Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 23:10

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 14.04.2011 20:17 
Eemal

Liitunud: 14.04.2011 20:01
Postitusi: 5
Tere ! :roll:

Autoks on siis 98.a Ford Escort 1,8 TD 66kw ja turbo ei tööta millegi pärast enam. Olen läbi puhkunud katalüsaatori, vaatasin terve sumbuti üle nagu soovitati, vahetasin turbo ära, mitte midagi ei muutunud, õhulugejat proovisin vahetada bensiini mootori omaga korraks, juhtpihusti juhtmed kontrollisin üle, vool oli olemas, ikka ei anna turbo tunda sõidu ajal. Kui turbo ei tööta, peaks õli võtma autol, aga mul ei võta. Üliharva nagu töötaks turbo, aga see ka korraks, või mulle lihtsalt tundub vahel.

Keegi oskab ehk veel anda soovitusi, mida peaks proovima, kontrollima ?


Ette tänades
Veiko.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.04.2011 9:34 
Eemal

Liitunud: 08.07.2009 23:08
Postitusi: 24
Asukoht: Viljandimaa
Kontrolli kas wastegate klapp sulgub ikka korralikult ,turbo küljes.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.04.2011 15:55 
Eemal

Liitunud: 14.04.2011 20:01
Postitusi: 5
wastegate on ajuga või mehaaniline... Mul on vaakumiga süsteem, et kuidas ma seda kontrollida saan? Tean, kuidas klapi ava muuta saab, aga kuidas ma tean, kas klapp sulgub korralikult ?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.04.2011 21:05 
Eemal

Liitunud: 08.07.2009 23:08
Postitusi: 24
Asukoht: Viljandimaa
Võta summutaja lahti turbo küljest sealt peaks klapp näha olema.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.04.2011 0:18 
Eemal

Liitunud: 14.04.2011 20:01
Postitusi: 5
Tava olekus peaks klapp korralikult kinni olema ?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.04.2011 12:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
tavaolekus jah klapp ikka kinni.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.04.2011 15:25 
Eemal

Liitunud: 14.04.2011 20:01
Postitusi: 5
Aga kuidas klapp saab olla üldse muutunud, kui alguses turbo funksioneeris ja nüüd mitte ja turbot pole näppinud ?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 18.04.2011 17:43 
Eemal

Liitunud: 08.07.2009 23:08
Postitusi: 24
Asukoht: Viljandimaa
Kontrolli üle vaakumit juhtiv solenoid kas peab ikka suletud olekus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.05.2011 18:41 
Eemal

Liitunud: 14.04.2011 20:01
Postitusi: 5
kontrollisin ja oli korralikult suletud asendis.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.05.2011 10:13 
Eemal

Liitunud: 14.11.2007 22:58
Postitusi: 119
Asukoht: Läänemaa-Tallinn
sellel autol küll mingit vaakumit seal pole...on ainult tavaline lihtne wastegate-ga turbo ja wastegate avamine toimub rõhuga...kui aga turbo vahetatud ja ikka ei muutunud midagi siis võibolla on katki läinud voolik mis suundub turbost kõrgrõhu pumpa...on ta selline peenike ja vahepeal on metallist toru ka...eesmärk on siis rõhu tõustes kütet juurde keerata...minul näiteks on olnud see voolik korduvalt küljepealt lõhki ja jõudu pole üldse...siis kui see terve siis võib asi olla ka pumbas ja seal olevas membraanis mida rõhk liigutab....kõige lihtsam turbot kontrollida on nii et võtad intercooleri maha mootori pealt ja siis annad gaasi ja vaatad kas turbo puhub...või siis võtad sisselaske juurest selle lõdviku lahti ja paned gaasi...kui puhub normaalselt siis kahtlustaks seda väikest voolikut.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.05.2011 11:07 
Eemal

Liitunud: 12.10.2007 23:15
Postitusi: 50
Asukoht: tallinn
tehnic kirjutas:
sellel autol küll mingit vaakumit seal pole...on ainult tavaline lihtne wastegate-ga turbo ja wastegate avamine toimub rõhuga...kui aga turbo vahetatud ja ikka ei muutunud midagi siis võibolla on katki läinud voolik mis suundub turbost kõrgrõhu pumpa...on ta selline peenike ja vahepeal on metallist toru ka...eesmärk on siis rõhu tõustes kütet juurde keerata...minul näiteks on olnud see voolik korduvalt küljepealt lõhki ja jõudu pole üldse...siis kui see terve siis võib asi olla ka pumbas ja seal olevas membraanis mida rõhk liigutab....kõige lihtsam turbot kontrollida on nii et võtad intercooleri maha mootori pealt ja siis annad gaasi ja vaatad kas turbo puhub...või siis võtad sisselaske juurest selle lõdviku lahti ja paned gaasi...kui puhub normaalselt siis kahtlustaks seda väikest voolikut.


pole vaja lahti võtta, piisab kui käega hoiad lõdvikut koos ja annad täiega gaasi , korralikult punni peab lööma lõdviku, madala pöörde pealt gaas põhja panna siis peaks ka nähtavat tahma viskama sumpsist ,kuni pöörded juba kõrgemal on.
sellesama peene toru otsa sobib ka rõhukell manomeeter panna et tuvastada kas tekib sinna üldse boost .
jõudu


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.05.2011 23:08 
Eemal

Liitunud: 14.11.2007 22:58
Postitusi: 119
Asukoht: Läänemaa-Tallinn
kui sa oleks näinud seda lõdvikut siis sa ei prooviks seda käega kokku vajutada :-D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.05.2011 0:12 
Eemal

Liitunud: 12.10.2007 23:15
Postitusi: 50
Asukoht: tallinn
plastmassist toru oli v?
üldiselt aitab manomeeter ka rõhu mõõtmiseks,kui omal pole siis vast mõni hea onu laenab


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.05.2011 19:51 
Eemal

Liitunud: 14.11.2007 22:58
Postitusi: 119
Asukoht: Läänemaa-Tallinn
no kummist ikka aga mingi 5cm jupp ja ilgelt jäik...käega kokku ei vajuta igatahes...muidu poleks ju probleemi :-D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 61 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11