Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 20:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 03.01.2010 0:18 
Eemal

Liitunud: 30.07.2007 7:20
Postitusi: 11
Asukoht: lääne-virumaa
Tere
autoks siis 1,9dt 66kw vw golf
mis on blow off eesmärk,kas on mõttet asjal ja kas ainult blow off piisab ,või on veel vaja midagi vahetada

enda teadmised on,et blow offon mõeldud üle liikse rõhu maha laskmiseks ja juurde ei anna midagi (KW)
aga kas ta ka turbol,ja klappidel puhata laseb,mule öeldi,et sellel mootoril nii väike rõhk,et pole mõttet?

otsingud ei andnud tulemusi seega tegin uue teema :)
tänud ette!

_________________
kes püüab kõigest vääst,saab iga ühe kääst


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.01.2010 3:29 
Eemal

Liitunud: 25.07.2008 22:25
Postitusi: 64
Asukoht: Pärnu
Diislile pole mõtet panna. BOV ülesanne on rõhu suunamine torustikust atmosfääri, et viimane segusiibri sulgemisel vastupidi liikuma ei hakkaks, diislil aga segusiibrit ei ole ja puudub ka BOV avamiseks vajalik vaakum.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.01.2010 19:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.12.2009 10:29
Postitusi: 14
Asukoht: Tallinn
Aga pannakse ikka :)
http://www.youtube.com/watch?v=eXPI5unHnKk&NR=1
http://global.ebay.com/Blow_Pop_Off_Dump_Valve_ALL_Turbo_Diesel_Engine_TDI_CDI/400093324815/item


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.02.2010 17:50 
Eemal

Liitunud: 21.02.2010 17:30
Postitusi: 3
Asukoht: tln
tere

Mul siis selline jama et sai vw golfil mootor ära vahetatud ja uus turbo ka pandud mis muretseti lammutudest. mootor ise siis 1.9 66kw
Probleem hakkas sellest et järgmine päev peale mootori tööle panekut ei võtnud turbo enam järgi :? Sai siis vaakumid üle vaadatud ja liigutatud ka seda vaakumklappi mis seal turbo küljs ja peale seda hakkas turbo jälle tööle. Aga mõned tunnid hiljem hakkas turbo blowoffitama :shock:
küsimus siis selles et mix ta nii teeb. kuna ei ole kõige targem seal turbo juures siis küsingi siit. Vb kellegil siit foorumist on selline asi ette tulnud ja oskab mind aidata.
aga tänud ette kõigile aitajatele.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.02.2010 18:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.06.2007 17:32
Postitusi: 212
Asukoht: Soome
Aga mõned tunnid hiljem hakkas turbo blowoffitama?

Et mis mõttes nagu.

_________________
BMW M52 328i turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.02.2010 19:05 
Eemal

Liitunud: 21.02.2010 17:30
Postitusi: 3
Asukoht: tln
selles mõttes, et teeb samat häält nagu blowoff, sisistab ühesõnaga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.02.2010 17:14 
Eemal

Liitunud: 21.02.2010 17:30
Postitusi: 3
Asukoht: tln
asi selge! Seletati vähe valesti, turbol pees. Need labad mis sees olid loksusuid nii palju et pööret andes vist hakkasid vastu kuskile käima ja tegid sellist häält.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.12.2011 4:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.12.2011 14:34
Postitusi: 18
Kuigi igivana teema ja aega mõõdas aga sama küsimus tekkis blowoff klapiga. et diislile pole vaja panna seda kuna puudub segu siiber.
hm? minu transitil 93a 2,5l on sisselaske kollektoris siiber.mis avaneb ja sulgub vastavalt gaasipedaalile vajutades hoovaga mille teine ots läheb pumba peale gaasihoova külge, sama mootorit on ka tehtud turboga varianti, kuid tol ajal kui sellega kokku puutusin ei jaganud vaadata, et mis ja kus ja kuidas. niiet jääb ikkagi õhku küsimus, panna või mitte?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 24.05.2013 18:23 
Eemal

Liitunud: 28.05.2010 23:20
Postitusi: 24
Asukoht: tartu
kui siibriga sisselase, siis mina paneks blow-i. vaakum oleks ka ju siis täitsa olemas.
mul siibrita 1,6TD ja kuigi seal vist blow väga vajalik pole, siis mõtlen ikkagi, et kui gaas maha lasta,
siis oleks ju hea rõhk sisselaskes ka välja lasta. mõte tekkis sellest, et äkki siis turbo pöörded ei lange kui käiku vahetan ja gaasi korra maha lasen. :?
ei tea kas elektrilist blow-i on olemas? siis oleks lihtne. lüliti gaasihoovastiku juurde kuhugi ja tehtud.


ps. ma ei tea kas kohe uut teemat teha. mul kah üks küsimus. nimelt ehk oskab keegi 1,6TD-le tootlikumat turbot soovitada?

_________________
kui sul on püss siis pauguta!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.05.2013 9:26 
Eemal

Liitunud: 29.04.2006 19:53
Postitusi: 100
Asukoht: Tartu
Vastupidiselt kui sa diislile paned BOV ja selle ka toimima saad siis sul turborõhk hakkab käiguvahetusel langema. Turbo soovitus mõne uuema ajastu 1,9 või sealt edasi,muutuva geomeetriaga turbo.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.05.2013 20:50 
Eemal

Liitunud: 28.05.2010 23:20
Postitusi: 24
Asukoht: tartu
okei aga mul on võimalus odavalt 1,9l tavaline turbo saada. ei tea kas see oleks tootlikum või mitte?
ja veel, sel 1,9l on 55kw, mul aga 59kw erinevus pidi tulenema sellest et see 55kw on coolerita mootor.
ja sama mootor mis mul (1,6l) aga coolerita on 51kw, vahepeal mõtlesin, et kui see cooler niipalju kw juurde annab, siis lihtsam olekski äkki suurem cooler panna? ja mida arvata tugevamast actuaatorist? kui palju seda tohiks muuta, et turbole kahju ei tekiks? st. et ikka kestaks ka mingi aja.

_________________
kui sul on püss siis pauguta!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.05.2013 21:55 
Eemal

Liitunud: 13.04.2009 22:19
Postitusi: 109
Asukoht: Pärnu
1,6td mootorile on juba tehasest pakutud 3 erinevat turbot. Venna golfil sai turbo küljes keerata mingit piiramis kruvi peale mida tõusis rõhk päris palju. peast enam ei mäleta mis see rõhk oli kas 1,2 vms


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.05.2013 16:46 
Eemal

Liitunud: 29.04.2006 19:53
Postitusi: 100
Asukoht: Tartu
Rääkisin 1,9 mis 81kw ja edasi.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 30.05.2013 17:56 
Eemal

Liitunud: 13.04.2009 22:19
Postitusi: 109
Asukoht: Pärnu
Sorry minu viga. 81 kw mootoril on juba geomeetriline turbo ja seda vanemal 1,9 tööle panna ei saa nii lihtsalt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 54 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11