TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Nissan td42 turbotamine
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=35&t=8645
2. leht 2-st

Autor:  uno [ 15.03.2011 13:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan td42 turbotamine

Ei taha nii keeruliseks asja ajada, kui mootor suht pommikindel, siis mida vähem elektroonikat, seda parem.
Mõtlen rohkem kestvusele. Eile sain ühe Patrol 2,8td turbo, vesijahutusega. Ainult ma ei ole kindel, kas see liiga väikseks ei jää sellisele mootorile. väljalaske ots oli küll 5mm suurem, kui originaal kollektori ava.
Netiavarustest avastasin veel et peale 1995 aasta td42 mootoritel on kergemad kolvid ja peenemad kolvisõrmed. Mõned Austraalia turbotajad ei soovita üldsegi peale seda aastaarvu mootoritele turboid peale panna. Samas teised tegelased sõidavad juba üle 150000 km turboga ja pole probleeme. Ainult jälgima pidi, et väljalaske gaaside temperatuur ei tohiks üle 500 *C olla pidevalt.
Mõtlesingi enda tangile panna peale ka väljalaske gaaside ja turborõhu kellad.
Kolmapäeval või neljapäeval saan ka ühe td42 mootori plokikaane, et kindlusemõttes äraproovida kollektori kinnitused.

Autor:  uno [ 22.03.2011 17:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan td42 turbotamine

2,8 TD mootori turbo margiks on TB2533.
Mis üldsus arvab, kas see turbo jääb sellisele mootorile väikseks või mitte?
Flantsid ja muud pudinad nüüd välja lõigatud, peab hakkama kollektorit jälle modima :)

Pumba kohta sain niipalju targemaks, et leidub kruvi, millest kütusesegu saab rikkamaks keerata.
Nii ka teha soovitatigi, kui vile peale panen.
Siis ainult hakkab mingil määral mootor suitsema madalatel pööretel?

Autor:  ahto42 [ 22.03.2011 18:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan td42 turbotamine

Kardan küll. Aga kas sinna krivi külge servot ei anna aretada, kasvõi WG akuraator, mis keerarõhuall kruvi peale ja kui rõhk kaob, siis keerab algasendisse tagasi?

Autor:  uno [ 23.03.2011 8:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan td42 turbotamine

Selle servo teema saaks lihtsamalt lahendada, kui pumba peal olevale segu reguleerimise süsteemile lisada emb kumb, kas vaakum või surve ots. Mida rohkem survet või vaakumit, seda rikkam segu.

Muutuva geomeetria saaks liikuma panna ka surve pealt nagu üks kaasvõitleja ennemalt juba mainis.

Autor:  uno [ 21.04.2011 20:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan td42 turbotamine

Asi küll soiku jäänud, sest tööd, mille eest raha makstakse, on nii palju, et ei jõua kuidagi edasi arendada.
Täna saabusid China maalt boosti kell ja väljalaske gaaside temperatuuri kell.
Vahepeal keevitasid ka spetsialiseerunud keevitajad kokku uue kollektori, mis sai loomulikult tunduvalt parem, kui enda tehtud.
Järgmine nädal käin küll korra Inglismaal, aga peale seda võtan turbo installimise tõsisemalt käsile.

Autor:  uno [ 19.09.2011 12:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Nissan td42 turbotamine

Nii, arendame teemat jälle :)

Kuna siiani ei ole vajaliku suurusega vile leidnud, siis mõtlesin, et panek kaks BMW 525 tds TB2514 vile vahele sellele mootorile.
Austraalias pandi küll kaks subaru turbot ja tegelane väga rahul väljamõeldud süsteemiga

Link subaru turbotele:

http://www.performanceforums.com/forums/showthread.php?67262993-Twin-Turbo-TD42-Patrol&highlight=twin%20turbo%20patrol

Asjatundjad avaldage arvamust.

2. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/