Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 21.05.2024 2:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 18.02.2010 14:10 
Eemal

Liitunud: 18.02.2010 14:02
Postitusi: 28
Asukoht: Tartu
lugu selline et sai mootor kokkulapatud ja selgus et auto uimane ja minekut pole. Gaasi andes turbo lõdvik läks küll pisu tugevamaks aga kõvaksminemisest oli asi kaugel. muuhulgas võtsin turbo maha ja selgus et selle bypass klapp on nö. vabas olekus kah ca 3mm avatud. Kas peabki see klapp siis niimoodi läbi laskma natuke??? või peab ta ikka kinni olema?
Kui kinni, siis kas varda reguleerin täpselt nii et klapp on parasjagu kinni või reguleerin varrast niiipalju pikemaks et ta ikka surub lausa klapi kinni?

Jutt vähe segane aga ehk saab aru :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.02.2010 16:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Ilmselt räägid wastegate klapist, mitte by-pass'ist. Lõdviku pehmuse järgi rõhku määrata ei saa. Wastegate peab olema tihkelt suletud ja avanema alles rõhu all (kiirendades).

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.02.2010 16:49 
Eemal

Liitunud: 18.02.2010 14:02
Postitusi: 28
Asukoht: Tartu
wastegate siis ok :-D (algaja alles no)
Aga asi selge. Klapi reguleerin ikka korralikult kinni nagu ma ise ka arvasin.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 25 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11