Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 2:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Mis FPR-i kasutad?
tehase originaal 52%  52%  [ 23 ]
no-name aftermarket 9%  9%  [ 4 ]
Mallory 23%  23%  [ 10 ]
Aeromotive 7%  7%  [ 3 ]
Edelbrock 0%  0%  [ 0 ]
muu tunnustatud aftermarket 9%  9%  [ 4 ]
Hääli kokku : 44
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 30.03.2012 15:20 
Eemal

Liitunud: 06.01.2010 16:27
Postitusi: 56
Asukoht: Tartu
1) Valgustage, mis vahet on firma ja no-name kütuse rõhu regulaatoritel?
2) Kas no-name regullitavad on kehvemad kui tehase originaal (mille poolest)?
3) Kas kellelgi on rikki minemise kogemusi?

_________________
rats


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.03.2012 16:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
1)
üldiselt kehtib reegel, et saad mille eest maksad.
küll aga FPR puhul on ka erandid. on odavad hiinakad, on firma omad (aeromotive ja mallory näiteks) nende hinna ja kvaliteedi vahe on päris vägev.
aga erandiks on firma omade knock-offid. mai tea kas malloryst ka knocke on tehtud (kindlasti on) aga näiteks aeromotivei knockoff töötab mul väga korralikult. regullimisvõimalus ja läbilaskvus on väga suur.
nende hind on mõistlik ja on oma tööpõhimõttelt 1:1 firma omaga sama. kvaliteet on piisav.
2)
tehase originaali tihtipeale ei saa reguleerida ja nende läbilaskvus on ka üldjuhul väikene. (piisav originaal pumba jaoks.)
no-name hiinakad on raudselt halvemad, kuna ei hoia nad rõhku ega kütustki kinni niipalju kui ma kuulnud olen. isegi FPR kaudu kütust SL kollesse lasknud.
3)
audi FPR, tehase originaal, pisike punn oli. walbro pumbaga ei suutnud kütuse rõhku paigas hoida. alla 4 bar ei läinud. ilmselt sellepärast, et FPRil juba need sisse/välja augud olid siuksed imepisikesed.
hiina "fpr", mina seda rõhku sellega paika ei saanud korralikult. oma andurit külge ei saanud panna ja küljes olev kell oli liiga pisike ja ega ka näit oli suhteliselt bingo loto. lõpptulemuseks oli see, et membraan andis otsad ja loputas SL kolle kütusega üle.
praegu läks külge aeromotive knockoff, DB-HPst ostetud. siin teisedgi kiitsid et see korralik, seni olen rahul. muidugi sõita ma väga palju veel saanud ei ole. aga rõhku ta igatahes hoiab ilusti.

_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.03.2012 19:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
kilplane kirjutas:
praegu läks külge aeromotive knockoff, DB-HPst ostetud. siin teisedgi kiitsid et see korralik, seni olen rahul. muidugi sõita ma väga palju veel saanud ei ole. aga rõhku ta igatahes hoiab ilusti.


Mina ta sulle müüsin kunagi. Ühele minu tehtud rx7-le(suvine dailydriver) läks ka külge ja pole probleemi olnud, mõte oli lahti võtta ja membraani mingi hetk uurida igaksjuhuks kuii ei usu et midagi viga oleks.

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.02.2016 3:21 
Eemal

Liitunud: 11.09.2009 19:34
Postitusi: 63
Asukoht: Eesti
On keegi testinud ja avastanud mingeid toimivaid lahendusi tehase originaal kütuserõhu regulaatorite osas alternatiivina lekkivatele hiina mänguasjadele?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.02.2016 11:02 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Kõik OEM regulaatorid on head ja usaldusväärsed.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.02.2016 13:39 
Eemal

Liitunud: 30.09.2008 8:50
Postitusi: 128
Asukoht: Tartu
kilplane kirjutas:
...
audi FPR, tehase originaal, pisike punn oli. walbro pumbaga ei suutnud kütuse rõhku paigas hoida. alla 4 bar ei läinud. ilmselt sellepärast, et FPRil juba need sisse/välja augud olid siuksed imepisikesed.
...

Enamus Audi FPR ongi 4bar ning need töötavad edukalt 044 pumbaga.

Pigem tekib mul küsimus, miks on vaja kütuserõhku reguleerida?
Kui vähegi võimalik soovitaks kasutada orginaaltooteid.

_________________
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.02.2016 16:27 
Eemal

Liitunud: 11.09.2009 19:34
Postitusi: 63
Asukoht: Eesti
See on originaalis vist mingi vana teema aegadest, kui pihustid käisid 98% duty cycle ja jõudu juurde keerates tuli ka kütuserõhk 5 bari peale keerata. Iseenesest leiab ka muidugi oem reguleeritavaid regulaatoreid, iseasi on nende võimekus näiteks kangema pumbaga stabiilselt rõhku hoida. Näiteks Fordi vanalt 2.0 Dohc mootorilt saab weberi või pierburgi regulaatori, mis katte alt on regullitav.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11