Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 1:48

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 05.12.2012 21:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.05.2007 7:45
Postitusi: 257
Asukoht: võru
Küsimus järgmine:peale ca18det mootori kap remmi panevad kõik kaane tihendiks 1,2mm.Miks mitte 1mm?Tuhrasin maailmas ringi kuid vastust ei leidnud.Kas klapid jooksevad pähe?Küsimus 2: Klapivedrud.Originaalid suht pehmekesed,kas leidub mõni varjant neid jäigemaks saada või aitab ainult uute topelt vedrude tellimine?tänud ette

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=50RuKyrcc3k


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.12.2012 10:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Eks ikka seepärast,et kompenseerida tehasest määratud kaane kõrgus ka peale kaane lihvimist.
Klapid veel kolbidega ilmselt ei kohtu, minimaalne staatilise surveastme tõus veel detoneerima ei pane ja väikene nuka kraadi muutus veel jõudu ei pärsi kuid kust sa tead, et sa ainus oled kes kaant või plokki on lihvinud? eriti ca18deti puhul :-D

Klapivedrusid sa ise jäigemaks EI SAA

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.12.2012 18:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.05.2007 7:45
Postitusi: 257
Asukoht: võru
Plaan pole kaant või plokki lihvida vaid lihtsalt paigaldada 1mm kaane tihend.heh ca18detid reeglina jooksevad alt laiali kui ülevalt irw(sellepärast pole kuskilt lugeda ka).ok.klapivedrudega selge pilt siis.tänud taas

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=50RuKyrcc3k


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 31.03.2013 22:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Vana teema, ja sul masin juba käib, saan aru, aga nii palju kui tean 1.2 on std mõõt. Mille asemele siis pannakse 1.6 või 1.9mm aga mitte 1.0mm. see 1.9mm on minu arusaamist mööda vajalik alates 2.5bar boostist, see et stage1 vennad juba selle ostavad näitab head müügitööd. Mul käis 2010a ikka korduvalt pool-kogemata 2.4bar ja 1.2mm tihend + tõenäoliselt lihvitud kaas ei arvanud sellest eriti midagi. Lätis Kolos sõitis oma CA'ga kus stock kaanetihend, krt mu rekordigi sajandikega üle.

Kolvis on klapisälgud sees, usun, et 0.2 pole probleem, eriti kui vedrud ikka klappe üles kah tõmbavad. Praktikast tean ühte CA juhust, kus vedrud piirasid max jõu 7200 juurde, hakkasid ujuma - pani jäigemad ja võttis max võimsuse 8000 peal, küll aga vahetas samal ajal ka hüdrokad mehhaaniliste vastu.
Mul oli 1.1mm suurema tõusuga 9.6mm nukk, aga tõesti ei tea kui palju ta TDC overlap ajal tõus suurem oli. Selliseid ratse tasub mingi plastilise ainega mõõta,aga nahhui?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11