TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Garrett turbo võti
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=11326
1. leht 1-st

Autor:  mth [ 06.01.2013 18:26 ]
Teema pealkiri:  Garrett turbo võti

Tervist,

Oskate ehk öelda mis mõõdus need garreti külma poole tiiviku mutrid on ja kust sellise võtme leiaks? 10 on veidike suur ja 9 juba väga väike. Pilt ka siia:

Pilt

Autor:  mitsu_manic [ 06.01.2013 18:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Garrett turbo võti

Kas see ei peaks olema 3/8 tollmõõdus padrun? Ehk siis c 9.5mm

Autor:  mth [ 06.01.2013 20:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Garrett turbo võti

Võiks nagu olla küll, ei viitsi turbo näpus ringi käia, äkki keegi teab kindlapeale? :)

Teine küsimus, olen kuulnud, et garreti turbosid tasakaalustatakse komponentselt. Ehk siis iga jupp aetakse omaette tasakaalu, mitte ei tasakaalustata komplekteeritud turbot. Kas eestis ka keegi nii tasakaalustaks neid? Mul vaja külmapoole tiivik ära vahetada lihtsalt, teoorias võiks ju asi tasakaalu jääda vahetamisel, aga selles suhtes olen isegi veidi skeptiline.

Autor:  mart154 [ 06.01.2013 20:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Garrett turbo võti

Garrettil on kylma tiivik eraldi nulli tasakaalustatud. Seega tiiviku vahetus tasakaalustust ei n6ua.

A tavalise padruniga ma sellegipoolest sinna kallale ei l2heks, sest mutter tuleb nii lahti-kinni keerata, et kylgsuunalisi j6ude ei m6juks.

Pluss, kust sa mutri pingutusmonendi leidsid?

Autor:  mth [ 06.01.2013 20:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Garrett turbo võti

Hea õpetuse leidsin siit -> http://civic-eg.com/viewtopic.php?t=11208

Samas teemas kirjas ka: The nut here was to be torqued to 20 INCH/LBS. (not tq/lbs)

See külgsuunade info on abiks, eks ma keeran ta ka vastava tööriistaga lahti. Sama point vast mis keermelõikuril jne.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/