TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Opel 1,7td (ISUZU) mootor.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=35&t=7481
1. leht 2-st

Autor:  junsu [ 14.05.2010 15:38 ]
Teema pealkiri:  Opel 1,7td (ISUZU) mootor.

Täna sai kõrini oma kräulapannist, milleks Astra F 1,7td 60kw Isuzu diisel.
Netist põgusalt lugenud, et neile lausa 1,8bar-i selga lajatatud ja kestavad kenasti. Minu idee liikuda 1,2-ni. (tehaseseades vist 0.7-0.8 ).



kas keegi seletaks nüüd, kust ja kuipalju pumpa keerata (ja kuhu poole :-D ) pole ise just suuremasi diislimees veel. Junsu ikka alles :-D

Autor:  ahto42 [ 14.05.2010 19:22 ]
Teema pealkiri: 

Kusagil peab olema segukruvi, kui on tegemist mitte commonrail mootoriga

Autor:  junsu [ 14.05.2010 19:49 ]
Teema pealkiri: 

nu MBC nüüd õnnelikult vahel. esimesed proovikad ka tehtud :-D nagu liiguks... enne hakkas vile 2500rpm taha ja lõppes 3500 ära, nüüd väntab 4500-ni. aga se pole teema. kütet oleks kuskilt juurde vaja. kole pepuaugus se pump kah, uurisin teist igatpidi, ja ei leidnud ühtegi mugulat, mida suure hooga oleks näppima kutsunud.

Autor:  Viljar [ 14.05.2010 21:53 ]
Teema pealkiri: 

Uuri kasutajalt Peedu., äkki jagab infot mida ja kuidas tegi.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... highlight=

Autor:  ahto42 [ 15.05.2010 11:41 ]
Teema pealkiri: 

Tsiteeri:
The next picture shows the max fuel screw. To begin with, there is a anti tamper cover over it, remove this, its awkward, side cutters and cut it off is probably best.
Mark the start position of the screw, then undo the lock nut (while hold the screw) now turn the screw 90degress (quarter of a turn) clockwise. This will increase the fueling. Then nip the locknut backup (while holding the screw in its new position)

http://www.cemetery.eclipse.co.uk/fig1.jpg

http://www.cemetery.eclipse.co.uk/fig5.jpg - Same as fig1, but a different angle.

Pildilingid ei tööta kahjuks, aga kusagil on kontraga kruvi. see küll 97 a asta kohta

Kas cooler on, kui ei siis kindlasti lisada, kas või cooleriga variandi oma.
Enda masinal andis mõnuga väänet juurde.

Autor:  junsu [ 17.05.2010 22:16 ]
Teema pealkiri: 

nujah, kruvi on siin http://www.corsasport.co.uk/carimages/3012/maxFuel2.jpg reaalselt pole seda veel auto küljest leidnud. parajas karupepukohas asetseb se pump :s.

cooler on. aga 97a VIST teised mootorid juba.

Autor:  ahto42 [ 17.05.2010 22:21 ]
Teema pealkiri: 

No juurde paar hobust annab vast see kui cooler läbi pesta ja parem õhufilter panna

Autor:  junsu [ 21.05.2010 21:04 ]
Teema pealkiri: 

se cooler on pussy. ja üleüldse turbosse minev õhk originaalis läheb üle sisselaske kolle, mis ikka väga kuumaks läheb (esimeses postis pildil). viskan turbole mingi tjuuning-koonuse-junni otsa ja väga hea. vähemalt saab külma õhku. originaal jäägu talvehooajaks.

nüüd siis lood nii, et pumpa peale keeratud (1/4pööret) ja MBC vahel. odav AutoGauge kell kas valetab, või on klapi vedru, mis üle 1,0 bari rõhu sl kollest välja laseb, väsinud. igatahes näitab ta 0.9bari.

selle foorumi kontekstis naljanumber, aga konkreetne käru liigub ikka tuntavalt paremini, olgu üeldud, et 25% toiduõli seguga ka veel :-D

laisk olen, pole veel lammutanud, küsin ette: kas selle ülerõhu klapi vedrule miskit vahele ei saa toppida, et ta pohkem peaks, aga siiski töötaks?? kodanikud, kes neid kinni keevitanud, oskavad äkki rääkida? (mul pole lihtsalt 36 võtit, et seda maha keerata ja ise lähemalt uurida)

edit: sry, esimene post muudetud ja seal pilti pole enam :oops:

Autor:  karel [ 25.05.2010 12:20 ]
Teema pealkiri: 

katsu sellest ülerõhu klapist pilti lisada. VW disladel näeb see välja suht nagu bypass klapp, mis suunab ülerõhu turbo ette. Sinna saab lihtsalt vooliku asemel "pimeda" ette panna ja ongi ok! Kui õnnestub klapp lahti võtta, siis on muidugi ka võimalus jäigem vedru sisse panna.

Autor:  junsu [ 25.05.2010 18:42 ]
Teema pealkiri: 

karel kirjutas:
katsu sellest ülerõhu klapist pilti lisada. VW disladel näeb see välja suht nagu bypass klapp, mis suunab ülerõhu turbo ette. Sinna saab lihtsalt vooliku asemel "pimeda" ette panna ja ongi ok! Kui õnnestub klapp lahti võtta, siis on muidugi ka võimalus jäigem vedru sisse panna.


http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/2 ... 173b40.jpg

selle klapi peale käib siis õhufilter. liiga suure rõhu korral laseb ülearuse sutsaka üles filtrisse uuesti. mingit voolikut sinna ka panna ei saa. klappi lahti ka võtta väga ei kannata.

panin vedrule seibi vahele ja täna kannatas juba mingi hetk 1,3 bari ära. siis aga andis se aretis(klapp) otsad jälle. õnneks tüsistusi ei tekkinud :-D

Autor:  Reims [ 25.05.2010 19:03 ]
Teema pealkiri: 

siin ka miskit vajalikku ehk
http://www.migweb.co.uk/forums/engines- ... ight=isuzu

Autor:  junsu [ 25.05.2010 20:55 ]
Teema pealkiri: 

mnjaa... peris hää link.


ahistasin seda ülerõhuklappi veel, sai parem. nüüd hoiab pidevalt 1,2 ja vahel läheb 1,3-ni.
pumpa keerasin ka veel juurde. kokku nüüd 1/2 pööret juurde keeratud. kui kuumaks läks, siis tühikäik oli sinna 1500-1600 kanti. selle keerasin gaasihooba piiravast kruvist jälle u. 900 peale :-D kas se on asjade loomulik käik, või tegin miskit valesti?
huvitav, kuidas homme külmalt käima läheb :)

endal tuleb ka vahel hirm juba, et loll on looma kallale jälle lastud, aga eks elu õpetab. peab ju toimetama kasutajanimele vastavalt ja uusi asju katsetama :lol:

Autor:  karel [ 26.05.2010 19:46 ]
Teema pealkiri: 

see klapp jah siukse tobeda disainiga, aga paistab, et said asja toimima, kui ikka rohkem rõhku hoiab. Diislil oleks pumba peale keeramiseks hea, kui on paigaldatud EGT. Ja siis on juba asjade loomulik käik selline:
1. Keerad pumpa peale, heitgaaside temperatuur tõuseb lakke...
2. Tõstad turborõhku seni kuni heitgaaside temp langeb aktsepteeritavale tasemele.
3. Sõidad... ja kui midagi laiali ei lennanud, siis võib naasta uuesti punkti 1 juurde :-D

Autor:  junsu [ 22.04.2011 17:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel 1,7td (ISUZU) mootor.

tuunisin suurest igavusest oma uhket diislit :-D

ülerõhu klapi asendasin Hydrost ostetud uhke läikiva 1" "pimedaga" ja asi vello.

pumpa on nüüd nii palju peale keeratud, et piiraja-kruvi mis enne pidi tühikäiku hoidma, kukkus üldse küljest ära, st pump hoiab loomulikust "intelligentsist" 900-1100 RPM :-D imekombel ei suitse peaaegu üldse.

pull on aga see, et peale talve üle 1,3 sealt puhuda ei taha nagu. turbo äkki otsakorral? või peaks suurema vahele torkama :D Samas mõni vend siin 1,6 räägib olevat sellele mootorile pähe andvat.

no igatahes kui naine oblikaga fooritagant ees minema uhmerdas, siis mina oma 81kw td Tourneoga järgi ei saanud :-D

Autor:  junsu [ 29.04.2011 22:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel 1,7td (ISUZU) mootor.

a no reaalselt, et mis värk??

WG kinni? või st et siis pigem lahti koguaeg?

1,2bari pole ju mingi teema ...

nati nõme ka kui 1,8 N/A bemmid jälle liiga võrdseks saavad:D

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/