Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 1:44

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 17.04.2011 23:09 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Räägin ära siis kuidas asi juhtus,sai näpitud pump külge ning läksin testisõidule,minek hea ja tahma palju,kuulsin siis et veits imelik hääl tuleb täiskoormusel turbost,jäin seisma ja tegin wot stardi ning jälgisin boostikella,see tavaline 2bar autogauge oma.

Pilt

Seier läks peaaegu hetkega sinna kus on -1 kellapeal,pm tegi ringi peale,lasin gaasi maha ja sõitsin veel mingi 100m hoovi tagasi ja siis hakkas vastik krigin ja ragin turbost tulema ok jätsin seisma,kruvisin õhupuhasti maha sealt pudenes tiiviku mutter ja seib välja.
Vahemärkusena avastasin siis et olin wg täiesti kinni unustanud ja enne vana pumbaga üle 2 ei puhunud.
Vaatasin tiivikut,näha on et korpuses käinud ja mutrit on ka üritanud sisse imeda,vedas et mootorisse ei lennanud.

Küsimus ongi nüüd selles,mis põhjustas mutri lendumineku,kas liiga suur rõhk?
See seib mis mutri all käib on sellise nagaga mis peaks minu arusaamist mööda olema tiiviku lõhikusse painutatud stoperdamiseks,see oli sirge.
Kas siis ise paindunud mida ma ei usu või kellegi tegemata töö.

Turbo on nüüd küll surnud aga kuna koju oli vaja saada siis keerasin tiiviku kinni tagasi ja keermeliimi ka tilk,hääl on küll jube aga 2 bari rõhku polnud siiski probleem hoida.

Teine küsimus on see,kas boostikell on ka nüüd nahkas?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.04.2011 9:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mul irdusid muttrid siis kui tiivik korpusse kinni pidurdas.
Minu puhul oli probleem selles, et õli temp tõusis liiga kõrgeks turbo puksikambris ja õlitus nö. kadus ning tiivik puudutas korpust.
Sul ilmselt sai turbo ülepöördeid ja samuti pidurdas selle tõttu tiiviku korpusse ja automaatselt keerab muttri lahti siis.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.04.2011 9:50 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Mihkli teooria tundub suht reaalne olevat,nüüd jääb veel küsimus kas ma seda boostikella saan enam uskuda?
Kannatab see ülerõhku?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.04.2011 9:59 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Võta korraliku manomeetriga kompressor ja testi ära oma kell.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.06.2011 2:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Autogauge, enough said :-D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.06.2011 13:08 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Kell polnud süüdi minu unustamises :D
Teema oli selles kas 2bar kell kannatab 3 bar ülelaaderõhku.
Nüüdseks võin öelda et näitab ikka enamvähem õigesti :D eksib ehk mingi 0,1bar-iga.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 55 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11