Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 18.04.2024 10:36

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Garrett turbo võti
PostitusPostitatud: 06.01.2013 18:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 15:56
Postitusi: 85
Tervist,

Oskate ehk öelda mis mõõdus need garreti külma poole tiiviku mutrid on ja kust sellise võtme leiaks? 10 on veidike suur ja 9 juba väga väike. Pilt ka siia:

Pilt

_________________
quattro was here


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Garrett turbo võti
PostitusPostitatud: 06.01.2013 18:32 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Kas see ei peaks olema 3/8 tollmõõdus padrun? Ehk siis c 9.5mm

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Garrett turbo võti
PostitusPostitatud: 06.01.2013 20:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 15:56
Postitusi: 85
Võiks nagu olla küll, ei viitsi turbo näpus ringi käia, äkki keegi teab kindlapeale? :)

Teine küsimus, olen kuulnud, et garreti turbosid tasakaalustatakse komponentselt. Ehk siis iga jupp aetakse omaette tasakaalu, mitte ei tasakaalustata komplekteeritud turbot. Kas eestis ka keegi nii tasakaalustaks neid? Mul vaja külmapoole tiivik ära vahetada lihtsalt, teoorias võiks ju asi tasakaalu jääda vahetamisel, aga selles suhtes olen isegi veidi skeptiline.

_________________
quattro was here


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Garrett turbo võti
PostitusPostitatud: 06.01.2013 20:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
Garrettil on kylma tiivik eraldi nulli tasakaalustatud. Seega tiiviku vahetus tasakaalustust ei n6ua.

A tavalise padruniga ma sellegipoolest sinna kallale ei l2heks, sest mutter tuleb nii lahti-kinni keerata, et kylgsuunalisi j6ude ei m6juks.

Pluss, kust sa mutri pingutusmonendi leidsid?

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Garrett turbo võti
PostitusPostitatud: 06.01.2013 20:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 15:56
Postitusi: 85
Hea õpetuse leidsin siit -> http://civic-eg.com/viewtopic.php?t=11208

Samas teemas kirjas ka: The nut here was to be torqued to 20 INCH/LBS. (not tq/lbs)

See külgsuunade info on abiks, eks ma keeran ta ka vastava tööriistaga lahti. Sama point vast mis keermelõikuril jne.

_________________
quattro was here


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11