flm kirjutas:
Vastavalt boostile hakkab temp tõusma, ehk vee/met segu kogus võiks kasvada samas taktis.
Ei ole täiesti õige.
Temp hakkab tõusma rohkem mitte sellest, mis on hetkel turbokompressori p-väärtus, vaid pigem õhu hulgast.
Ning metanooli on vaja pritsida vastavalt õhu hulgale, mis antud torust läbi läheb ja oluliselt vähemal määral sõltuvalt rõhust.
Mootor on õhupump. Surve seal juures on ainult vastupanu mõõt, mis ei ütle kuigi palju.
Kui sul on 1500 RPM-i juures 2 atti ülerõhku ning 3000 RPM-i juures samuti 2 atti, siis rõhupõhise kontrolleriga pritsid sa täpselt samapalju metanooli mõlemal juhul.
Konstantse täituvusega mootori puhul (ideaalis) tarbib mootor aga 3000 RPM-i juures kaks korda rohkem õhku.
Mida enam, turbokompressori kaardi peal oled sa ka oluliselt kaugemal paremal, mille tõttu efektiivsus langeb ning õhku hakatakse rohkem kuumutama.
Ehk siis samasuguseks jahutusefekti saavutamiseks on sul 3000 RPM-i juures vaja umbes kaks korda rohkem metanooli ja vee segu.
Kui sa juhid asja puhtalt rõhuga, siis on kõik risti vastupidi. 1500 RPM-i pealt tuleb täis laks sisse ning mida kaugemale piiraja poole, seda kuumemaks hakkab asi minema.
Kui aga metanooli juhitakse voolavuse põhiselt, siis on IAT konstantne.
Võin ka illustratsiooniks mõne pildi panna, kuna päris palju kogemust ka praktikas, mis antud teooriaga kaasas käib