Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 19:37

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Vaja abi turboga
PostitusPostitatud: 18.07.2010 19:05 
Eemal

Liitunud: 18.07.2010 17:48
Postitusi: 4
Asukoht: Kuusalu vald
Pöördun siia et saada veidi abi targemate poolt.Maasturil läks turbo läbi(õlitus kuna kõik sisselasketorud olid väga õlised),ja nüüd oleks vaja uus panna/või siis vana ära remontida? kumba oleks mõistlikum teha?Lõtkud on mõlemat pidi olemas aga labad pole õnneks korpust puutunud.Täpset turbo märki ka ei oska öelda,peal vaid kirjad Garret A/r 51.Oskab keegi kuidagi aidata või nõu anda?:oops:
Pilt[/img]
Pilt[/img]


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.07.2010 21:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.10.2008 18:22
Postitusi: 249
Asukoht: Rakvere
Räägi täpsemalt mis masinaga tegu, siis osatakse rohkem infot sulle anda.
Ja turbo pealt otsi ka veel mingeid koode, kindlasti on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.07.2010 21:25 
Eemal

Liitunud: 18.07.2010 17:48
Postitusi: 4
Asukoht: Kuusalu vald
cthen kirjutas:
Räägi täpsemalt mis masinaga tegu, siis osatakse rohkem infot sulle anda.
Ja turbo pealt otsi ka veel mingeid koode, kindlasti on.


Autoks on Toyota landcrusier 2.4t diisel.1990.Turbo pole originaal.Eelnev omanik oli tõstnud rõhku(uue turbo panekuga) ja pumpa peale keeranud.Seda "plekki" turbo peal polnud,ainsad mida nägin olid mingid kirjad kuumakoja peal.Need üritan homme siis panna


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.07.2010 22:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.10.2008 18:22
Postitusi: 249
Asukoht: Rakvere
pisuhand kirjutas:
cthen kirjutas:
Räägi täpsemalt mis masinaga tegu, siis osatakse rohkem infot sulle anda.
Ja turbo pealt otsi ka veel mingeid koode, kindlasti on.


Autoks on Toyota landcrusier 2.4t diisel.1990.Turbo pole originaal.Eelnev omanik oli tõstnud rõhku(uue turbo panekuga) ja pumpa peale keeranud.Seda "plekki" turbo peal polnud,ainsad mida nägin olid mingid kirjad kuumakoja peal.Need üritan homme siis panna

Aga eelmise omaniku käest pole võimalik välja uurida mis turbo ta sinna vahele lükkas?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.07.2010 9:58 
Eemal

Liitunud: 18.07.2010 17:48
Postitusi: 4
Asukoht: Kuusalu vald
Nüüdseks eelmise omanikuga ka räägitud ja sain teada et vahel on MB sprinteri 2.9 turbo.Uurides sain mudeliks GT2538C Link
Enam polegi vist midagi muud kui hakata uut turbot uurima.Siit tekib uus loll küsimus-kust vaadata/tellida/osta ja kas tasub kasutatud turbo poole vaadata?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.07.2010 12:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Kui tiivik pole koda puutunud, on remontimine kindlasti mõttekam. Vii turbo kuskile üle vaatamiseks / remonti. Siin foorumis remondikohaseid teemasid küll. Hr Kuul on põhitegija.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.07.2010 13:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Õli sisselaskes võib ka hoopis muudest vigadest tingitud olla, mitte tingimata turbost. Karterituulutus näiteks umbes. Vmt, mis takistab õlil turbost õiget teed pidi lahkuda. Eriti veel, kui ise vahele aretatud turbo.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 57 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11