Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 16:36

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 29.01.2013 21:11 
Eemal

Liitunud: 22.06.2010 19:27
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Algselt ehitasin omale ka sama süsteemi, kuid peale mõningast kasutamist ja katsetamist võtsin gaasipedaaliga juhtimise vahelt ära. Ei meeldinud viivitus pedaalivajutuse ja rõhu tekke vahel. Alles jäi membraan ning lisandus rõhuregulaator. Ehk siis mul on labad koguaeg peaaegu suletud ja rõhuregulaatoriga hoian rõhu kontrolli all. Nii sai kiire reageerimise ja ühtlasema rõhuhoidmise. Turbo seisukohalt pole selline lahendus kõige tervislikum, kuid nö. pühapäeva liikurile käib kah. :-D

_________________
Powered by diesel
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.01.2013 23:12 
Eemal

Liitunud: 29.04.2006 19:53
Postitusi: 100
Asukoht: Tartu
Endal samuti oli kasutusel rõhuga WG-klapp sinna pandud.Labad koguaeg kinni ja rõhu tekkides hakkas labasid lahti keerama.Kuid tavaline td klapi vedru millel tehasest oli 0,7bar on nii jäik et sellega keerab labasid liiga vähe.Vedru sai ära vahetatud pehmema vastu.Hakkas toimima hästi.Selleks,et klapp õigele poole saaks on tarvis kuumkoda korra maha võtta.Osad räägivad et vaakum klapile vastupidi tuleb panna.Kuid omades jeep 2,7 olles vaadanud kuida labad toimivad ja kasutasin touaregi turbot Opelil,neil mõlemil rõhuga klapp tuleb panna samalt poolt kui on vaakumiga klapp.Originaalis toimetab nii et vaakum veab käima pannes labad kinni ja pöörete ja rõhu tõustes,vaakum klapile väheneb ja sellega avatakse labasid.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.04.2013 15:47 
Eemal

Liitunud: 14.11.2007 22:58
Postitusi: 119
Asukoht: Läänemaa-Tallinn
Nii on. Omal ka samamoodi, ehk lihtsalt rõhuga toimiv aktuaator pandud, reguleerib ainult liiga kiiresti mis põhjustab rõhu kõikumise u.0.3bar, vähemalt hoiab labad puhtana kui koguaeg liigutab :-D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 11.04.2013 18:29 
Eemal

Liitunud: 20.08.2008 9:26
Postitusi: 396
Asukoht: viljandi
mul pakkuda muutuva geomeetriaga turbo kui huvi,ja cooler on ka.

_________________
http://gaiariauto.yolasite.com/


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.05.2013 21:03 
Eemal

Liitunud: 28.05.2010 23:20
Postitusi: 24
Asukoht: tartu
mul sama mootoriga audi ja mõtlesin, et ei hakka uut teemat tegema.
ilmselgelt ma nii tillukese mootoriga kiirendusbossiks ei kavatse hakata.
aga ökonoomselt kuid siiski normaalselt liikuda tahaks ikka.
mootor on rohkem kui 20a. vana ja plaan on mootorile kap.rem. (lasta)teha ja siis ilusti tiksuma panna.
nii et oleks minekut ja kui maanteel rahulikult kulgen, siis kütust palju ei võtaks. ehk siis pumbast ei tahaks
üleliia peale keerata, pigem modida sada vaakumi asja, et kui vaja siis kütaks kütust peale. niisama rahulikult kulgedes peaks tarbimine optimaalne ehk õige olema. selle õige suhtes ei oska ka õiget seisukohta võtta. diislitel vist pole väga oluline õhu ja kütte vahekord? või on? tean, et kui must "lont" taga, siis õhku vähe, või siis kütet palju (olenavalt mispidi asjale läheneda). ootaksin siis ettepanekuid mida teha ja mida tegemata jätta. :burn

_________________
kui sul on püss siis pauguta!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.06.2013 18:45 
Eemal

Liitunud: 28.05.2010 23:20
Postitusi: 24
Asukoht: tartu
sai nüüd rõhukell ka vahele pandud ja nüüd näen mis rõhuga sõidan.
max mida kellal näinud olen, on 0,6 bar. leian et seda on vähe. võiks vähemalt ühe bar-ini olla.
et miks üheni? sest üks tark teadi rääkida, et kui rõhk üle ühe, siis lahkub plokikaane tihend oma kohalt.
ravim selle vastu on originaali alumiinium tihendi vastu vahetamine. siis pidi juba mitu bar-i välja kannatama.

_________________
kui sul on püss siis pauguta!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.06.2013 18:49 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Ei tea,nendel diislitel pole 2bar-i juures ka veel miskit juhtunud,lihtsalt see pisike turbo hakkab õhku mõtetult kuumutama.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 03.06.2013 20:25 
Eemal

Liitunud: 28.05.2010 23:20
Postitusi: 24
Asukoht: tartu
_siim_ kirjutas:
Ei tea,nendel diislitel pole 2bar-i juures ka veel miskit juhtunud,lihtsalt see pisike turbo hakkab õhku mõtetult kuumutama.

no jah, aga suure turboga läheb jälle lag suureks. :| eks siis tuleb suurem cooler paigaldada. :burn

_________________
kui sul on püss siis pauguta!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 05.06.2013 22:54 
Eemal

Liitunud: 28.05.2010 23:20
Postitusi: 24
Asukoht: tartu
no nii. uurisin oma turbot ja katsusin käega akuaatorit ja ei saagi liigutada :shock: keegi osav selle juba "pimedaks" keeranud. :?
okei, sõitis enne, küll sõidab ka nüüd. hakkasin siis uurima kes kurat siis rõhul tõusta ei lase, ja leidsin süüdlase üles ka.
Pilt
võtsin siis kruvika ja keerasin kolm korda, st. poolteist tiiru. mõtlesin ka kütte peale ja keerasin pumbal rikastuspolti kaks tiiru väljapoole.
homme läheb katsetuseks, tänaseks aitab. :)

katsetasin ja katsetasin, ja keerasin ja keerasin, ja nüüd on kõik kenasti kinni keeratud ja pea 0,8bar tuli kellale.
arvan, et nüüd on aeg pumpa peale keerama hakata. :car

_________________
kui sul on püss siis pauguta!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.06.2013 11:49 
Eemal

Liitunud: 08.01.2007 21:38
Postitusi: 33
See jorn sisselaske kolle küljes on targem üldse ära likvideerida. Tegemist on nö. avariiklapiga, mis wastegate rikke korral ei lase ülelaaderõhul taevasse tõusta. Suht mõttetu detail, mida isegi tehas enam järgnevatele mudelitele ei paigaldanud. Sinu puhul kas siis teed mingi spets plaadi sinna augule peale või siis lihtlabaselt paned klapile pimeda ette. Nendega küllalt katsetatud, ning läbi jäävad ikkagi lekkima. Soovitan soojalt wastegate toimimine selgeks teha! Kui ei tööta, siis tuleb ära parandada! See, et sul sisselaske küljes oleva avariiklapi kruttimisel rõhk, tõusis, on paras ohumärk. Võimalik, et sul ongi wastegate jäädavalt kinni, ning kogu laaderõhu reguleerimine käibki läbi selle klapi atmosfääri lekkimise teel! Igasuguse kruttimise ja katsetamisega võid sellest turbost üsna varsti lahti saada!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 15.06.2013 21:29 
Eemal

Liitunud: 28.05.2010 23:20
Postitusi: 24
Asukoht: tartu
karel kirjutas:
Võimalik, et sul ongi wastegate jäädavalt kinni, ning kogu laaderõhu reguleerimine käibki läbi selle klapi atmosfääri lekkimise teel! Igasuguse kruttimise ja katsetamisega võid sellest turbost üsna varsti lahti saada!

võimalik jah et nii ongi. ma ise ei oska tuvastada kas wg või vahest öeldakse ka aktuaator, üldse töötab.
jama lugu muidugi. tahaksin loomulikult et kõik oleks kõige parem, ja et rõhk oleks optimaalne, ja regullimehhanism selline nagu peab või hea oleks.
pmtl. kui ma oleksin tarkusest "ümmargune" siis vaevalt ma siin midagi postitaksin. asi ikka selles et sisulised teadmised puuduvad. midagi olen lugend ja midagi ise proovind aga kuidas hea tulemus saavutada, vot seda ei tea.

ps. ja kuidas aru saada kas wg töötab või ei? kas käega peaks jõudma varrast liigutada? subarul jõudsin vabalt. wg on tal 0,5bar-ine

wg ikkagi vardast pimedaks tehtud. selle ülerõhuklapi lasin ka makroflexi täis. rõhk sellest ei tõusnud, kuigi mul hetkel annab kütustki natuke ülenormi peale. saaks pumbast vähemaks keerata küll aga ei viitsi, sest põhjus on tegelikult selles, et peale pihustiotste vahetamist suuremate vastu, ei saanud pihustite avanemisrõhku õigeks. nimelt mul pole reguleerseibe. aga eks ma otsin kellegi kes selle tööga tegeleb ja lasen ära teha. siis saan pumbast ka kütte parajaks keerata. ja eks siis vaatab ms saab. :car

_________________
kui sul on püss siis pauguta!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 54 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11