TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Manuaal käigukasti õlidest...
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=7814
3. leht 3-st

Autor:  Astrona [ 06.10.2010 22:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Manuaal käigukasti õlidest...

jeff01 kirjutas:
Nii väikene võrdlusmoment ....
Esimesel juhul oli kastis MANNOLi GL4
Teisel juhul oli kastis VALVOLINE GL5
Aga siis võikski algul GL4 või üldse mõne muu õliga kasti hõredaks lasta, ja peale seda korralik tökat sisse. Too tökat siis "õliamordina" pehmendaks kasti tööd u. nagu dragsterite suured saalelõtkud ja paksem õli.

Autor:  jeff01 [ 07.10.2010 8:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Manuaal käigukasti õlidest...

Astrona kirjutas:
jeff01 kirjutas:
Nii väikene võrdlusmoment ....
Esimesel juhul oli kastis MANNOLi GL4
Teisel juhul oli kastis VALVOLINE GL5
Aga siis võikski algul GL4 või üldse mõne muu õliga kasti hõredaks lasta, ja peale seda korralik tökat sisse. Too tökat siis "õliamordina" pehmendaks kasti tööd u. nagu dragsterite suured saalelõtkud ja paksem õli.


Sellisel juhul muutuksid ka nurgad / asendid mille vedav ja veetav hammasratas võtavad üksteist mõjutades ja arvan, et midagi head sellest ei tule. (juhul kui sinna kümnendikesse ulatuvad lõtkud tekitada)

Autor:  IvarR [ 07.10.2010 9:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Manuaal käigukasti õlidest...

Sai alustatud kunagi uurimustööga ning kaks identset kasti ilusti puhtaks küüritud ja mõlemad pmst sama aastase läbisõiduga auto peal ning õlideks:
Castrol Syntrax Universal 75w-90
King Oil-i 75w-90

Möödunud nõks üle aasta ja lahti pole veel kiskunud kuid king oil-iga kastil enam käigud korralikult ei käi ning veovõlli simmerid lekivad mõlemad (kasutatud samast partiist simmereid mõlemal kastil).

Kui talvel aega peaks olema siis kakub ka mõlemad lahti.

IvarR

Autor:  jeff01 [ 07.10.2010 19:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Manuaal käigukasti õlidest...

Väga huvitav ja tore et keegi on viitsinud nii asja ette võtta kuid ei saa aru mis sellega püütakse saavutada või mida loodeti ?

Kingi nimel all müüdava taiwani õli headust tõestada või miskit muud? Need on lihtsalt nii erinevad õlid et peale pakendil olevate kirjade suurt ühist polegi. See, et 1 võrreldavatest on castrol on muidugi hea sest see peaks ju autotootjate soovitusel tipp olema kuid võrrelda võiks seda mitte kõige odavama kuid mõne vahepealsema asjaga, millel veidi tausta taga kuid hinnalt odavam.

Kas keegi teab, kust ma leiaks selle aparaadi (Kasvõi koos operaatoriga) millega õlide kvaliteeti kontrolliti (topiti raskusi juurde, kuni võll kinni kiilus) Oleks lausa hädasti vaja, et määrata müüdavatele õlidele õigem hind ja omapoolne kommentaar kaasa panna. Ise kahjuks peale õlisurve ja surve püsivuse välba lõpus midagi testida ei saa sest misiganes õliga mis survet hoiab ei saa mitte midagi kolossaalset mootoris juhtuda kuid tahaks siiski teada ka miskit määrimisomaduste kohta.

Autor:  ahto42 [ 07.10.2010 21:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Manuaal käigukasti õlidest...

Baltoilil peaks selline asi olema(X1-R). Kui sõber Konetex'is töötas siis ka näitas PowerUp õlilisandit sellega(peaks neil ka olema). Puhta õliga üle kuue raskuse polnud tema saanud, siis lisandiga läksid kõik 14 tükki peale ja oli vaja veel käega peale suruda, et aparaat libisema hakkaks

Autor:  jeff01 [ 08.10.2010 10:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Manuaal käigukasti õlidest...

ahto42 kirjutas:
Baltoilil peaks selline asi olema(X1-R). Kui sõber Konetex'is töötas siis ka näitas PowerUp õlilisandit sellega(peaks neil ka olema). Puhta õliga üle kuue raskuse polnud tema saanud, siis lisandiga läksid kõik 14 tükki peale ja oli vaja veel käega peale suruda, et aparaat libisema hakkaks


Olen kuulnud mingist õlist, millega samamoodi kõik raskused peale laoti kuid ei täpsusta enne kui ise täpselt tean ja näen.
Vihjeks niipalju, et õli ei toodeta vaid sõiduautode mootoritesse vaid ka raskeveokitesse, kus õli peab igapäevaselt toime tulema üle 2000nm mootorites ka 50 000 kilomeetrit.

3. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/