TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Rõhu mõõtmine
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=35&t=9447
1. leht 1-st

Autor:  martinjev [ 25.08.2011 10:19 ]
Teema pealkiri:  Rõhu mõõtmine

Kuidas õigesti rõhu mõõtmine käib?
Kui seistes tühikäigul tuuritada siis olulist elumärki ei näita kell.
Kui käiguga kiirendada siis lööb rõhu max 0,9 peale aga seda ka ainult seniks kuni auto kiirendab.
100-ga sõites on kellal ca 0,1-0,2 BAR. (autoks V40 66kW)
Kas on need näidud normaalsed? Sõbra 66kW Passatil proovisime siis temal lõi ka vabakäigul tuuritades seierit üles ja kiirendades jooksis max 1,1-1,2 peale.

Mõlemad autod täiesti stock :)

Autor:  _siim_ [ 25.08.2011 11:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Rõhu mõõtmine

See on täiesti normaalne.

Autor:  KaroK [ 01.10.2011 11:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Rõhu mõõtmine

Mõõtmine käib 3. või 4. käiguga gaas põhjas tühikäigupööretest piirajani.

Autor:  martinjev [ 30.01.2012 12:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Rõhu mõõtmine

nii, peale turbo kuumakoja vahetust on rõhk 90-100-ga sõites pidevalt 0,3-0,4 BAR. Kas seda liiga palju pole?
kas selle rõhuga hakkab pump segu rohkem peale andma juba? kütusekulu on praegu ca 8,5l/100le

Autor:  juss [ 30.01.2012 14:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Rõhu mõõtmine

Ma mõõtsin mingi moment igavusest ka oma v40 rõhku, täiesti normaalne on see mis Sa esimeses postis kirjeldad.
Se, et passatil suurem rõhk ei tähenda midagi. Passat HOOPIS teise mootriga kui volvo. Volvol tuleb tõmme taha alles 2500+ rmp. passatil aga veb mootor juba algusest. ja neil mootorilte on turbode erinevus juba meeletu. Passatil kukub lõpus ikka vääne jummala maha aga volvo ei tohiks seda juhtudu. Ma loodan ikka et Sul on renaulti mootor volvo peal.

Autor:  martinjev [ 30.01.2012 19:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Rõhu mõõtmine

Renaulti F8QT mootor jah.
saan aru et Passatil on muutuva geomeetriaga vist turbo, sellel mitte ja eks need mootorid ka erineva iseloomuga. Aga nyyd peale remonti on 100ga sõites 0,4BAR. Kas seda paljuvõitu pole? Minek on hea ja viiendaga gaasi põhja lüües tuleb ka 0,9BAR vabalt kätte aga kütusekulu on pisu suurevõitu. Kas kõrgem turborõhk norm koormuse juures peaks viitama suuremale pritsekogusele kah? Või näen ma jälle tonti tühjal väljal :-D

Autor:  juss [ 31.01.2012 12:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Rõhu mõõtmine

Bassatil ei tohiks olla geomeetrilist. Geomeetriline on 81+ kw mootoritel ja 85kw mootri plokil oleval 66kw motol.
Loogiline,et kui suht ima koormuseta on turbol rõhk üleval, siis on kütte kulu suurem, kütet keeratakse juurde vastavalt ülerõhule ja gasipedaali asendile.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/