TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=11495
8. leht 13-st

Autor:  innu21 [ 10.04.2014 14:23 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,

Algselt oli tõesti esimese silindri pihusti juhe pooles vinnas.nüüd kontrollitud,kõik silindrid töötavad.ja kus juures üsna ühtlaset.hetkel veel peal narrow ja wb.mõlemad näitavad sarnaselt.kui nüüd üks pihusti juhe oli lahti siis kas peaks ajule resa tegema?

Autor:  innu21 [ 11.04.2014 1:02 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,

Sai garaages istutud.Küünlad maha.kompressioonid korras.Küünla säademe vahe panin 0,9.Süüde 17kraadi.käivitub peaaegu et hästi aga tahmatab koha peal.Midagi on saanud lambdadega valesti.segast peksavad.Näidud ei muutu ka sõidu ajal.Millest see tuleb.Isegi kitsas riba ei toimi nii nagu peaks.See tahab ka juba olla just kui lairiba :D .Kas sellest võis midagi muutuda et akku pagassi sai viidud(nõrk mass,pluss).kellade toide võetud süüteluku alt. Video sõidu ajal: http://youtu.be/IjyiF4RA2EM Maailmast uurides siis viitavad vead ühendusele.

Autor:  innu21 [ 12.04.2014 11:00 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,

Viga oli valesti ühendatud kellas.Ma ei tea kus selle mehe mõtted olid kes juhtme otsad külge jootis.(mina) :D .Nüüd toimib ja näidud tühikäigul 14,7-8 ja full boosti all 12,1-2.

Autor:  innu21 [ 17.04.2014 6:37 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,

Küsimus:kui gaas põhja lajatada siis kukub puterdama.niisama kiirendades sujuvalt gaasiga mängida jookseb edasi ulmelislt hästi.kas puterdus võib tekkida ära vahetatud sisselaske nukast.mida timmida et olukorda parandada. Küsimus 2: gaasiklapi andur.mida sellest regullitakse?

Autor:  kilplane [ 17.04.2014 9:06 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,

mida segu sel hetkel teeb, kui puterdab?
kui järsku gaasi vajutada, siis esialgu, ei jõua pihustid kohe järgi, seega peaks aju kiire TPS muutumise korral kohe mingi koguse kõikidesse silindritesse pihustama. kui ei siis läheb lahjaks ja puterdab. vist oli niipidi.

kas sa gaasiklapi anduri all pead silmas segusiibri asendi andurit? TPS (throttle position sensor) on üsna tähtis andur. CA-l on ta lahendatud sedasi, et ühes anduris tühikäigu lüliti, et kui lased gaasi lahti, siis loob ühenduse.. ja teine osa on siis asendi andur, milleks on potekas. tasub testriga kõik üle mõõta. et kõik oleks täpselt..
TPS korpuse küljes oleva pistiku keskmise ja ühe äärmise vahel peaks olema lülitus, kui pedaal lahti lastud siis peaks ühendus olema..
juhtme otsas pistik, mis sealt välja tuleb, selle keskmise ja ühe äärmise vahel peaks olema muutuv takistus, kui gaasi vajutad.
süüde sees: 0 volti, kui on lahti lastud ja võimalikult lühikest aega kui vajutad pedaali. 90% lahti peaks näitama 5 volti. sinna jääb ka.

või pidasid sa silmas, et mitte põhjagaasi esimesed sekundid vaid alati, kui gaas põhja vajutatud siis puterdab?
On sul komplektne manual olemas? ma siin panin mitmest ühe kokku, et kõik lehed olemas oleks.
nukast ei tohiks küll midagi sõltuda, kui niisama sõites hästi liigub.. klapid teevad ju tööd vastavalt pöördele mitte pöörete muutumis kiirusele.
kui just rihm ei veni.

Autor:  innu21 [ 17.04.2014 11:48 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,

Proovin üle mõõta.Kus juures alati ei puterda.samas on näiteks nii:külm mootor käima siis tuure üles poole ei lõõ(peaks lõõma).sõidad mootori soojaks siis tahab hoida põõrdeid kõrgel ala 1300rpm.segu tühikäigul seal juures ei muutu olyliselt ja sell hetkel tahab ka puterdada.tühikäiku veel regullinud ei ole.Palju segu peaks olema kruiisides?

Autor:  innu21 [ 17.04.2014 11:53 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,

Manuaali pole.olen siit sealt netis vaadanud :) asju.

Autor:  KaroK [ 18.04.2014 11:08 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,

Leke õhutorustikus paneb mootori igasugu vigureid tegema ja vigane MAF ka.

Autor:  innu21 [ 18.06.2014 21:15 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,

Kas hüplevatele tagaratastele piisab amortisaatorite vahetusest.(kuigi hetkel all olevad gaasikad tunduvad ok olevat)?Drifti show l panin tähele et isegi coilid põrkasid all.Küs targematele.Milleks oil catch vajalik.või rohkem soovituslik kui vajalik.

Autor:  Maik [ 18.06.2014 22:47 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,

wheel hopi kohta loe vastavatest nissani foorumitest.


Corvette puhul oli see näiteks tõsine probleem. Lahti sai sellesti enamasti tutikate uute kummidega, väga jäikade coiloveritega, tagasilla brace-bariga jpm. huvitavat... mina sellest lahti ei saanudki. Ja paljudel erinevad lahendused lisaks sellele. Wheel hopi vastu kõige paremini aitab parima pidavusega start- mis on ilmselgelt mõttetu asi võimsa auto juures.

Autor:  murjam [ 18.06.2014 23:20 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,

Karterituul on alati kergelt õliaurudega koos ning ülelaetud mootoritel on karterituult rohkem. Originaalis on karterituulutus sageli ühendatud otse sisselaskesse, mistõttu satub sisselaskesse õliauru, mis õlitab seestpoolt kogu sisselaske, intercooleri jne. Kui mootor juba väga hõre või lihtsalt palju sellise konfiguratsiooniga sõitnud, võib juhtuda, et terver cooler on õli täis. Arusaadavalt see hea ei ole.

Oil catch can'i kasutatakse selle jaoks, et karterituultest õliaurud eraldada, kuid samas jätta süsteem kinniseks st karterituul suunatakse sisselaskesse nagu originaalis.
Alternatiiv oleks karterituulutus ühendada lihtsalt kuskile põhja alla või mingisse anumasse, aga õhukulumõõtjaga mootori puhul see ei toimi ning samuti pole see tänava-legaalne (mingi selline klausel oli kuskil, et mootor peab olema kinnine süsteem vms).

Autor:  innu21 [ 19.06.2014 6:46 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,

Selge pilt.Karglevate rataste puhul olen tähele pannud jah ,et uute rehvidega hüplemist pole.tuleb maailmas ringi tuhrata ja otsida lahendusi.Minul hetkel on karteri tuulutus lõdvikul lihtsalt pisike filter otsas .

Autor:  innu21 [ 10.11.2014 23:40 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,

kui igavus tapab siis teen nii....Pilt , Pilt , Pilt

Autor:  mitsu_manic [ 11.11.2014 20:58 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,

murjam kirjutas:
Alternatiiv oleks karterituulutus ühendada lihtsalt kuskile põhja alla või mingisse anumasse, aga õhukulumõõtjaga mootori puhul see ei toimi ning samuti pole see tänava-legaalne (mingi selline klausel oli kuskil, et mootor peab olema kinnine süsteem vms).


Küll vana kirjutis, kuid...
Isiklikult kuskilt sellist väidet leidnud ei ole ning vaadates Euro 4-5 rekkaid, siis kõigil jookseb tolline toru otse põhja alla, kus õli omal soovil maha tilgub-jookseb. Karterituul siis.

Autor:  innu21 [ 21.12.2014 23:35 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ca18det krigin mootoris,kolks mootoris,sidur libiseb,

Foorum hakkab välja surema :).Niisiis sai villand chip stage2-st ja lähme üle stage 3 peale.kapoti alune raud on ilusti vastu pidanud.vahepeal sai alla kruditud kemppi differ mis on lsdga öö ja päev.Kasutan veeremiseks 15" plekkikaid et oleks odav rehve saada ja vahetada :). Tagumised said laiemaks tehtud 9,5" ja esimesed 7,5" kuid tõin randi väljapoole.Stage 3 st on veel puudu maf mis peaks kohe kohale jõudma ja siis omale kohale istuma,milleks on ettevalmustused tehtud.

8. leht 13-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/