Räägin ära siis kuidas asi juhtus,sai näpitud pump külge ning läksin testisõidule,minek hea ja tahma palju,kuulsin siis et veits imelik hääl tuleb täiskoormusel turbost,jäin seisma ja tegin wot stardi ning jälgisin boostikella,see tavaline 2bar autogauge oma.
Seier läks peaaegu hetkega sinna kus on -1 kellapeal,pm tegi ringi peale,lasin gaasi maha ja sõitsin veel mingi 100m hoovi tagasi ja siis hakkas vastik krigin ja ragin turbost tulema ok jätsin seisma,kruvisin õhupuhasti maha sealt pudenes tiiviku mutter ja seib välja.
Vahemärkusena avastasin siis et olin wg täiesti kinni unustanud ja enne vana pumbaga üle 2 ei puhunud.
Vaatasin tiivikut,näha on et korpuses käinud ja mutrit on ka üritanud sisse imeda,vedas et mootorisse ei lennanud.
Küsimus ongi nüüd selles,mis põhjustas mutri lendumineku,kas liiga suur rõhk?
See seib mis mutri all käib on sellise nagaga mis peaks minu arusaamist mööda olema tiiviku lõhikusse painutatud stoperdamiseks,see oli sirge.
Kas siis ise paindunud mida ma ei usu või kellegi tegemata töö.
Turbo on nüüd küll surnud aga kuna koju oli vaja saada siis keerasin tiiviku kinni tagasi ja keermeliimi ka tilk,hääl on küll jube aga 2 bari rõhku polnud siiski probleem hoida.
Teine küsimus on see,kas boostikell on ka nüüd nahkas?