Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 2:18

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 11.10.2010 12:23 
Eemal

Liitunud: 11.10.2010 12:15
Postitusi: 6
Masinal siis peal geomeetriaga turbo, juhitakse seda rõhuga mitte vaakumiga.
Mure selles, et kui masin põõrdesse lasta siis rõhk tõuseb ilusti üles (1.2bar) ja siis mingi hetke pärast kukkub alla 0.9 bar-i peale, mis sest et gaasi pole vahepeal lahti lastud.
Kust võiks viga otsida?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.10.2010 12:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
svilings kirjutas:
Masinal siis peal geomeetriaga turbo, juhitakse seda rõhuga mitte vaakumiga.
Mure selles, et kui masin põõrdesse lasta siis rõhk tõuseb ilusti üles (1.2bar) ja siis mingi hetke pärast kukkub alla 0.9 bar-i peale, mis sest et gaasi pole vahepeal lahti lastud.
Kust võiks viga otsida?

Oled kindel, et see rõhk ei pea langema? Mis autol see 1.2bar rõhku on?

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.10.2010 13:42 
Eemal

Liitunud: 11.10.2010 12:15
Postitusi: 6
Masinaks alfa 166
Rõhku peaks tal olema niipalju, mõõtsime ühte samasugust ka kontrolliks, sellel rõhk ei langenud.
Muud viga ei ole midagi, lihtsalt jubedalt tahmab kui rõhk alla kukub.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.10.2010 23:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
Kas kuskil õhu lekkeid ei ole.
Kas rõhku mõõtsid sõite või kohapeal?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.10.2010 9:02 
Eemal

Liitunud: 11.10.2010 12:15
Postitusi: 6
Rõhu kell on pidevalt masinal küljes.
Rõhu lekkeid kapoti alt ei leidnud.
Mingi päeb püüab nüüd natuke rõhku tõsta, vaatab mis siis juhtub, kas käitub ikka samamoodi või läheb suti paremaks.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.10.2010 21:45 
Eemal

Liitunud: 14.11.2007 22:58
Postitusi: 119
Asukoht: Läänemaa-Tallinn
juhitakse labasid ikka vaakumiga mitte rõhuga...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 25.10.2010 12:27 
Eemal

Liitunud: 11.10.2010 12:15
Postitusi: 6
Juhitakse ka rõhuga, kuigi jah enamusel on vaakumiga.
Sai rõhku tõstetud natukene, asi muutus märgatavalt paremaks, enam ei ole sellist tahma järgi.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.01.2011 20:03 
Eemal

Liitunud: 02.04.2009 18:39
Postitusi: 5
Asukoht: Tallinn
svilings kirjutas:
Juhitakse ka rõhuga, kuigi jah enamusel on vaakumiga.
Sai rõhku tõstetud natukene, asi muutus märgatavalt paremaks, enam ei ole sellist tahma järgi.


seleta ära kuidas seda rõhuga juhitakse?vaakumklapp mis geomeetriat juhib, selles on vedru sees, mis lükkab varda tagasi kui vaakumit vähendatakse v sootuks tagant ära võetakse. vaakumit sellele klapile reguleerib selline solnoidklapp nagu N75.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 23.01.2011 20:16 
Eemal

Liitunud: 02.04.2009 18:39
Postitusi: 5
Asukoht: Tallinn
svilings kirjutas:
Masinal siis peal geomeetriaga turbo, juhitakse seda rõhuga mitte vaakumiga.
Mure selles, et kui masin põõrdesse lasta siis rõhk tõuseb ilusti üles (1.2bar) ja siis mingi hetke pärast kukkub alla 0.9 bar-i peale, mis sest et gaasi pole vahepeal lahti lastud.
Kust võiks viga otsida?


kas tunnuseks on ka järsk jõu kadumine koormuse all a la näiteks tugevalt kiirendades möödasõitu tehes v niisama kiirendades ja mingil hetkel jõud järsult kadunud nagu turbot poleks taga ja jõud taastub kui korra süüde välja-sisse?
kui jah siis tegu nn limp mode iga. sellisel juhul peaks ka mällu jääma veakood. kui tead veakoodi siis on juba lihtsam edasi otsida milles asi võib olla. Niisama nõela heinakuhjast otsima hakata ei ole mõtet.
Muutuva geomeetriaga turbode puhul tavaline, et geomeetria tahmab kinni, mille põhjuseks liigne ökotamine. Arvatakse et diisel ei kannata tallamist, aga just seda ta aega ajalt vajab. soovitatakse kord nädalas mõned maanteel kiirendused lasta pöörded punase ligi et tahma välja kohiks. Samuti võib olla probleemiks rõhu leke, solenoidklapi n75(volkaritel nimetetakse seda niiviisi) v siis leke selles vaakumvoolikus mis sellest N75 est geomeetriat liigutavasse vaakumklappi läheb. Aga diagnostika peaks andma suuna mida kontrollida.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 07.02.2011 11:25 
Eemal

Liitunud: 11.10.2010 12:15
Postitusi: 6
Nagu ma juba ennist mainisin siis sellel masinal toimub juhtimine rõhuga mitte vaakumiga, mingit solenoid klappi ei ole.
Probleem oli selles et peale rõhu alla kukkumist viskas jubeda tahma tagant välja, kõik torud ja voolikud peaksid korras olema.
Turbo ise kinni tahmanud ei ole, sai mingi et puhastatud ja mingit ökotamist pole see auto kunagi näinud(vähemalt minu käes olles).


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.02.2011 13:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
svilings kirjutas:
Mure selles, et kui masin põõrdesse lasta siis rõhk tõuseb ilusti üles (1.2bar) ja siis mingi hetke pärast kukkub alla 0.9 bar-i peale, mis sest et gaasi pole vahepeal lahti lastud.

Ei tea eriti muutuvast geomeetriast, ja veel vähem diislitest, aga üritan kaasa mõelda:
Saan ma õigesti aru, et algul on tugev 1.2bar ja ja siis tugev 0,9bar? Või pole see 1.2bar enam endine ja 0,9bar (kui 10% vähem boosti) kaob ka tõmme juba rohkem kui 10%?
* Mõni hetk peale pöördesse laskmist tuleb tavaliselt piiraja ja piirajas peabki rõhk kukkuma.
* Tihendid ei leki - kapotti all vaikus?
* aju kah on, ajul MAP-andur kah on, ega too ei leki 100%?
* Tahm tagant välja - peaks tähendama rikast segu. Kui segu on liiga rikas, siis jätab mootor vahele ja boost peabki kukkuma.
* * Kui tal õhumõõdikuga, siis on loogiline, et segu on rikas, kui boost näiteks sul sel suurel koormusel kuhugi kaduma hakkab.
* * * Otsi leket ja samas arvesta sellega, et leke tekkib sul siis kui mootor on korralikult pöördes, patjade peal paindes jne...

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 08.02.2011 22:15 
Eemal

Liitunud: 11.10.2010 12:15
Postitusi: 6
See auto pole enam minu kasutuses, praeguseid andmeid ei tea, kuid rõhu tõstmisega läks asi paremaks.
Praegune omanik peaks ka selle foorumi kasutaja olema, kui viitsib siis kirjutab asjast täpsemalt


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.02.2011 21:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.02.2006 19:26
Postitusi: 70
Asukoht: tartu
svilings kirjutas:
See auto pole enam minu kasutuses, praeguseid andmeid ei tea, kuid rõhu tõstmisega läks asi paremaks.
Praegune omanik peaks ka selle foorumi kasutaja olema, kui viitsib siis kirjutab asjast täpsemalt



Jah auto nüüdseks minu käes ja just täna tegelesin selle probleemiga.
Hetkel pean põhi süüdlaseks umbes õhu filtrit. Õhu filter oli vana ning suhteliselt umbes, nii et hakkas juba karteri tuulutuse kaudu õli sisse kiskuma. Kiskusin Kogu sisselaske süsteemi laiali ja lasin nii õli kogujast kui ka coolerist välja ca 100-200 ml õli. Kogu süsteem sai puhtaks pestud ning hetke seisuga tundub, et aitas. Küll põhjagaasiga lööb veel natuke musta tagant välja aga eks mingil määral see ka normaalne ning kindlasti ei saanud kogu torustikku 100% puhtaks.
Homme saan vast jätkata ja edasi uurida...täna ei viitsinud enam töökojas asjatada

_________________
mind lihtsalt huvitab


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.02.2011 2:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
No tore. Nii lihtsaid asju lihtsalt ei oskaks pakkudagi.
Lihtsalt märkuseks, et silindris põlenud õli tuleb tagant sinise suitsuna. Must on ikkagi kütus.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.02.2011 7:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.02.2006 19:26
Postitusi: 70
Asukoht: tartu
Astrona kirjutas:
No tore. Nii lihtsaid asju lihtsalt ei oskaks pakkudagi.
Lihtsalt märkuseks, et silindris põlenud õli tuleb tagant sinise suitsuna. Must on ikkagi kütus.


Lihtne oli see jah iseenesest, reeglina need lihtsamad ja labasemad asjad jäävadki tahaplaanile.
Ise eeldan hetkel miks tagant musta lõi oli see, et kuna cooleris oli ikka omajagu õli, siis kindlasti oli raskendatud õhu läbivool. Muide veakoode andis masin samut: EGR, õhulugeja, pöörete edastamine ajule segane. Pärast Puhastus ca 1km sõitu neid vigu enam ei esinenud. Täna kui tööjuurde tagasi olen sõitnud, siis selleks läbitud ca 40 km. Löön uuesti juhtme taha ja vaatan mis tagasi on tulnud ja mis asjad on kadunud.

_________________
mind lihtsalt huvitab


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 45 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11