Mõte vaikselt liigub ja ei teagi, kes seda kõike teostada jõuab. Eks masinaehitajale ongi sügis siuke petlikult optimistlik
Igastahes, peaksin algatuseks keevituse-kiirkususe võtma.
Teiseks plaanin projekti kahte järku ajada, niiet vahepeal on nagu projekt valmis, et ei läheks nii nagu enamasti.
Kolmandaks: Parem 1 kõva kui 2 poolkõva
Citroen AX
1# 400hj FWD 750kg
* Sunny või BB GTI FWD LSD kast, teljed, püstakud, mootorikinnitused jne Citroeni kerele
* CA18DET 7500RPM ~400hj: CP, spm, jun vedrud, hks 256 nukid, reg-nukirattad, hüdrorõukurid, hiina kollektor, GT2876R.64, 2.5" FMIC, 2.5" IC torud, BOV, FPR, MBC, MS I, 4x615cc, kerged rihmarattad, SPEC st3 sidur. ~1.5-2.0bar
Valmimine: 2011 talv-kevad
2# 400hj FWD + 550hj RWD 950kg (siis kui punasel SX'il kere mahakandmisele läheb
)
* S13 tagusild taha
* turvapuur (osaliselt toruraam)
* Sunny või BB FWD kast + teljed (custom) taha, mootorikinnitused jms custom
* CA18DET 8500RPM ~500hj: Wiseco, spm, tomei vedrud, tomei 270 nukid, hks reg-nukirattad, meh-tõukurid, custom kollektor, GT35R.82, 3" FMIC küljele, 3" L-IC, 3" IC torud, BOV, FPR, EBC, KMS MP25, 4x ~825cc, kerged rihmarattad, ORC409D sidur. suurem TB, 1.8-2.5bar
Testimine 2011 sügis
Valmimine 2012 kevad
* Kõigi rataste poldivalem 4x114.7
* tagumine mootor ilma geneka ja starterita
* ühine: toitesüsteem, siduri-piduri-gaasi-ajamid, osaliselt elektrisüsteem
* Ees 3.5:1 taga 4.0:1 differ
* Võib kaaluda ka ühtist turbo-, IC- ja summutisüsteemi
Kuna säästuprojekt
, siis ei hakka teist kaant ju kah +1000rpm jagu ümber tegema. Diffritega peaks mõlemad õigesse pöördevahemikku saama. 1 variant on ka sidur ja kast elektro-mehhaaniline teha, aga see on n.ö. omaette projekt. Üldiselt kuna kubatuuri probleemi siis enam niipalju pole, pole ka vaja mootoreid RPM ja boostiga piinata. Kui viimast võtta, võiks ju ka 2x700hj, aga see pole väga odav - lihtsam 2x400hj ja äkki kestab kah. Ja kui see ~1000hj/t maha kah saab panna, siis see ongi me libesõidu-radade piir
Eks näis mis mõtteid homne toob