Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 16:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: lukku
PostitusPostitatud: 13.03.2009 13:11 
Eemal

Liitunud: 24.05.2007 1:54
Postitusi: 24
Asukoht: tallinn
Niisiis plaanis turbo soetada ja masina andmed on Passat 98a. 1,9tdi 81kw

#minu turbo andmed

Family Turbo GT154
Turbo Code 028145702H
O.E.M Turbo Code 454231-1 s/n AH 407217 F
Pilt turbost: http://www.auto24.ee/products/product_p ... 20&view=40

#soetatava turbo andmed

gt 1749va
HGR 0381 45702G v550
717858-7 S/N 1 bf01269r
Pilt turbost: http://www.foto24.ee/album/4068/s11

Teema siis selline ,et soetatava turbo on ka pärit 1,9tdi audi või volkari pealt pärit, aga selle omanik täpselt ei tea?!?!? Niisiis minu turps samasugune välimuselt, peale selle külma osa sisselake toru, mis minu omal veitsa peenem! Samas saab selle külmaosa vist minu turbo olemasoleva külmaosa vastu välja vahetada, sellega laheneks see probleem.
NB! Peamine küsimus siis kas nende NR erinevusel seda turpsi võib peale panna? Või tekib mingi muu probleem? Rõhu vahe?

Muidu leidsin täpselt samade numbritega turbo kuid kinnitustelt ja välimuselt hoopis teine....... nokk kinni saba lahti sabakinni nokk lahti....kust abi saada?
Ette tänades asjalike vastuste eest


Viimati muutis paradoxx3, 14.03.2009 23:40, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.03.2009 13:24 
Eemal

Liitunud: 28.06.2006 11:38
Postitusi: 522
Asukoht: Tallinn - Helsinki
Võid aretada oma riskil igasugu asju.
Tehas selliseid muutusi ei luba.
Aju seadistatud ka vana turbo järgi.
Võimsuse vahe on ka neil.

_________________
Tel. 5654585


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.03.2009 13:37 
Eemal

Liitunud: 12.02.2008 14:21
Postitusi: 223
Asukoht: Tallinn
Külmaosa ei saa vahetada kuna vanal turbol külmaosa turbiin väiksem


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.03.2009 15:55 
Eemal

Liitunud: 24.05.2007 1:54
Postitusi: 24
Asukoht: tallinn
Ühesõnaga võib selle turpsi siis maha matta, isegi kui panna suuremad lõdvikud!?! Nagu aru saan siis peab hakkama ka aju näppima ja muid lollusi tegema...njah siis




colin kirjutas:
Külmaosa ei saa vahetada kuna vanal turbol külmaosa turbiin väiksem


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.03.2009 16:08 
Eemal

Liitunud: 24.05.2007 1:54
Postitusi: 24
Asukoht: tallinn
Lihtsalt lambist kui võtta enda turbo turbiin ja sinna vardakülge kruvida siis on nähtavasti turbo palantsist väljas kui ei eksi... ja rõhud ka vist muutuvad....jälle vist mõtetu mõte!?


colin kirjutas:
Külmaosa ei saa vahetada kuna vanal turbol külmaosa turbiin väiksem


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.03.2009 16:11 
Eemal

Liitunud: 28.06.2006 11:38
Postitusi: 522
Asukoht: Tallinn - Helsinki
Midagi ei pea näppima, aga sõidab siis valede seadetega mingitmoodi.

_________________
Tel. 5654585


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.03.2009 21:30 
Eemal

Liitunud: 12.02.2008 14:21
Postitusi: 223
Asukoht: Tallinn
Ise panin ühele 1,9tdi 81kW mootorile 2,0 103kW turbo ja sõidab väga hästi. Kuigi see sai kahest kokku ehitatud, kuna kuumakoda oli erinev ja külmakojale sai teine ots keevitatud...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.03.2009 22:16 
Eemal

Liitunud: 24.05.2007 1:54
Postitusi: 24
Asukoht: tallinn
Kuidas need kaks turbot siis omavahel niipalju erinevad ?välimusel ainult külmakoja toruots suurem ülejäänud täpselt sama, kas kumbki neist tekitab suuremat survet (kumb siis) ? või on veel miskit mida peaks silmas pidama? võrdleksin nede andmeid ise kuskil kuid ei ole kuidagi ülesse leidnud neid andmeid netist ja ei jaga ka turbodest nii et saaks ilma abita soodsama ja parima lahenduse ,et oma põkale eluvaim sisse puhuda ;)


colin kirjutas:
Ise panin ühele 1,9tdi 81kW mootorile 2,0 103kW turbo ja sõidab väga hästi. Kuigi see sai kahest kokku ehitatud, kuna kuumakoda oli erinev ja külmakojale sai teine ots keevitatud...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.03.2009 22:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
paradoxx3 kirjutas:
Kuidas need kaks turbot siis omavahel niipalju erinevad ?välimusel ainult külmakoja toruots suurem ülejäänud täpselt sama, kas kumbki neist tekitab suuremat survet (kumb siis) ? või on veel miskit mida peaks silmas pidama? võrdleksin nede andmeid ise kuskil kuid ei ole kuidagi ülesse leidnud neid andmeid netist ja ei jaga ka turbodest nii et saaks ilma abita soodsama ja parima lahenduse ,et oma põkale eluvaim sisse puhuda ;)


colin kirjutas:
Ise panin ühele 1,9tdi 81kW mootorile 2,0 103kW turbo ja sõidab väga hästi. Kuigi see sai kahest kokku ehitatud, kuna kuumakoda oli erinev ja külmakojale sai teine ots keevitatud...


Kõige lihtsam:
Uuri välja palju sinu autol originaalis rõhku on ja väände/jõu graafik. Siis uuri välja mis autodel see teine turbo peal käib, mis mootoril ja samamoodi võrdle graafikut ja mõtle kas võiks sobida.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13.03.2009 23:45 
Eemal

Liitunud: 24.05.2007 1:54
Postitusi: 24
Asukoht: tallinn
niisiis see turbo mida osta tahtsin on passatilt 2004a 96KW ja minu masin 98a 81KW!niisiis nüüd on vaja teada...... või keegi äkki teab juba mis nei vahet? ikka veel otsin...

Üks asjalik link http://www.turbomaster.info/eng/applica ... olkswagen/


Ragnar kirjutas:
paradoxx3 kirjutas:
Kuidas need kaks turbot siis omavahel niipalju erinevad ?välimusel ainult külmakoja toruots suurem ülejäänud täpselt sama, kas kumbki neist tekitab suuremat survet (kumb siis) ? või on veel miskit mida peaks silmas pidama? võrdleksin nede andmeid ise kuskil kuid ei ole kuidagi ülesse leidnud neid andmeid netist ja ei jaga ka turbodest nii et saaks ilma abita soodsama ja parima lahenduse ,et oma põkale eluvaim sisse puhuda ;)


colin kirjutas:
Ise panin ühele 1,9tdi 81kW mootorile 2,0 103kW turbo ja sõidab väga hästi. Kuigi see sai kahest kokku ehitatud, kuna kuumakoda oli erinev ja külmakojale sai teine ots keevitatud...


Kõige lihtsam:
Uuri välja palju sinu autol originaalis rõhku on ja väände/jõu graafik. Siis uuri välja mis autodel see teine turbo peal käib, mis mootoril ja samamoodi võrdle graafikut ja mõtle kas võiks sobida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2009 0:05 
Eemal

Liitunud: 24.05.2007 1:54
Postitusi: 24
Asukoht: tallinn
niisiis minu turbo selle tabeli järgi on ka mitte 154 vaid 1749 muud nr samad
http://www.turbomaster.info/despieces_g ... 1-0001.php

Presión válvula Tipo = vacío Ángulos
1 - 0.000 bar = 0.0 mm δ (delta) = 90º
2 - 0.237 - 0.243 bar = 0.4 - 4.00 mm ε (épsilon) = 230º
3 - 0.627 bar = sin movimiento (ilma liikumiseta)


ja teine turbo
http://www.turbomaster.info/despieces_g ... 8-0007.php

Presión válvula Tipo = vacío Ángulos
1 - 0.000 bar = 0.0 mm δ (delta) = 96º
2 - 0.197 - 0.203 bar = 0.5 - 4.0 mm ε (épsilon) = 230º
3 - 0.625 bar = sin movimiento (ilma liikumiseta)
Kas nende andmete kohaselt oskab keegi öelda midagi tarka?

Kõige lihtsam:
Uuri välja palju sinu autol originaalis rõhku on ja väände/jõu graafik. Siis uuri välja mis autodel see teine turbo peal käib, mis mootoril ja samamoodi võrdle graafikut ja mõtle kas võiks sobida.[/quote]


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2009 0:44 
Eemal

Liitunud: 24.05.2007 1:54
Postitusi: 24
Asukoht: tallinn
ja siin
http://www.gikturbo.se/bytesturbo-latta ... Size=1.9+D
kirjutab ka et mu masinal käib gt 1749 mudel??????????
Kas siis kunagi pandud vale asi peale? Kuigi turpsil sama tootmis aasta peal kui masinal!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2009 1:10 
Eemal

Liitunud: 24.05.2007 1:54
Postitusi: 24
Asukoht: tallinn
Lõpuks siis leidsin mingilt lehelt turbo milline peaaegu nr järgi oli minu masinal
http://www.dieselevante.it/info.asp?id=3144

Nende mitmete küsimustega kaasneb küssa mix on ühel samal mootoril sama aastaga ja sama kw-ga ca~10 erinevat turbot uhe selle sama tootja poolt? Need kõik ju peaks samamoodi toimima või mis? Oskab keegi öelda mida need nr turpsi puhul konkreetselt tähendavad?Mitte et seerja nr vaid mida iga nr tähendab kui järgmise mudeli puhul muutub?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2009 1:36 
Eemal

Liitunud: 24.05.2007 1:54
Postitusi: 24
Asukoht: tallinn
Kuna kedagi peale minu hommikust ööni siin ei passi siis ise küsin ja ise vastan ka
numbrite põhimõte siis:
466506-0005 Turbo vendido al fabricante del motor o vehículo para la línea de montaje. #Turbo Paigaldatud tehases liinipeal
466506-5005 Turbo vendido al fabricante del motor o vehículo para repuesto. #Turbo müüdud vw müüja poolt vahetuseks originaali vastu.
466506-5005S Turbo vendido a través de los distribuidores de GARRETT #turbo müüdud Garrett esindajate poolt
466506-9005 Turbo Reacondicionado #Taastatud turbo
Ja need nr mis peale sidekriipsu suuremaks vähevad, iga suurem nr tähendab uuemat ja täiustatumat turpsi.
NB! loodan et mu hispaaniakeel väga roostes pole ja ma valesti ei tõlkinud. LINK http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 0%2C+PD150

Aga teised nr?




paradoxx3 kirjutas:
Lõpuks siis leidsin mingilt lehelt turbo milline peaaegu nr järgi oli minu masinal
http://www.dieselevante.it/info.asp?id=3144

Nende mitmete küsimustega kaasneb küssa mix on ühel samal mootoril sama aastaga ja sama kw-ga ca~10 erinevat turbot uhe selle sama tootja poolt? Need kõik ju peaks samamoodi toimima või mis? Oskab keegi öelda mida need nr turpsi puhul konkreetselt tähendavad?Mitte et seerja nr vaid mida iga nr tähendab kui järgmise mudeli puhul muutub?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14.03.2009 11:27 
Eemal

Liitunud: 24.05.2007 1:54
Postitusi: 24
Asukoht: tallinn
Productos

El rango de aplicación esta entre 1.3 y 1.6 litros ( 60 - 80 bhp ) en los motores diesel y 1.0 y 1.4 litros ( 85 - 120 bhp ) en los motores de gasolina. El tamaño compacto de esta familia la hace ideal para el montaje de turbos gemelos en motores en V. El GT25. el más alto de la gama, puede montarse en motores de gasolina de hasta 210 HP.

El modelo VNT15 ( llamado ahora GT17V ) va montado en los motores VW de 1.9 litros y 110 CV de potencia.

Tõlge NB! Mudel vnt15 (mida nüüdseks nimetatakse GT17v) on paigaldatud VW 1.9 liitristele 110HJ võimsusega!

http://www.turbomaster.info/turbos/gt15-25.php









puna kirjutas:
Võid aretada oma riskil igasugu asju.
Tehas selliseid muutusi ei luba.
Aju seadistatud ka vana turbo järgi.
Võimsuse vahe on ka neil.

_________________
soodne stangede ja plast detailide remont ja värvimine. www.procar.ee 53235000 Laki 11E


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 49 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11