Vaata vwklbis on sellisest asjast juttu ca 10 vennal,mitme lehekülje pikkused jutud.Turbo geomeetria võib näkku panna (saab ülerõhu ja lükkab avarii reziimile),mõni klapp ei tööta või umbes,vaakum voolikud ja lõdvikud katki J.N.E. Minul vist oli õhulugeja pees, hetkel juhe lihtsalt lahti ja liigub paremini.
copilot kirjutas:
mure siis selline, et paar korda olnud selline probleem, kus nii 90 pealt 120 nei kiirendades ja siis käiguga tagasi 90 peale aeglustades kaoks nagu turbo tagant ära, jõudu pole, et 120 eni saada võtab kaua ega ja sealt edasi veel raskem. pöörded möödasõidu ajal üle 3000 ei läinud, samas linnas üle 3000 rpm vajutades ja korduvalt, pole jõu kadumist täheldanud. samuti niisama proovitud paar korda palju sisse tuleb siis 150 pole probleemi olnud(rohkem ei hakanud peenestama ja tee hakkas otsa lõpema). Küttekulu ei tõusnud kah. Kui korra süüde välja ja tagasi siis jõud tagasi. Ja tekkis küsimus mis pöörete pealt umbes peaks see õige äkiline minek olema, ise olen täheldanud et nii 1700 v 1800 pealt hakkab päris nobedasti lippama ja nii 3000 eni v enamgi välja(rohkem pole raatsinud peenestada).
oskate ehk pakkuda milles probleem võib olla ja mida kuidas kontrollida, vb mingeid jooniseid vms....ei raatsi kohe teenindusse joosta ja surnud raha maksta.
_________________
soodne stangede ja plast detailide remont ja värvimine.
www.procar.ee 53235000 Laki 11E