Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 12.05.2024 21:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2006 23:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
selles suhtes on sul õigus, kõik mis kirjas pole tõde ja seda ma tõesti ei tea, mida üks klamber 3 aasta pärast teeb. Ega ma ei räägigi seda, mis kirjas... ma olen päris palju oma kätega ära teinud ja ma ei mõtle seda, et ostan poest jupi ja kruvin külge. Sellega saame me kõik (peaaegu) hakkama.
Ja ma ei tule ka kedagi õpetama, et tee nii või tee naa, enamus minu postidest on nn "problem diagnosis". Jah on mõttetuid poste ka muidugi, kellel poleks, kui teema ise on mõttetu. Nagu see siin näiteks. Miks üldse küsida, mis lõdvikut või klambrit keegi kasutab, kui on võimalus ise 3 aastat oodata ja vaadata, kas läheb koledaks või tuleb lahti.

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2006 23:50 
tuleme siis tagasi algse küsimuse juurde, 2,5" tähendab autode juures palju, aga igasuguses muus tööstuses mittemidagi.
See ongi se point miks seda mõõtu asju odavalt ei leia eestis.
Silikon on jah tuningupoodides kallis aga seda ka põhjusega, eesti on lihtsalt liiga väike ja me peame sellega leppima ja ongi kõik, keegi valmistaja pole meie turust huvitatud ja me peame leppima lõpptarbija hindadega + maksud + toll + transa +sebija kulud.

Simpel :)

või on kellegil ideed kuhu iga kuu 2,5" tolli silikoni müüa 10K euri eest ?


Üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.05.2006 13:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Hylas kirjutas:
kui nüüd edasi minna siis arvuta välja mitu ruutmillimeetrit on kitsal vs laial klambril ja vastavalt siis njuutonvõtmega väänama, ikkagi tõded et lai klamber ei suuda niipalju survet ühele klambri ruutmillimeetrile avaldada.
Luba nüüd tiba vaielda aga minuarust määrab karestatud torul ka klambri laius....selles mõttes et rõhk pinnaleühikule on oliseim just sileda ja libeda pinna puhul aga kui on nö haardumine siis hakkab lugema ka kokkupuute pindala. 1. loll aga minuarust täiesti toimiv näide on see et kui oma kärule 9 tollised rattad alla lükkasin siis tolmusel ja mustal asfaldil läks pidamine tunduvalt kehvemaks ja rehv lööb rohkem tühja, ja laiast rehvist tunned mõnu vaid nästi nakkuval ja haakuval pinnal, kus kitsaga ei teeks mitte kui midagi.
Tahtsin siis öelda et puhtalt mõjuvat jõudu pinnaühikule ei saa niisviisi võrrelda, teadmata täpseid tingimusi. Ja usun et ka 1:1 võrdluses suudab M6 poldiga klambri vähemalt 3X tugevamini kinni tõmmata kui tavalise kitsa klambri aga pindala vahet pole neil kindlasti mitte nii palju. Kui asi veel 1x kokku võtta siis tahtsin öelda seda et pole ju vaja 3x suuremal pinnal saavutata samasuurt rõhku kuna nakkuvat/haarduvad pinda on kordades rohkem.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.07.2006 13:02 
Eemal

Liitunud: 03.01.2005 12:41
Postitusi: 35
Asukoht: Tallinn
Lisaks siia teemasse niipalju infot, et need klambrid mis FOS pildi peal olid on ühed parimad mida üldse vist maailmas tehakse - roostevabast ja nyloc mutriga.
Mis ülekeeramisse puutub, siis võin prooviks pakkuda ühte - tahaks näha - no offence, aga suht võimatu...

Nende klambritega lastakse 40 ja 50 psi-ga ja suurte läbimõõtudega ilma mureta.
Tootja annab garantii burst survele kuni 10 000 psi-d.

Ainuke probleem on hind a'100 eeq ja rohkem sõltuvalt läbimõõdust.

ABA on ok kuni torude jämedus on 2" ja allapoole, kuigi isegi 2" juures hakkavad väänduma - ja kui rõhk 30 psi juurde jõuab ei püsi enam kohe kuidagi kinni.
Miks - lihtne kuna hõõrdejõud mis on klambri kruvi ja sälgatud klambri pinna vahel suureneb ruutvõrdeliselt - kinni pigistamise jõule.
Mis tähendab et klamber ei pigista lõdvikut korralikult kinni ja rõhu all hakkab kas kumm või silikoon seda klambrit väntsutama.
Lahenduseks kasvõi 2 paralleelset klambrit.

Et kuigi teoorias on suurem jõud mm2 ABA klambril siis selle jõu rakendamist piirab klambri enda ehitus.
Ja ainus oluline asi ei ole kinnipigistamise jõud vaid ka laius selle määral, et stabiliseerida pehme materjali deformatsiooni rõhu muutustel.

_________________
Loving the AWD


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.07.2006 13:26 
Eemal

Liitunud: 04.07.2005 19:33
Postitusi: 120
Asukoht: Tartu
täna õhtul lähen tallinnasse ja teeme airoga survelõdvikute ja põlvede tellimuse ära.

seega varsti peaks db-hp -s need kohal olema

_________________
www.shadowz.ee
www.db-hp.ee - sound and tuning (tartu poest saab ka tellida tavavaruosasid)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.07.2006 11:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.12.2004 23:51
Postitusi: 88
Asukoht: tln
Nende lõdvikuklambrite teemal võin tuua enda kogemusest 1 konkreetse näite: nädalavahetusel Sauga rajal lõi 2 x 0.9 bar´i pealt just selle suure kuuskandiga keeratava klambri lahti. 1 põhjus oli kindlasti kergelt õline torustik, kuid ka peale hoolikat puhastamist lõi uuesti lahti. Peale laia klambri asendamist selle ABA kitsa klambriga enam nii ei juhtunud.

Ehk siis minu hääl läheb kitsamatele klambritele. Laiade klambritega siis...
Pilt

_________________
Pill tuleb pika ehitamise peale...
VW GOLF G60 / VW CORRADO VR6


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.07.2006 11:37 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Tallinna DB-HP müüs mõni aeg tagasi ka üsna normaalseid põlvi.
Pilt

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 47 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11