Põhiteooria, kuidas asi tööle hakkab on selge, kollektori teen, õlituse toon rõhuandurist ja viin karterisse, aga küsimus on sisselaskes.
Kuna W123'l on iseloomulik diislite puhul, et sisse ja väljalase on ühel pool, siis seal on natuke raskendatud vähemalt minu jaoks õhu külmana hoidmine. Turbo läheb sisselaske kollektori alla, vajadusel võin ka asja ära teipida, aga pigem paneb muretsema intercooleri teema. Kuna mul ruumiga kuskil eespool väga priisata ei ole, siis otsin väikest, kuid parat coolerit mis mahuks nt radiaatori kõrvale püsti, siis oleks mugav õhu küsimus lahendada vaid paari toru vedamisega, mitte üle klapikambri kaane. Hetkel pole veel sellise otsa sattunud mis mahuks antud kriteeriumitesse. Käes on üks 525bmw cooler, mis mahub radiaatorile täpselt ümber, umbes nagu bemmilegi. Aga kas oleks mõtekas näiteks torude vedamisel viia toru radiaatori põhjavannist mööda, siis alles üles sisselaskeni või viia kohe üles ja diagonaalis sisselaskeni?
Ideaalis otsiksin teissugusemat coolerit, mis mahuks ära porikoopasse või coolerit mis mahuks ära radiaatori ette, aga omaks ühelt poolt mõlemat väljavõtet, max 7cm paks. Ehk on mõnel autol säärane? Kui suur mõte oleks õlijahutusel kui autost ei saa rajapill?