Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 17:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: bmw 524TD-Jõudu Juurde...
PostitusPostitatud: 29.06.2011 23:55 
Eemal

Liitunud: 12.04.2011 13:54
Postitusi: 11
Tere Foorumi Mehed..
Küsimus siis selline Mida oleks vaja teha,et jõud juurde saada-(ehk siis BMW 524TD).....
Ehk siis turbo rõhku suuremaks kerida jne.....

Selles suhtes juttu olen kuulnud päris palju,et midagi peaks piirama midagi kruvima aga ise ei tea mida....
Ehk siin on tarkasi mehi palju ja saavad nõu anda....

ärge kohe jalaga näkku lõõge olen allgaja mees...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.06.2011 15:01 
Eemal

Liitunud: 05.01.2007 10:09
Postitusi: 45
Asukoht: Tallinn
Pinguta tagarataste polte natuke peale ja vaheta auto ära! 8)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.06.2011 15:21 
Eemal

Liitunud: 12.04.2011 13:54
Postitusi: 11
vot sellis juttu ma tahtsingi teada

v2ga naljakas...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.06.2011 19:31 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Kuskandis asud,kui tallinnas siis ma võin sul seda mingi mõistliku tasu eest natukene kiiremaks teha.

56616539


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.06.2011 22:18 
Eemal

Liitunud: 22.06.2010 19:27
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Alustaks enne pihustite kontrolliga ja et muud asjad korras oleks. Siis rõhu ja küttekruvi kallale. Rõhku saab juurde wastegate varda pikkuse reguleerimisega. 2,4 TD on vist Boschi VE pump ja selle kruvimise kohta netis infot küll. :-D

_________________
Powered by diesel
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.07.2011 3:56 
Eemal

Liitunud: 12.04.2011 13:54
Postitusi: 11
amazon86 kirjutas:
Alustaks enne pihustite kontrolliga ja et muud asjad korras oleks. Siis rõhu ja küttekruvi kallale. Rõhku saab juurde wastegate varda pikkuse reguleerimisega. 2,4 TD on vist Boschi VE pump ja selle kruvimise kohta netis infot küll. :-D



aga seda varda pikkust regullisin... aga mull pump ei ole mehaaniline.....
ta on elektroonile.... (ehk siis gaas ei ole trossiga),see mehaniiline pump on trossiga ja seisab e28kerel aga mull on e34...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.07.2011 10:01 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Chip maksab 60 euri,see annab palju juurde,muidugi mina installisin omale üldse meh. pumba kuna seda on võimalik palju normaalsemalt reguleerida,enne rõhu tõstmist installi intercooler ja siis on vaja suuremat turbot kuna originaal on täiesti mõtetu,liiga väike.
Siis kui need asjad on tehtud peaks seal julgelt üle 100kw olema,plokikaane portimine annab sellele ka tohutult juurde kuna originaalis on väljalase täiesti kinni poodud mingite seintest väljaulatuvate takistustega originaalpordi läbimõõt ca 20x15mm ja peale portimist ca35x30mm,enda omal tegin ära kõik eelneva va intercooler ning bmw 3,0v8 eest ära enam ei saa,maha ka ei jää,kui cooler külge panna siis saab mööda bensukast :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.07.2011 17:42 
Eemal

Liitunud: 12.04.2011 13:54
Postitusi: 11
_siim_ kirjutas:
Chip maksab 60 euri,see annab palju juurde,muidugi mina installisin omale üldse meh. pumba kuna seda on võimalik palju normaalsemalt reguleerida,enne rõhu tõstmist installi intercooler ja siis on vaja suuremat turbot kuna originaal on täiesti mõtetu,liiga väike.
Siis kui need asjad on tehtud peaks seal julgelt üle 100kw olema,plokikaane portimine annab sellele ka tohutult juurde kuna originaalis on väljalase täiesti kinni poodud mingite seintest väljaulatuvate takistustega originaalpordi läbimõõt ca 20x15mm ja peale portimist ca35x30mm,enda omal tegin ära kõik eelneva va intercooler ning bmw 3,0v8 eest ära enam ei saa,maha ka ei jää,kui cooler külge panna siis saab mööda bensukast :)



peaks siis hakkama neid asju tegema ja sebima k6ike vajaliku...
aga mis turbo panid vahele ja kui suure cooleri intallisid....ehk teaks mida sebida..


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 01.07.2011 18:29 
Eemal

Liitunud: 16.03.2009 0:25
Postitusi: 285
Asukoht: Tallinn
Bõmmidele peaks sobima hästi:
viewtopic.php?f=11&t=9086


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.07.2011 23:02 
Eemal

Liitunud: 22.06.2010 19:27
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Mul sama töömahuga Volvo 940, D24T Volkswageni R6, originaalis oli peal Garrett T3. Külmkoda A/R 0.42, kuumkoda 0.38. Hästi töötavad T3/T4 hübriidid. Ise aretasin peale Garretti GT2052V ja igati rahul. Kiire spool ja hakkab madalalt puhuma. Muidugi hingamine teha nii vabaks kui võimalik, nii sisselaskes kui väljalaskes. Just ehitasin omale otseläbi summuti ja vahe tuntav, eriti maanteel.

_________________
Powered by diesel
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.07.2011 23:11 
Eemal

Liitunud: 05.01.2007 21:06
Postitusi: 176
Üldiselt alusta jah mehaanilise pumba paigaldusega.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 53 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11