsialist aga auto valiku juures tasub silmas pidada ka seda, et drifti miinid kipuvad suht kiirelt ära kuluma st. nii sillad, kere kui mootor saavad korralikult vatti. Seega tee oma toekas eelarves pisut mööndusi ning säästa osa raha kuludetailidele ning rehvidele. Omast kogemusest võin öelda, et drifteri käigushoidmine pole odav lõbu. Rehvieelarvest ma parem ei räägi :(


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.02.2013 13:25 
Eemal

Liitunud: 08.03.2010 13:11
Postitusi: 146
Asukoht: Tartu
Lihtsalt sõbralik nõuanne: Ega ei ole see asi nii kerge, et ostad S14 ja see jääb sulle igapäevaliikuriks millega drifti ka sõita. Peab olema kas suur rahakott või väga osavad käed, et hobiautoga igapäevaselt sõita. Inimene, kes on autospordiga palju tegelenud võib jah selle stock autoga imesid rajal teha aga tavainimesel see asi nii kergesti ei lähe (tean omast käest). Nii kui esimest korda rajale saad mõistad, et ühe auto raha läheb veel sinna juurde hädapäraste asjade soetamiseks (vedrustus, veljed, mootor korda, kere korda, korvistmed, sportrool jne). Nii kui natukene rohkem autot modifitseerid siis peab tänaval väga low profile hoidma ja ülevaatusega tuleb igal aastal probleeme. Auto valik on maitse asi ja tavaliselt iga sohver kiidab ikka oma kaarikut (pead ise sõitma ja vaatama millega kokku sobid). Praegused soovitajad on omanud palju erinevaid autosid ja jagan nende arvamust Nissani poole vaatamise osas. Peaasi, et liiga kallist autot ei osta - kui ülalpidamiskulud liiga suureks lähevad, siis seistes ei tekita auto positiivseid tundeid.

Nael kummi :)

Newborn


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.02.2013 14:56 
Eemal

Liitunud: 07.01.2013 22:24
Postitusi: 67
no rehvidega mul probleemi pole :D omad ärid nendega,
s15 on ainult rhd see mind natuke kurvastab, no eks ma otsin siis s14-t edasi
kõik kuludetailid jne jne mind ei morjenda põhiline on see et ma saan esmalt tooriku millega saan legaalselt sõita, seejärel hakkan sinna juppe alla laduma


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.02.2013 23:15 
Eemal

Liitunud: 11.09.2009 19:34
Postitusi: 63
Asukoht: Eesti
Osta parem mingi praktiline igapäevaliikur, käi koolis ja tööl, teeni raha ja saa targaks ning hobi korras katsu ennast mõnda driftitiimi üheks hooajaks abiliseks sebida. Või suvalisse autospordi tiimi. Saad isegi aru, et igapäevaselt sportimiseks ehitatud autoga sõitmine on mõttetu ja igapäevaautoga sportimine on samuti poolkõva lahendus. Esiteks on võidusõiduautol mingi ressurss($$$), mida ei ole mõtet kulutada koolis või kaubanduskeskuse parklas tsikke lantides. Teiseks on autosport ikkagi sport ja kunagi ei tea, kas auto lahkub trennist või võistluselt omal jalal ja millal ta jälle sõidukõlbulikuks muutub. Kuluosadele ja ülalpidamisele vilistamine näitab samuti, et mingit ettekujutust tegelikkusest veel ei ole. Nii driftis kui ka igal pool mujal on esiteks alati odavam osta kellegi teise poolt valmis ehitatud auto ja teiseks on ise ehitades tooriku hind selliste autode puhul ainult murdosa kuludest, mis tekivad konkurentsivõimelise auto loomisel ja hooaja jagu selle tsirkuse kaasa tegemisel. Raha hankimine eeldab sponsoreid või keskmisest suuremat rahakotti. Ja lõpuks on üks suht tähtsusetu asi nagu sõiduoskus, mille ümber tihti põhiline "fuzzi" käib ja mida sinu "budgeti" eest osta ei saa.
Kui on tõsine huvi, siis soovitan otsida kellegi sõidukõlbuliku odava vana driftiauto ja sellega üks hooaeg trennides kaasa sõita, nõuandeid kuulata ja ka iseseisvalt õppida. Selle ajaga tekib tavaliselt mingi arusaam ja soovid muutuvad konkreetsemaks. Muidu ehitad omale s14 viimaste kopikate eest valmis ja avastad, et ikka üldse ei tule see driftimine välja või jõuad arusaamiseni, et väikesemahulise turboka asemel on odavam ehitada ja mõnusam sõita suure vabalthingavaga ja tulevikus seda näiteks mõistlikes piires üle laadida.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 79 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 93 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11