Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 4:28

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: BMW M3 Turbotamine
PostitusPostitatud: 27.03.2012 22:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2011 21:15
Postitusi: 200
Tegin selle teema,sest autole veel juppe külge ei keera ja tegelen hetkel vajaminevate juppide kogumisega,kuid teatud juppide valimisega olen natuke hädas.Samuti on oodatud kõik nõuanded kuidas paremini teha.
Mootor kuhu plaan vile külge keerata on bmw s50b30 (3,0l)millele on tehasest kaasa antud 210kw ja redline on 7400rpm.
Siia teemasse ei oota arutelu teemal kui palju see mootor stockis kannatab,sest selle olen juba endale selgeks teinud ;) .
Eesmärk on esialgu peale keerata 0,4-0,5bar-i ja vaadata palju sellise rõhuga jõudu tuleb(turbo on Holset HX50),kuid hilisem eesmärk on ca 450-500hj mootorist.
Esimese asjana tahaks targemate nõu teemal WG suurus ehk siis kui suur WG sellise setupi jaoks valida :p

_________________
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW M3 Turbotamine
PostitusPostitatud: 27.03.2012 23:34 
Eemal

Liitunud: 15.01.2012 11:49
Postitusi: 14
Pead ei anna, aga selle vile ja sellise rõhuga peaks sul see asi sinna 400+ hp-d jääma nagunii, aga eks targemad räägivad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW M3 Turbotamine
PostitusPostitatud: 28.03.2012 0:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2011 21:15
Postitusi: 200
Ise olen kah seda meelt,aga igaks juhuks ei julgenud kõva häälega seda välja öelda :-D

_________________
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW M3 Turbotamine
PostitusPostitatud: 28.03.2012 0:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
0,5-0,6 rõhuga on jõu tõus ca 40-50% normaalne ja suht tavaline. Iga mootoriga on mingi maani üsnagi odav minna. Peale mingit piiri ületamist läheb kõik väga kalliks ja töömahukaks. Tänavaautole on ca 500 hp suht piisav. On veel fun, on veel mõistlik kütusekulu ja kannatab kenasti sõita.

Kõik üle selle eeldab juba ka 3xx laiusega rehve tegelt .

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW M3 Turbotamine
PostitusPostitatud: 28.03.2012 19:38 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Autolab kirjutas:
ehk siis kui suur WG sellise setupi jaoks valida :p

Võimsam mootor - suurem wg.
Madalam rõhk - suurem wg.

Pakun, et vähemalt 50mm peaks olema antud juhul.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW M3 Turbotamine
PostitusPostitatud: 28.03.2012 20:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2011 21:15
Postitusi: 200
Seda küll,aga keegi ehk oskab soovitada parimat lahendust.Ise ei suuda otsustada millist varjanti järgmistest kasutada:
50mm
60mm
2x38mm

_________________
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW M3 Turbotamine
PostitusPostitatud: 28.03.2012 21:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
Ise kasutaks 60mm kui vähegi ära mahub.
Kas HX50 natukene liiga suur ei ole selle jõu jaoks?

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW M3 Turbotamine
PostitusPostitatud: 28.03.2012 21:32 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
Selle plokikaane hingamine vast suurt takistust ei taha, seepärast alla hx50 väga ei kasutatagi.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW M3 Turbotamine
PostitusPostitatud: 28.03.2012 21:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2011 21:15
Postitusi: 200
Hentsil on õigus ;)

_________________
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW M3 Turbotamine
PostitusPostitatud: 29.03.2012 23:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2011 21:15
Postitusi: 200
Kuna tundub,et WG teemal rohkem nõuandeid ei tule siis otsustasin,et läheb 60mm WG.Järgmine küsimus on,et kes eestis oskab välja arvutada ja teha 3d joonise sisselaske plenium-ist?

_________________
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW M3 Turbotamine
PostitusPostitatud: 30.03.2012 12:12 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Autolab kirjutas:
Kuna tundub,et WG teemal rohkem nõuandeid ei tule siis otsustasin,et läheb 60mm WG.Järgmine küsimus on,et kes eestis oskab välja arvutada ja teha 3d joonise sisselaske plenium-ist?
Muidugi osatakse, aga see maksab paljupalju raha ja võtab palju aega.

Mõistlikum on esialgu kasutada näiteks m50b25 sisselaskekollektorit.
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW M3 Turbotamine
PostitusPostitatud: 30.03.2012 19:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2011 21:15
Postitusi: 200
Päris kindlasti kohe ei kasuta ma m50-ne kollet,sest:
M50-ne kolle ei sobi s50-ne kaane külge
M50-ne kollega peaksin ka ITB-d minema viskama mootori küljest
M50-ne kolle on kohe kindlasti halvem kui S50-ne oma
Igaks juhuks ka pilt sellest milline näeb välja S50 mootor
Pilt

_________________
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW M3 Turbotamine
PostitusPostitatud: 31.03.2012 0:38 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
:-D

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW M3 Turbotamine
PostitusPostitatud: 31.03.2012 1:45 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Miks originaal ei sobi?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW M3 Turbotamine
PostitusPostitatud: 31.03.2012 10:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2011 21:15
Postitusi: 200
Tõenäoliselt proovin alguses siiski originaaliga hakkama saada,aga originaalil on väga lihtne viga.
Pilt
Nagu pildilt näha siis vaevalt,et ma kuskilt silikoonist põlve leian mis oleks piisavalt suur ja orig. lõdvik mis sinna otsa käib läheb ülerõhu all tõenäoliselt lihtsalt lõhki :) Orig airbox-i lõikuda,keevitada samuti ei taha.
Asenduseks pidasin silmas midagi sellist.
Pilt
Huvitav kas carbonist pleniumit lõhki ei lase ülerõhuga :roll:

_________________
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11