Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 22:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 26.11.2010 12:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.09.2009 10:18
Postitusi: 403
Asukoht: Tln Vilj
See kas kast peab või mitte on omaette teema ja isiklikult arvan, et peab. Kindlasti tuleks aga vaadata inimestel mida nad kasti sisse valavad.
Mina olen selle kastiga sõitnud 3aastat ja see on niimodi peksa saanud talvel kui suvel. Alustades siis pidur peal rõhu(1bar) üles ajamisest suvel ning talvel käikudega pidurdamisest ja ka vedamisest kuna pole eriti meeldiv, kui kast suvatseb ise käiku vahetada kurvis kiiruse järgi. :-D. Selle vältimiseks lülitame ikka ise käike. Ise käike valides on ka veel eelis, et saad sõidu ajal kasutada jalgpidurit kuid naftapressi pedaali järgi ei anna. Tavalises Drive asendis kaob jõud kohe ära nulli kui mõlemat pedaali näpid.
See kast on 123DNRP ja kestab, mitte nagu nn. +/- valitsaga kast, mis ei kõlba mitte kuhugi.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.12.2010 11:36 
Eemal

Liitunud: 27.03.2006 23:10
Postitusi: 29
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_209.pdf

Lingis muidu juttu 85kw pd mootorist aga natuke ka 81kw aga seal on 5 lehepeal graafik millekohta tekkis küsimus et mix NM nii kuradi alla kukkub.Millest see tingitud on?

_________________
Blacksunset


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.12.2010 11:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
anti555 kirjutas:
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_209.pdf

Lingis muidu juttu 85kw pd mootorist aga natuke ka 81kw aga seal on 5 lehepeal graafik millekohta tekkis küsimus et mix NM nii kuradi alla kukkub.Millest see tingitud on?

* pildi all on kirjas, et pihusti rõhud on kuni 2000 head-kõrged. Loen välja, et peale seda suurema tootlikuse juures pole pump enam nii rõhusuutilik. 2. pildi all mainitakse kah et pumbast sõltub päris palju.
* tüüpiline, graafik on moonutatud sellega, et 1. 100nm on sama kõrge kui ülejäänud 50nm sammud.
* masina, mille stock moment ja piiraja on nii madal, nukkvõllid pole mõeldud hingamist parandama näiteks üle 3000rpm.
* mis turbo seal on? Pakun, et max-nm punktis on ta oma max pööretel, ja effektiivsus juba suht nullis - pumpab kuuma. Sealt edasi lisandub tillukese turbiini pudelikael.
* katt ja sumpa võtab kah oma ampsu.
* kui natuke tõsta momenti ja kw jääb samaks, siis töökindlus eriti ei lange
Meenutab vana c20ne opeli mootori graafikut. Tol oli moment kah u. täpselt poolte pöörete peal, nagu ikka. Max-võimsus sama. 40% rohkem pöördeid ja kui see Nm tipp ära jätta siis 40% vähem momenti - õige ülekandega sama tõmme.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 06.12.2010 19:09 
Eemal

Liitunud: 27.03.2006 23:10
Postitusi: 29
Turbo on seal VNT15 ja kui arvutiga mõõta siis hoiab rõhku põhjapöördeni.

* pildi all on kirjas, et pihusti rõhud on kuni 2000 head-kõrged. Loen välja, et peale seda suurema tootlikuse juures pole pump enam nii rõhusuutilik. 2. pildi all mainitakse kah et pumbast sõltub päris palju.

Ju siis etteande pumba lisamine annabki lõpust juurde

_________________
Blacksunset


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.12.2010 1:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.09.2009 10:18
Postitusi: 403
Asukoht: Tln Vilj
Kütust ja kõike muud kuhjaga lõppu juurde, küll see välja mahub ja kui ei mahugi siis küll see ühe suure pasa kokku keerab.:)
Dislal väänet miljon ja paneme parem kompressori mingi ägeda ülekandega, et see korralikult pöördesse keeraks end, väljalaske kolde teeme nii, et on tehtud :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.12.2010 2:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Mind kohe tegelt huvitab see vana tarkus, et diiselmootoril on väänet... Minu arvates on see üks pullikaka.
Võtame näiteks 1990 Primera 2.0d väänet 131Nm. Sama aasta sama suurtel bensukatel on aga 168 või 186Nm. Kõige vingem D, mis leidsin oli VW SDI, 71Nm/L.
Vähegi ok vabalthingav bensukas arendab aga vähemalt 90Nm/L - vingematest ei hakka rääkimagi.
Põhimõtteliselt tõmbab bensukas oma väändega juba 50% koti pähe, ja laseb veel 50% pikemalt, kui disla vend otsib 4. käiku hakkab bensukal mõnus 2. käigu tõmme lõppema...

Loomulikult on see vale arusaam tekkinud sellest, et kui võimsust pole, siis midagi peab ju olema, ja noh väänet nagu oleks... Nõrkadel masinatel pannaksegi suured ülekanded, et jõudu saaks, aga see jõud lõppeb juba 30kmh pealt ära. Meenub 1 mu esimesi drag'itamisi, mina oma stockis 100kw (tol hetkel ehk 115kw) 2.0 bensukaga vastu 4wd Leon 1.9TDi, coolerid chipid boostid jutud ~140kw ja miljard väänet - pähe sai.
Teine asi on see, et turbo omadusi määritakse diislile pähe. No turbo diislil ongi palju väänet, aga kui palju tal võrreldes sama suure bensukaga on. Võiks võrrelda muidugi sama raskeid mootoreid, aga jätame siiski diislile mingi võimaluse, ja võrdleme kubatuuri alusel.
Carfolio.com list nm/L järgi.
TD top 100 algab 233Nm/L mersu 250CDIga ja lõpeb SAab 1.9 ja bmw 3.0 ning 3.5td'ega, millel 193Nm/L.
TBens Top 100 algab 288Nm/L, aga noh jätame paar erandit eest välja, siis alustame Evo'ga millel 237Nm/L ja Top 100 lõpetab Impreza, RS2 jms 183Nm/L.
Ehk siis praktiliselt võrdsed, vahe ongi natuke diisli kasuks umbes tema kõrgema ökonoomsuse/effektiivsuse jagu. Kusjuures, kaldun arvama, et need dislad seal on kõrgema boostiga kui need bensukad.
Pole põhjust rääkida, et diislil on väänet. See, et turbo annab väänet, on teine jutt.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.12.2010 13:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
krt minu td on suutnud manada keskmiseks küttekuluks preagu 17,5l/100 le a8 quattro 2,5l
väga karm-eriti kui kütte hinnda vaadata preagu . Varasemalt mäletan,et sai nagu krt 12-13l sajale hakkama .. tea kas peaks probleeme otsima? Sõidan küll pidevalt külg ees ja enamuse linnast nii,et vist äkki isegi norm..

samas , enamuse ajast moto külm. Maanteel näitab ikka mingi 8l kulu

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Viimati muutis Maik, 08.12.2010 18:50, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.12.2010 18:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Maik kirjutas:
krt minu td on suutnud manada keskmiseks küttekuluks preagu 17,5l/100 le a8 quattro 2,5l
väga karm-eriti kui kütte hinnda vaadata preagu . Varasemalt mäletan,et sai nagu krt 12-13l sajale hakkama .. tea kas peaks probleeme otsima? Sõidan küll pidevalt külg ees ja enamuse linnast nii,et vist norm *?
Chevy Van - umbes sama võimas (129kw) ja raske (18000kg), kah linnas ja kah enamus ajast pedaal põrandal - kulu pigem 25-30L/100km. Seega D on ikka öko :) offtopic ikkagi

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 46 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11