Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 17:15

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 23.07.2009 22:43 
Eemal

Liitunud: 23.07.2009 22:23
Postitusi: 5
Asukoht: Kuressaare
kuna sai tehtud plokikaanel kap remont (kõik jupid uued peale nukkvõlli) ja et enam ei peaks turbo pärast laiali lammutama midagi ning see praegune turbo on juba minu info kohaselt yle 100k sõitnud ja nagunii mootor laiali hetkel (kerge teha siis praegu ära kõik).

plaan on panna ca 10k sõitnud peugeot 308 turbo (2006a), mis on muutuva geomeetriaga (praegune on tavaline turbo). kylmkoja vooliku otsad lähevad 1:1 aga väljalaske omad on erinevad. need läksid juba tegemisele nagunii.

kuid kysimus on selles, et kuidas ma saaksin yleliigse rõhu välja?enam vana süsteemiga kokku ei sobi kahjuks. mis välja pakute?

hea nõu oleks teretulnud!


vw vento 1.9TDI 66kw 94a.
(vana turbo puhus mõnikord ka 1.4bar hetkeliselt. kuid enamjaolt püsis 1.2bar gaas põhjas sõites).

_________________
VW Vento 1.9 TDI 66kw


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 48 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11