Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 20:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 07.03.2012 18:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Mis on Eesti drag rekordid järgmistes "pseudo-klassides"?
* omal jõul kohale tulnud (s.h. tanklakütus, etanooli, võistlus-bensiiniga )
* omal jõul kohale tulnud, tanklakütus
* omal jõul kohale tulnud, tanklakütus, <2000cc ülelaetud või <4000cc NA

Tanklakütus: D, 95E, 98E, V-Power aga v.a. E85, mida kunagi ka Eestis müüdi.
* Ei teagi, aga tundub õige 95E ja 98E koos väikse lisandiga ühte klassi liigitada, kuna mingi 1% lisandit ei muuda oluliselt midagi.
* Omal jõul kohale tulnud: See võiks siis olla reaalselt läbi liikluse kohale tulnud auto. Alternatiiv on siis lennuväljal või selle aiataga maha aetud masinad.

K: Miks?
V: Rekordületamisvõimalus võib nii mõnelgi ehitamis-motiivile kaasa aidata, isegi kui see pole ametlikul väärtustatud aboluut-rekord.
Mul oli mõnd aega tagasi mõte teha veebsait, kus kõikide taoliste jms filtritega saaks tuhandeid erinevaid FASTEST-TOP'e teha. Umbes nagu Dragtimes, aga parem :). Aga ei viitsi. Kui kellegi oleks millegi sellise loomise vastu huvi, võin mõningaid mõtteid jagada.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.03.2012 10:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 289
Asukoht: Tartu
"omal jõul kohale tulnud" võiks olla pigem et tänava kõlbulik.
Minu auto näiteks tänava kõlbulik, kuid omal jõul ei lähe kohale, kindlam korraga viia ja tuua juhul kui miskit peaks vahepeal katki minema.

_________________
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.03.2012 12:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
ott5 kirjutas:
"omal jõul kohale tulnud" võiks olla pigem et tänava kõlbulik.
Minu auto näiteks tänava kõlbulik, kuid omal jõul ei lähe kohale, kindlam korraga viia ja tuua juhul kui miskit peaks vahepeal katki minema.


Ei! Aga minugi poolest võiks arvestust pidada ka klassis "tänava kõlbulikud treilapillid".
Vahe on selles, et ühel juhul on auto ikkagi igapäevases kasutuses reaalselt tänaval liikuv auto. Teisel juhul on ta võistlus-otstarbeks nii ümber ehitatud või üleskruttitud, et pole mugav või "kindel" temaga sõita.
"Omal jõul kohale tulnud" masinatel on ümberehitused juba ajaliselt piiratud - jõuab välja visata vaid elementaarse, vahetata rattad ja võibolla ka sumpa jms.
Võiks isegi täpsustada: "Omal jõul võistluselt lahkunud" - ehk siis need tänavapillid mis on üle-pressitud ja laiali läinud, ei läheks arvestusse. Et vältida olukordi, kus ma näiteks enne vana mootori minema viskamist tõmban 3bariga mõned sõidud... Lühitalt võiks olla siis "tulnud ja läinud" ehk lihtsalt "Omal jõul"
* B klassi "tänava kõlbulikud treilapillid" - on tõenäoliselt 1 tippaegasid Mati Põllu 11.0x, kui ta treilal Kiltsil käis. Kui mäletan õigesti, siis see oli 98 bensiiniga.
* Sämm sõitis MR2'ga 10.8 vms - aga ma ei tea paraku tulemise minemise ega kütuse kohta midagi

"Omal jõul 98E"
"Omal jõul Xtra-kütus"
"Treila: Tänava-pill 98E" - ei ole puuri, "omab tüv või kindlustus" - a la lihtsalt täna tuli teatud põhjustel treilal. Kui tüv ja kindlustus mõlemad puudu siis on 2 varianti, kas on sõna-otses-mõttes out-law või pole tegemist üldse reaalselt viimasel ajal tänaval liikuva autoga.
"Treila: Võistlus-pill (ABC s.h. alko)",
"Treila: "PS & OL"
Need 5 klassi võiks läbi korrutada veel kubatuuri vahemikega, näiteks iga 30% tagant:
<1000 <1300 <2197 <2856 <3713 <4827 <6275 <8157 <10605 <13785
Saaks 50 pseudo-klassi.
Kuna tegemist on virtuaalse klassijaotusega, võib vabalt eristada ka ülelaetuid vabalthingavatest, ehk ei pea kasutama 1.7x jms koefitsente. Mis annab 100 klassi. Ning lisaks igasugused absoluut-klassid, kus jäätakse vaatamata üht "filtrit"/"klassi-omadust" näiteks ülelaetust, kubatuuri, kütuse-liiki. Ehk kokku peaks vist mingi 200 klassi saama. Nii, et igale ühele oma. Ja kui mõni 1300 ülelaetud oma-jõul xtra-kütusega punn jääb oma v-klassis teiseks, siis võiks lisada "filtri" "asukoht". Ehk ta saab siis olla kiireim "1300 ülelaetud oma-jõul xtra-kütusega Kohilast". :lol:

EDIT: Noh ma ei tea, pean vist ise algust tegema.
* "Omal-jõul 98E <2197" 12.0s

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.03.2012 14:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Mingis osas täiesti toetan seda mõtet, aga ilmselt oleks parem lahendada lõpptulemus kuidagi tabeli kujul.
1300 -> 2197 vahele jääb minu arvates liiga palju liiga erinevaid mootoreid ning samuti ei saa aru, kuidas see 30%-lise sammuga on.

Mõistlikum oleks andmeid ilmselt koguda ikkagi täpsemalt, klassi-filtri saaks ju määrata alles siis, kui filterdama hakkad (st praegu me ei tea, kas Su masin oli 1400cm³ või 2195cm³). Sedasi saaksid ju luua enda auto jaoks veel parema klassi (a la < 2000).

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.03.2012 14:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
* Vabandust, 1690cc jäi vahelt ära!
* Kindlasti tabeli, lausa edetabeli kujul, aga see eeldab enne siiski andmete kogumist
* Enne asukoha filtri lisamist, tuleks panna kindlasti Margi ja Mudeli "filter"
* See 30% oli näide - põhimõtteliselt võiks tabeli valimisel vabalt valida endale sobiva kubatuuri, et näha, kas on väiksemaid, kes on kiiremad. Ja ei saaks nuriseda, et antud kubatuur ei sobi ühtegi klassi
* * Näiteks 20% sammuga tuleks 1-10,7L vahele 14 jaotust
* * Küsimus on, et kuidas võrrelda NA vs T masinaid, et kas siiski kasutada sel juhul ikkagi 1,7x ajale jalgu jäänud koefitsienti.

* Põhieesmärk on mul siiski leida lisa-motiivi saades algatuseks konkreetse vastuse küsimusele: "Mis on hetke Eesti rekord minu klassis "Omal-jõul 98E <1852cc ülelaetud"? Et kui palju ma pean pingutama, et vähemalt selles klassi märgi maha saaks. Ja mis oleks järgmised ja tugevamad "virtuaal-tiitlid" - "omal-jõul Ekstra kütus <2000cc ülelaetud".
Keegi teab, mis oli näiteks Viljari rekord omal jõul kohale minnes? Tean et ka RFL sõitis juba suurema turboga oma jõul vähemalt üks kord Raadi poole - too kord oli muidugi kollektori lekke probleemid, ja ei tea kas head aega sai.
* Taolise veebisaidi kohta on mul veel mõned leheküljed "tehnilist-disaini", aga see võiks olla natuke teine teema.
* See "Omal Jõul" peaks just antud foorumiga hästi sobima, kuna see keskendub siin rohkem kiirete tänava-autode, mitte niivõrd dragster'ite teemadele.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.03.2012 18:13 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Ja mis siis hea saab ?
Kui oleks kodumaine dragtimes'i analoog oleks viisakas.
Sorteeritud automarkide ning mudelite järgi ja mitte midagi enamat (üleliigset).

http://www.dragtimes.com/Nissan--200SX-Drag-Racing.html

Turboklubiline üsna listi ülemises otsas.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.03.2012 20:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
KaroK kirjutas:
Turboklubiline üsna listi ülemises otsas.

Nojah, sinna pole iseg RFL oma lendusid loginud.

Ja seal ei saa filtreerida kubatuuri ega selle järgi, kas tegemist on kiire tänavaauto või võistlusautoga.
Kiiremad spets-autod sõidavad 5sek, kiiremad tänava autod 10sek. 9sek kiirendus auto on suhteliselt aeglane aga 11sekundi tänava auto vägagi kiire - kui võrrelda õunasid õuntega.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.03.2012 17:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 289
Asukoht: Tartu
mina olen oma auto ainult tänava jaoks teinud, võistlus lihtsalt et teada saada aeg/kiirus.
See et ma lähen tartust näiteks haapsallu treila peal on minu mugavus, kokkuhoid ja kindlus.
Kas on mul 100 või 500 jõudu, alati võib midagi lahkuda mis takistab tagasi sõitmist. Et seda jebla vältida lähen korraga
treila peal mitte ei hakka hiljem miskit kokku sebima et auto ära saaks viidud.
Ja kiirendus ei ole kestvusala, kui läbid oma 400m siis aeg kirjas, vahet eiole kas jookseb hiljem kotti või mitte.
Kõige lihtsam kirja panna mis auto, mootor, küte, aeg ja klass milles sõitsid.

_________________
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.03.2012 2:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Ise olen alati Raadil omal jõul käinud ja kuna see mul suve perioodil ka igapäevane auto - igaüks polegi nõus autot tuunima kui sellega igal ilusal ilmal vajadusel 1000km ei saa sõita. Sama 12.0 seadega käisin ka Saaremaa tripil ja uhasin üldse tuhandeid läbi - selliseid autosid ei ole ilus panna ühte klassi nendega, kes isegi 250km pärast muretsevad, rääkimata nendest, kes 400m peal sulama lasevad. Seepärast ongi mõte jätta võimalus ka eraldada "omal jõul" liikuvad autod, millel võikski olla ka lisatingimus, et pidi tollelt võistluselt ka omal jõul lahkuma. Et isegi kui joomaks läheb, siis et oleks ausalt ise-liikuri klassis, siis leiab kasvõi juhi :)
Selle süsteemi põhipoint olekski, et igaüks valib endale sobivad filtrid. Ja kui treila pillide hulgas läheb raskeks, tulebki võtta see "risk" (nii väike kui see ka pole)

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.03.2012 12:16 
Eemal

Liitunud: 30.09.2008 8:50
Postitusi: 128
Asukoht: Tartu
Astrona kirjutas:
Ise olen alati Raadil omal jõul käinud ja kuna see mul suve perioodil ka igapäevane auto - igaüks polegi nõus autot tuunima kui sellega igal ilusal ilmal vajadusel 1000km ei saa sõita. Sama 12.0 seadega käisin ka Saaremaa tripil ja uhasin üldse tuhandeid läbi - selliseid autosid ei ole ilus panna ühte klassi nendega, kes isegi 250km pärast muretsevad, rääkimata nendest, kes 400m peal sulama lasevad. Seepärast ongi mõte jätta võimalus ka eraldada "omal jõul" liikuvad autod, millel võikski olla ka lisatingimus, et pidi tollelt võistluselt ka omal jõul lahkuma. Et isegi kui joomaks läheb, siis et oleks ausalt ise-liikuri klassis, siis leiab kasvõi juhi :)
Selle süsteemi põhipoint olekski, et igaüks valib endale sobivad filtrid. Ja kui treila pillide hulgas läheb raskeks, tulebki võtta see "risk" (nii väike kui see ka pole)

Astrona, jälle sa ajad juukse karva mitte pooleks vaid pigem neljaks.

Ma sõidan enda autoga igapäevaselt ning viimase 10 000 km jooksul ei ole midagi juhtunud. Kuid näiteks Tartust Haapsallu võistlustele lähen ikkagi treilaga. Asi on mugavuses. Saab auto natukene varem ilusti tühjaks visata ja sisu garaazi panna. Muidu näiteks kui Haapsalus oled istmed välja tõstnud ja vihma sadama hakkab, siis jookse nagu loll jälle asju sisse tõstma. Lisaks KUI peaks midagi juhtuma, siis tunduvalt muretum on treilaga neid asju ajada.
Minu arust piisab kui oleks lahtrid auto mudeli ja margi kohta. Lisaks siis aegade ja kiiruste lahtrid ning üks üldine, kuhu saab kirjutada oma modifikatsioonid lahti, kui on soovi.
Mida vähem filtreid ja mida kiiremini oma tulemuse saab neti üles riputada seda lihtsam on ning arvatavasti seda suurem populaarsus oleks asjal. Keegi ei viitsi 101 küsimusele vastata. On inimesi, kes lihtsalt lasevad auto kiireks ehitada omades mitte mingit aimu mis seal kapoti all on. Hea kui nad teavad, et peavad tanklast võtma 98 bensiini.

_________________
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.03.2012 12:42 
Eemal

Liitunud: 06.01.2008 19:21
Postitusi: 168
Asukoht: Tallinn
Chevy Camaro '79

8.1L, 8-71 blower, 800+ hj.

A98, omal jalal igale poole.

2004 - 10.33 s @ 216 km/h


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.03.2012 13:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Ajan jah lõhki - ega parem praegune bhra lehel olev üksik rekord parem pole. Igale kuradi ühele oma klass! www.Ajame-Karvad-tuhandeks.com!

Modifikatsioonid spetsifikatsiooni jms lahtikirjutamine on DragTimes'is olemas - nende järgi filtreerimist, ehk uue "tulemus tabeli koostamist" aga seal pole (v.a. Mark ja mudel).
Iga sõidu tegemiseks kulub sul koos auto ehitamise testimise remontimise võistlusele minemise jms'ga sadu tunde - kui ühe sõidu lisamine kõige-vägevamasse-andmebaasi, kus saad enda jaoks oluliste parameetrite järgi klassifitseerituna edetabelis esimene olla, võtab isegi 5 minutit (mina tipin ~2000 tähte 5minutiga) siis pole see ju pikk aeg! Teleka-vaatamine võtab veel rohkem ja ei anna praktiliselt peale nüristumise midagi.
Vaata, see võimalus on alati, et paned kirja näiteks vaid 1600cc 17.3s. Aga siis lähed vaatad, et kurat mõned turbokad paugutavad 12s. Noh siis lisad ka "vabalthingav", aga ikka oled viimane, siis paned "Daewoo" ja voilaaa oleki esimene.
Kui "Chevy Camaro '79 8.1L, 8-71 blower, 800+ hj. " läheb sinna netti sõitu lisama, paneb linnukses "oma jõul" ja voilaaa ongi juba esimene :) Mida aeglasem masin, seda rohkem andmeid peab sisestama :) Loomulikult tuleks siiski süsteemi registreerimisel üks kord ka auto baas-spetsifikatsioon sisestada - vastasel juhul mõni Chevy-Daewoo tunneks end hästi kuna antud Camaro ei valinud, et ta ka Chevy on.
Aga kui lisad oma sõite, siis seal alguses valid/kopeerid oma autode hulgast antud auto, siis märgid näiteks, et see kord nitrot ei kasutanud, kirjutad oma ET ja Submit. Eriti hea kui üritus ise on juba süsteemi lisatud, et ei peaks kirjutama käsitsi, kus ja millal sõit toimus (aga noh see juba dela tehniki), igastahes nõustun, et see ei tohi võtta nii palju aega, et mõni poole sisestamise pealt loobub.

Ei üritatagi ise kohale sõites võistelda masinatega, mis treilal veetakse, aga kuna korraldaja klassijaotus seda sunnib, siis loomulikult peab nõustuma - pealegi, muidu sõidaks kõik üldse üksi ühe sõidu ja siis superfinaal :D. Netis on aga kõik hiljem võimalik kompenseerida.

Noh mitte-treila tänavaauto mõte on rohkem selles, et ta on tänaval sama kiire, kuna siis on kõigil võrdne aeg sellised tänavakõlbmatuks, ebamugavaks jms näppimised alles lennuväljal teha. Et ideaalis tuled kohale ja sõidad, või siis vahetad kohapeal rattad. Teoreetiliselt võiks ka lennuväljal isegi mootorit vahetada, aga selle piirangu peaks mitte-treila-klassi sisse kirjutama.
Sellises edetabelis oleks kindlasti ka "checkbox" "täiesti-tänava-seisus" (tuli omal jõul ja ei vahetanud isegi rehve).

Antud juhul, kui tuled treilaga, siis selge see, et mitte-treilade klassi ju ei lähe :) Küll aga on masinal tüv&kindlustus ning peale mõne tunnist ümberehitust taas tänava-kõlbulik. Seega läheks ta tänavakõlbulike-treilal-tulnute-klassi. Mis on kindlasti ka väärt klass, arvestades, et see mugavus, kindlus jms on paljudele määrav - siis võibolla oleks see isegi populaarsem (kõrgemat väärtust omava tiitliga) klass, kui "omal jõul" klass.
Vat sa nagu tahaks mugavalt võita teisi, kes vaeva näevad - isegi kui reeglid seda soodustaks, oleks need halvad reeglid, kuna ei pane kõiki võistlejaid pingutama.
Tegelikult probleemi pole ka preaguse ABC jms rekorditega, v.a.
* et seal igas klassis vaid 1 sõit
* ABC on vanade reeglitega sõidetud - ammu oleks aeg loendada uusi rekodeid, kus 10,5" piirang jms
Ja olenemata kõigest tekib alati probleem, kui keegi pole kiireim, ja tihtipeale kaldub süüdistama klassi-jaotuse piiranguid jms.

Pritsib teksti, aga vabandan, pole praegu aega üle vaadata, et midagi topelt ei kirjutanud.
---------------------------------------------------------------------
98'ga praegu teada-olevalt absoluutselt kiireim see 10,33s. (kurat selle ülelöömiseks vajaminevat motiivi ma ei suuda kuidagi kokku lükata :) )

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.03.2012 18:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Ise huvituks sellise lehe lugemisest, kus saaks vaadata mis on kiireim põrnikas / e30 / s13 jne mitte mind ei huvita kiireim bmw 325 jne

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.03.2012 0:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
Hea!

Mulle on alati sümpatiseerinud sellised n.ü. "tänavalegaalsed" aparaadid. Ei suuda väga mõista, miks ehitada meeletu raha eest mingi plekkpurk, millega EESTIS saab sõita väga heal juhul 6-7x aastas võssa kasvaval lennuväljal OTSE.

_________________
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.03.2012 10:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.10.2005 20:12
Postitusi: 289
Asukoht: Tartu
junsu kirjutas:
Hea!

Mulle on alati sümpatiseerinud sellised n.ü. "tänavalegaalsed" aparaadid. Ei suuda väga mõista, miks ehitada meeletu raha eest mingi plekkpurk, millega EESTIS saab sõita väga heal juhul 6-7x aastas võssa kasvaval lennuväljal OTSE.


aga ära murragi selle pärast väga palju pead, lihtsam on kodus telekat vaadata.

_________________
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11