Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 18:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 11.11.2009 12:51 
Eemal

Liitunud: 12.10.2007 23:15
Postitusi: 50
Asukoht: tallinn
peaks olema 51kw .
Kuidas saada rõhku varem üles , olemas nii originaalmootoril kasutatavad garretti kui kkk24 ( vist)turbo , kumba eelistada ja mis trikke veel võiks teha`?
Cooler on nagunii plaanis paigaldada.

Kas pumbast peale keeramine annab tulemust ka madalamast otsast või annab ainult räigelt tahma juurde?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.07.2010 18:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.07.2010 18:39
Postitusi: 57
Asukoht: Pärnu
Mul sama mootor g2-l. Minul hakkab turbo häält tegema miskine 2000rpm-i aga järgi tuleb ta kuskil 3000rpm-i. Sai teda ka peale keeratud kasu minuarust polnud. Pumbast keerasin kütet peale ja hakkab paremini liikuma su masin ;) Cooler aitaks kah jah suht palju ma arvan ;)

Edit:
Vaatasin ka rõhku oma autol 1800rpm-i 0,1 bar kui gaas põhja lükata siis 2200rpm-i juures on rõhku juba 0,6 ehk lagi käes, aga tõmme tekib ikka alates 3000rpm-i juures.
Muidu jh peale kütte peale keeramist on ikka hakand varem järgi tulema, aga valgusfooritaga jäävad miskipärast enamus rahvast sinna paika :badgrin:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.07.2010 22:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
1.9 motol garretiga jah kuskil 2000rmp juures rõhk käes aga 1.6 motol kkk peaks rõhk hiljem üles tulema.
Pole küll seda 51kw lähemalt näppimud aga täpselt sama asi mis 59kw, lihtsalt ilma coolerita. Vb ka rõhku vähem ei oska õelda.

Kui rõhku juurde keerata siis loomulikult peaks olema vaja ka kütet juurde keerata,aga samas on 51kw juba rikastusega pump. Mis annab vastavat ülerõhule kütet juurde. Seega kütte juurdekeeramine katsetuse asi.

Endal mul igapäeva liikur 1.6 44 kw. Sellel on rõhk alles 3700rmp juures käes ja puhub 0.9 bar.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.01.2013 22:50 
Eemal

Liitunud: 12.08.2012 15:04
Postitusi: 7
Rõhku kahjuks madalamatelt pööreltelt originaal turboga üles ei saa. Ma küll ei ole turbo spets aga sõbra jutust jäi meelde et vaja suuremat kuumkoda. Tal on 1.9tdi audi millel on ka k24 turbo. Temal hakkab turbo rõhku andma juba 1000 pöörde pealt ja tal on suurem kuumkoda. Mul omal puhub 51kw k24 turbo 1.7bar ning tõmme on selle mootori kohta väga hea.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.01.2013 23:14 
Eemal

Liitunud: 12.10.2007 23:15
Postitusi: 50
Asukoht: tallinn
Liblikas kirjutas:
Rõhku kahjuks madalamatelt pööreltelt originaal turboga üles ei saa. Ma küll ei ole turbo spets aga sõbra jutust jäi meelde et vaja suuremat kuumkoda. Tal on 1.9tdi audi millel on ka k24 turbo. Temal hakkab turbo rõhku andma juba 1000 pöörde pealt ja tal on suurem kuumkoda. Mul omal puhub 51kw k24 turbo 1.7bar ning tõmme on selle mootori kohta väga hea.


Seleta nüüd pisut detailsemalt kuidas see asi siis toimib,samas huvitaks ka mis rõhku siis 1000 pöörde peal juba saadakse...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.01.2013 23:30 
Eemal

Liitunud: 12.08.2012 15:04
Postitusi: 7
Ma pole kahjuks asjaga nii kursis.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 13.01.2013 12:55 
Eemal

Liitunud: 29.04.2006 19:53
Postitusi: 100
Asukoht: Tartu
Julgen soovitada
http://autospeed.com/cms/title_Our-Peug ... ticle.html
Kuues pilt rohelise noolega näidatud.Seal peaks olema plast seib.Võta seib vahelt ära lisaks pumba keeramisele.Võtab küll tahma tagant välja lapatsit andes.Aga minek muutub ka varasemaks.Küttekulu tõusu pole mõtet karta.Kui see isegi on siis nõnda väike et saa arugi.Kui ikka minekut vähe pane muutuva geomeetriaga turbo.
Omal läbi tehtud asjad mitte küll sama mootor,aga siiski tavaline ilma igasugu elektroonikatta diisel.Kuid Kohapeal ilma koormuseta võimalik 0,6bar.Koormuse all 1600-1700 pööret on 1,0bar.1,2-1,3bar on lõpuni välja.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 14.01.2013 0:12 
Eemal

Liitunud: 12.01.2006 19:10
Postitusi: 39
pannakse just väiksem kuumakoda :lol:

_________________
Dodge ram cummins
Ford sierra cosworth


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 17.01.2013 18:31 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Väiksem loomulikult.

Turbor6hu v6ib julgelt 1,5bar peale keerata,selle plastikhuinjaa ehk piiraja eemaldad ning membraani all oleva koonuse keerad maksimaalse t6usu peale,parima tulemuse saab kui koonust veel modifitseerida aga seda peab tegema keegi kes teab ka mida sellega saavutab.
Siis keerad pumba tagant regullkruvi nii sisse kui v6imalik,et veel pöörded ilusti maha tulevad mitte uimaselt.

Seejärel keerad membraanikambri peal oleva kruvi max välimisse asendisse ja nii ta jääb.


Edaspidine reguleerimine käib k6ik membraani all oleva reguleeritava vedru pingsuse muutmisega,mida rohkem pingul seda puhtam 6hk ja suurem turbo lag,mida l6dvemaks lased seda kiiremini ärkab aga r6hu tekkimise hetkel viskab pahvaka.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.01.2013 21:22 
Eemal

Liitunud: 22.06.2010 19:27
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kui tahta madalatel pööretel suuremat rõhku, siis tuleb vaadata muutuvgeomeetria poole.
Üks näide:

_________________
Powered by diesel
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 20.01.2013 23:25 
Eemal

Liitunud: 12.10.2007 23:15
Postitusi: 50
Asukoht: tallinn
amazon86 kirjutas:
Kui tahta madalatel pööretel suuremat rõhku, siis tuleb vaadata muutuvgeomeetria poole.
Üks näide:

2000 pöörde juures midagi hakkab rõhu kell tõmblema alles , kas see on sinu arvates Madalad pöörded diisli puhul :kill ?
Arusaadav kui kuskil 1000 juures oleks juba korralik rõhk


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.01.2013 0:06 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Vaata seda video paar korda veel.
Kuulda ja näha ,et pm kohe pärast gaasi vajutamist ärkas boosti kell ellu ja keris ülespoole. Pöörded võisid olla c 1600-1700

Aga tee oma turbodiisel niimoodi ,et 1000rpmi pealt juba korralik boost üleval. Korralik aka 0.5-1.0 bari?

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 21.01.2013 20:25 
Eemal

Liitunud: 22.06.2010 19:27
Postitusi: 18
Asukoht: Tallinn/Viljandi
seff kirjutas:
kas see on sinu arvates Madalad pöörded diisli puhul

Kõigepealt tee endale selgeks, kuidas diiselmootorid töötavad ja siis tule küsi uuesti. Niisama õhust ja mannavahust rõhku ikka ei tooda, kuna teatud pööretel käib mootorist läbi kindel kogus õhku. 1000 rpm peal 1,6 td õhutarve nii väike, et sellega pole suurt midagi peale hakata. Võimalus on kasutada kompressorit:

Kui tähelepanelikult vaatad, siis Volvol 2000 rpm juures 0,5 bar, originaal turboga hakkas alles 2500 rpm midagi tulema. Võrreldes tehase andmetega kiirendab masin 3 sekundit kiiremini. :car

_________________
Powered by diesel
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 22.01.2013 9:56 
Eemal

Liitunud: 11.12.2012 21:28
Postitusi: 2
Veuks kirjutas:
Julgen soovitada
http://autospeed.com/cms/title_Our-Peug ... ticle.html
Kuues pilt rohelise noolega näidatud.Seal peaks olema plast seib.Võta seib vahelt ära lisaks pumba keeramisele.Võtab küll tahma tagant välja lapatsit andes.Aga minek muutub ka varasemaks.Küttekulu tõusu pole mõtet karta.Kui see isegi on siis nõnda väike et saa arugi.Kui ikka minekut vähe pane muutuva geomeetriaga turbo.
Omal läbi tehtud asjad mitte küll sama mootor,aga siiski tavaline ilma igasugu elektroonikatta diisel.Kuid Kohapeal ilma koormuseta võimalik 0,6bar.Koormuse all 1600-1700 pööret on 1,0bar.1,2-1,3bar on lõpuni välja.

Julgen soovitada +1 .
Eemaldasin endal 1.6 td antud seibi , ja keerasin tolle kaane pealse poldi kah välja , külmalt läks käima kenasti ja mootor muutus erksamaks nii kohapeal tuuritades kui ka tava sõidus , kuid seal juures ei lükanud tahma tagant välja ( kütet ja rõhku pole peale keeranud)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 29.01.2013 11:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
1.6 pannakse peale vanakooli 1.9 81kw geomeetriline turbo,mis väidetavalt suudab tühikäigul juba ülerõhku toota, oleneb muidugi kuidas on lahendatud tühikäigul labade asend kas kinni või lahti.
Kui panna googles otsingusse Mechanical VNT, 1.6 diesel VNT või muid sellised otsinguid siis tuleb lahendusi igasuguseid, et mida ja kuidas saab teha, et madalalt paremini tõmbama hakaks. Poolakas on ka teinud elektrilise juhimise geomeetrilisele turbole eraldi ja skeemid on netis üleval, ei viitsi momendil toda üles otsida.
Üks väga lihtne ja asjalik lahendus kuidas juhtida geomeetrilist turbot: http://www.vwdieselparts.com/forum/view ... 21&t=11042


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 55 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11