Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 23:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Probleem õlitusega
PostitusPostitatud: 03.04.2011 21:15 
Eemal

Liitunud: 22.06.2010 19:27
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Käsil üks diisliprojekt, kus Volvo D24T (Volkswageni rida 6) mootorile läheb peale Garretti GT2052V muutuva geomeetriaga turbo. Kõik väga tore, mootor sai remonditud ja turbo peale aretatud. Turbo pärit 2002 aasta Audi A6 2,5 V6 TDI pealt ning igati korralik, ristilõtku pea pole. Katsutud sai 1999 aasta masina tubot ja see oli palju suurema lõtkuga. Probleem selles, et turbo hakkas nii külma, kui ka kuuma poole pealt õli välja ajama. Nii 30 min käimise peale tekkis sinine suits. Võtsin cooleri ja turbo vahelise lõdviku lahti ja seal kõvasti õli, sama ka väljalaskes. Vana turbo oli väga suure lõtkuga, kuid ajas õli välja ainult külma poole pealt. Kas seda probleemi võib põhjustada õli liigne pealevool? Äravool on igati vaba ja suure diameetriga.

_________________
Powered by diesel
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Probleem õlitusega
PostitusPostitatud: 04.04.2011 9:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ega karterituulutus umbes pole?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Probleem õlitusega
PostitusPostitatud: 04.04.2011 9:38 
Eemal

Liitunud: 22.06.2010 19:27
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Tuulutus korras.

_________________
Powered by diesel
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Probleem õlitusega
PostitusPostitatud: 04.04.2011 11:03 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Turbol õlitusest piiraja puudu ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Probleem õlitusega
PostitusPostitatud: 04.04.2011 18:30 
Eemal

Liitunud: 08.01.2007 21:38
Postitusi: 33
vanadel turboga diiselvolkkaritel pole turbo õlituses mingit piirajat. Kui uus turbo nõuab õlivoolu piiramist, siis sellesse võibki koer maetud olla.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Probleem õlitusega
PostitusPostitatud: 04.04.2011 21:34 
Eemal

Liitunud: 22.06.2010 19:27
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Vanal turbol polnud mingit piirajat, uuel on õli sisendava põhjas juba 2,5 mm piirav ava. Kas keegi oskab öelda kui suur on Audi 2,5 v6 tdi õlirõhk. Võibolla on uuematel diislitel õlirõhk väiksem. :? Turbo sain koos Audi õlitusvoolikutega ning sisendil oli küljes kaks andurit, üks temperatuuri oma ja teine rõhu oma. Rõhuanduril oli kirjas töörõhk 0,85-1,05 bar. :?

_________________
Powered by diesel
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 57 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11