K:ca18det kaane tihend ja klapi vedrud???
K:ca18det kaane tihend ja klapi vedrud???
Küsimus järgmine:peale ca18det mootori kap remmi panevad kõik kaane tihendiks 1,2mm.Miks mitte 1mm?Tuhrasin maailmas ringi kuid vastust ei leidnud.Kas klapid jooksevad pähe?Küsimus 2: Klapivedrud.Originaalid suht pehmekesed,kas leidub mõni varjant neid jäigemaks saada või aitab ainult uute topelt vedrude tellimine?tänud ette
Re: K:ca18det kaane tihend ja klapi vedrud???
Eks ikka seepärast,et kompenseerida tehasest määratud kaane kõrgus ka peale kaane lihvimist.
Klapid veel kolbidega ilmselt ei kohtu, minimaalne staatilise surveastme tõus veel detoneerima ei pane ja väikene nuka kraadi muutus veel jõudu ei pärsi kuid kust sa tead, et sa ainus oled kes kaant või plokki on lihvinud? eriti ca18deti puhul
Klapivedrusid sa ise jäigemaks EI SAA
Klapid veel kolbidega ilmselt ei kohtu, minimaalne staatilise surveastme tõus veel detoneerima ei pane ja väikene nuka kraadi muutus veel jõudu ei pärsi kuid kust sa tead, et sa ainus oled kes kaant või plokki on lihvinud? eriti ca18deti puhul
Klapivedrusid sa ise jäigemaks EI SAA
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: K:ca18det kaane tihend ja klapi vedrud???
Plaan pole kaant või plokki lihvida vaid lihtsalt paigaldada 1mm kaane tihend.heh ca18detid reeglina jooksevad alt laiali kui ülevalt irw(sellepärast pole kuskilt lugeda ka).ok.klapivedrudega selge pilt siis.tänud taas
Re: K:ca18det kaane tihend ja klapi vedrud???
Vana teema, ja sul masin juba käib, saan aru, aga nii palju kui tean 1.2 on std mõõt. Mille asemele siis pannakse 1.6 või 1.9mm aga mitte 1.0mm. see 1.9mm on minu arusaamist mööda vajalik alates 2.5bar boostist, see et stage1 vennad juba selle ostavad näitab head müügitööd. Mul käis 2010a ikka korduvalt pool-kogemata 2.4bar ja 1.2mm tihend + tõenäoliselt lihvitud kaas ei arvanud sellest eriti midagi. Lätis Kolos sõitis oma CA'ga kus stock kaanetihend, krt mu rekordigi sajandikega üle.
Kolvis on klapisälgud sees, usun, et 0.2 pole probleem, eriti kui vedrud ikka klappe üles kah tõmbavad. Praktikast tean ühte CA juhust, kus vedrud piirasid max jõu 7200 juurde, hakkasid ujuma - pani jäigemad ja võttis max võimsuse 8000 peal, küll aga vahetas samal ajal ka hüdrokad mehhaaniliste vastu.
Mul oli 1.1mm suurema tõusuga 9.6mm nukk, aga tõesti ei tea kui palju ta TDC overlap ajal tõus suurem oli. Selliseid ratse tasub mingi plastilise ainega mõõta,aga nahhui?
Kolvis on klapisälgud sees, usun, et 0.2 pole probleem, eriti kui vedrud ikka klappe üles kah tõmbavad. Praktikast tean ühte CA juhust, kus vedrud piirasid max jõu 7200 juurde, hakkasid ujuma - pani jäigemad ja võttis max võimsuse 8000 peal, küll aga vahetas samal ajal ka hüdrokad mehhaaniliste vastu.
Mul oli 1.1mm suurema tõusuga 9.6mm nukk, aga tõesti ei tea kui palju ta TDC overlap ajal tõus suurem oli. Selliseid ratse tasub mingi plastilise ainega mõõta,aga nahhui?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET