tere, turboklubi foorumlased. kuna kaks vana teema edasi arendamist vastukaja ei leidud otsustasin uue teema teha. loodan et keegi ei hakka pahandama, et ammu läbi nämmutatud teema. jutt siis jälle 2,5l 93a 51kw-sest jõuetust ja uimasest transiti diislist. hakkame aga jälle turbotama. mõttetu teema et osta turbomootor jne. kindlasti mitte see maksab 2 minu bussi. mootor iseenesest ok.näita vaid pool põõret võtit ja käib kui kell. ainult uimane ja vahest jõuetu kui kuskilt ristmikult vähe kiirmini minema vaja saada. kütte kulu on ka kuidagi suurevõitu.12l/100km ise kahtlustan et äkki on küte nii maha keeretud, et sellepärast minna ei jaksa ja pidevalt lapatsit andes kruvib üttekulu lakke.seda arvan sellepärast, et ülevaatusel olid heitgaaside näidud ülevaatajate sõnul imeväiksed olnud. olid jah.
nii nüüd mõtlesin siis fõõni vahele panna, pikalt seedisin ja uurisin ja puurisin seda foorumit siin läbi ja lõhki, kui ikka jäid mõned küsimused õhku. loodan, et siin äkki mõned pädevamad ja asjaga rohkem kodus olevad tegelased mind vähe oma tarkuse ja nõuga aidata suudaksid.
nii siis on mootor selline nagu pildil 1 ja 2. samuti on sellel sisselaskes segu siiber, või kuidas seda
nimeadagi.siiber sinisega tähistatud ja seda avav varras kollasega. seega tekib küsimus kas turbo
korral on vaja blowoff klappi või ei? samas kui jätta välja see klapp, mis pildil 2 punasega tähistatud
jääks välja ka siiber, sest klapi tagant käib see klapi ja siibriga kolle jupp otsast ära. see tehtud ja bovi
arvatavasti vaja ei ole. probleem järgmine. turbo valmidusega küttepump, millele oleks pildil 3 olev membraan.
jõuame tagasi pildi 1 ja 2 juurde, kus pumbal on peal olemas membraan.pildil1 tähistatud punasega. kuid asi
selles et puudub vaakum vooliku väljavõte mis peaks minu arvates sisselaske kollektori minema.pildil 3 sinine.
ja mida reguleeritakse pildil 3 olevast punase noolega näidatud kruvist?ka pildil 1 ja 2 pumbal on tegelikult seal
kruvi olemas ja mõlemal pumbal membraanid ja sisu sama. mõte liikus sinna suunas, et mul on olemas pump,
nagu pildil 3. kui võtan sealt vaakumi väljundiga kaane ja kruvin oma pumba peale, kas hakkaks pump õieti
tööle ja turbo rakendudes rohkem kütet peale andma.oli ka kuskil link, kus oli jutuks ka rõngast membraani
all.nägin.olemas.mis pidi piiraja olema ja selle eemaldamisel pidi rohkem kütet peale saama. kui tõsi see jutt võib
olla?turboks valisin tagasihoidliku k16, et varm puhuma hakkaks.eks andke teada kui arvate et 2,5l jaoks lahja
nagu ma aru saan siis pildil 3 kollasega näidatud on kütte peale keermis kruvi. olen unustanud kumb kumba pidi
oli. kinni on kütet juurde ja lahti on maha? ma ei tea kui segane see jutt tuli aga ehk teadjad mehed said aru
mida mõtlen. kui ei küsige, kui jah siiis palun õpetage. lisan veel niipalju et tegu on boschi pumpadega ja mõlemad
nii turboka kui ka see mis peal on ühe ja sama koodiga.