Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 17:58

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Pihusti rõhu reguleerimine
PostitusPostitatud: 24.11.2011 23:29 
Eemal

Liitunud: 18.02.2010 14:02
Postitusi: 28
Asukoht: Tartu
Kuna 1 pihust sorises ja külmalt ei tulnud 1 silinder järgi, ostsin uue kasutatud pihusti. See aga oli krt lahti keeratud. Keerasin siis kinni ja panin peale-auto käivitus muutus endisest palju paremaks ja ei tossanud. Kuid pihusti lasi läbi , võtsin siis maha ja keerasin teda veelkõvemini kinni-siis ilmselt ei lasknud kütust läbi ka kuna mootor lonkas. -keerasin nyyd natuke jälle lahtipoole ja mootor käib küll ühtlaselt ja pihusti ei leki kuid kõlmalt käivitades jälle ei tule 1 silinder järgi ja peab tuuritama mõnda aega et hoov heledast suitsust puhtaks saada.
Kogu selle katsetuste tagajärjel tekkiski küsimus et kas pihustitel on võimalik röhkusedasi reguleerida?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.11.2011 14:37 
Eemal

Liitunud: 25.11.2011 14:29
Postitusi: 10
Asukoht: Tallinn
Ma nüüd väga tark ei ole ja teen lihtsalt teema lahti ja annan algset infot, et pihustitel on oma kindel töörõhk ette nähtut jah. Ja paika pannakse nad spetsiaalses pingis. Võibolla oskab keegi kuidagi teisiti ka, igatahes niisama neid kaarates ei saagi midagi täpset ja kindlat.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.11.2011 16:36 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Seibidega käib see värk.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.12.2011 20:06 
Eemal

Liitunud: 05.01.2007 21:06
Postitusi: 176
Kogu see metoodika ja asja suhtumine on natuke liiga ropp diisli täpsuse juures. Tuleks ikka kõik üle kontrollida ja täpseks ajada või vähimagi kusemise/tilkumise korral uued panna (ei pea ju Bosch kohe panema). Mootor võtab pärast tunduvalt vähem kütust, käib mahedamalt ja põlemiskabrid/kolvid elavad ka rõõmsamat elu...ehk sa ei kaota raha tegelikult.

Uus ots tuleb kindlasti enne paigaldust nt brake cleaneriga kaitsemäärdest puhtaks pesta ja nõel diisliseks teha, MUIDU RIKUD PIHUSTIOTSA KOHESELT.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 46 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11