Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 6:06

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Rõhu mõõtmine
PostitusPostitatud: 25.08.2011 10:19 
Eemal

Liitunud: 18.02.2010 14:02
Postitusi: 28
Asukoht: Tartu
Kuidas õigesti rõhu mõõtmine käib?
Kui seistes tühikäigul tuuritada siis olulist elumärki ei näita kell.
Kui käiguga kiirendada siis lööb rõhu max 0,9 peale aga seda ka ainult seniks kuni auto kiirendab.
100-ga sõites on kellal ca 0,1-0,2 BAR. (autoks V40 66kW)
Kas on need näidud normaalsed? Sõbra 66kW Passatil proovisime siis temal lõi ka vabakäigul tuuritades seierit üles ja kiirendades jooksis max 1,1-1,2 peale.

Mõlemad autod täiesti stock :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Rõhu mõõtmine
PostitusPostitatud: 25.08.2011 11:07 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
See on täiesti normaalne.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Rõhu mõõtmine
PostitusPostitatud: 01.10.2011 11:28 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Mõõtmine käib 3. või 4. käiguga gaas põhjas tühikäigupööretest piirajani.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Rõhu mõõtmine
PostitusPostitatud: 30.01.2012 12:22 
Eemal

Liitunud: 18.02.2010 14:02
Postitusi: 28
Asukoht: Tartu
nii, peale turbo kuumakoja vahetust on rõhk 90-100-ga sõites pidevalt 0,3-0,4 BAR. Kas seda liiga palju pole?
kas selle rõhuga hakkab pump segu rohkem peale andma juba? kütusekulu on praegu ca 8,5l/100le


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Rõhu mõõtmine
PostitusPostitatud: 30.01.2012 14:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
Ma mõõtsin mingi moment igavusest ka oma v40 rõhku, täiesti normaalne on see mis Sa esimeses postis kirjeldad.
Se, et passatil suurem rõhk ei tähenda midagi. Passat HOOPIS teise mootriga kui volvo. Volvol tuleb tõmme taha alles 2500+ rmp. passatil aga veb mootor juba algusest. ja neil mootorilte on turbode erinevus juba meeletu. Passatil kukub lõpus ikka vääne jummala maha aga volvo ei tohiks seda juhtudu. Ma loodan ikka et Sul on renaulti mootor volvo peal.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Rõhu mõõtmine
PostitusPostitatud: 30.01.2012 19:02 
Eemal

Liitunud: 18.02.2010 14:02
Postitusi: 28
Asukoht: Tartu
Renaulti F8QT mootor jah.
saan aru et Passatil on muutuva geomeetriaga vist turbo, sellel mitte ja eks need mootorid ka erineva iseloomuga. Aga nyyd peale remonti on 100ga sõites 0,4BAR. Kas seda paljuvõitu pole? Minek on hea ja viiendaga gaasi põhja lüües tuleb ka 0,9BAR vabalt kätte aga kütusekulu on pisu suurevõitu. Kas kõrgem turborõhk norm koormuse juures peaks viitama suuremale pritsekogusele kah? Või näen ma jälle tonti tühjal väljal :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Rõhu mõõtmine
PostitusPostitatud: 31.01.2012 12:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
Bassatil ei tohiks olla geomeetrilist. Geomeetriline on 81+ kw mootoritel ja 85kw mootri plokil oleval 66kw motol.
Loogiline,et kui suht ima koormuseta on turbol rõhk üleval, siis on kütte kulu suurem, kütet keeratakse juurde vastavalt ülerõhule ja gasipedaali asendile.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 31 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11