Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 22:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 31.12.2008 10:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.05.2006 14:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tallinn, Vigala
Kuna olen juba mitmest erinevast foorumist vastust otsinud...kuid siiani pole leidnud, mõtlesin et proovin siin ka ära siis. Mõistus hakkab otsa saama vaikselt.

tegu siis 94a omega 2,5td 96kw mootoriga

veakood 82 - Injector needle lift sensor - incorrect signal

põhjustab siis järgnevaid asju:
käima pannes kõik korras...tühikäigul pöördeid andes ca 3000 peal hakkab vaikselt plödisema samas pöördeid jõuab tõsta niimodi kuni 4500'ni.
sõitma hakates nii kui mootor koormuse all ühtlaseid pöördeid saab, läheb diagnosti tuluke põlema (sama nr 82 viga). Peale selle süttimist kaob pool jõust ning üle 2000 pöörde sõites lasta ei saa, kuna siis mootor suretab ennast välja.
samas kui kohapeal gaasiga mängida, või järsult kohalt ära minna(nii et pöörded üle 2000 jõuavad minna enne engine check tule põlema minemist) viskab ette veakoodi, mis näitab, et valed mootoripöörded loeti. Automaatkast läheb avarii reziimi ja mootor jääb tühikäigul 1500 ja 2000 rpm'i vahele kõikuma. Sellises reziimis saab pöördeid kuni lõpuni kasutada...aga jõud on ikka poole väiksem kui peaks olema. 0-100 tehaseandmed 13.9 aga läheb ca 22 s

Vahetasin pihusti ära teise kasutatud pihusti vastu...mis 100% pidi töötama...ei muutunud midagi.
etteandepumba olen vahetanud
tagasivoolu torustik puhastatud
kütusefilter vahetatud

Viga tekkis pärast seda, kui auto oli ca aasta seisnud (polnud vajadust kiiremini käigukasti vahetada)
enne seda liikus auto ilusti ja ilma vigadeta.

Äkki on kellegil ideid. Minul on need juba lõppemas

_________________
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.12.2008 11:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.10.2008 18:22
Postitusi: 249
Asukoht: Rakvere
Paagis vana kütus?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.12.2008 11:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.05.2006 14:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tallinn, Vigala
Nüüdseks juba ca 80l uut kütust sealt läbi käinud

_________________
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.12.2008 11:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.10.2008 18:22
Postitusi: 249
Asukoht: Rakvere
Kuidas kütusekulu on?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.12.2008 11:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.05.2006 14:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tallinn, Vigala
maanteel 5,5 - 6,5
mis selle mootori kohta peaks norm olema
kohapeal soojana tühikäigul 0,8-1,0 mis peaks ka norm olema

_________________
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.12.2008 12:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.10.2008 18:22
Postitusi: 249
Asukoht: Rakvere
Väntvõlli pöörete andur äkki?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.12.2008 12:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.05.2006 14:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tallinn, Vigala
sellel mootoril loeb küll hooratta pealt pöördeid aga miks ta peaks näitama kütuse probleemi sellisel juhul.

Kusjuures esimest korda nägin pöörete andurit, mida saab reguleerida hoorattale lähemale ja kaugemale.
Ühte kasutatud andurit tahtsin proovida...aga kuna see süsteem ei ole lollikindel, õnnestus mul selle anduri ots hoorattaga küljest ära lasta :x

_________________
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.12.2008 12:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.10.2008 18:22
Postitusi: 249
Asukoht: Rakvere
TõnuriCCE kirjutas:
sellel mootoril loeb küll hooratta pealt pöördeid aga miks ta peaks näitama kütuse probleemi sellisel juhul.

Kusjuures esimest korda nägin pöörete andurit, mida saab reguleerida hoorattale lähemale ja kaugemale.
Ühte kasutatud andurit tahtsin proovida...aga kuna see süsteem ei ole lollikindel, õnnestus mul selle anduri ots hoorattaga küljest ära lasta :x

Taolise probleemi põhjuustab väntvõlli pöörete andur, seda küll bensiini mootoril. Ei väidagi et 100% selle viga, ja kes teab mis kala seal sees olla võib, et seda veakoodi näiteab. Samas sa rääkisid mingit veakoodist mis olevat, et valed pöörded loeti..

Edit:
82 Injector needle lift sensor -
Probable cause:
incorrect signal Injector needle lift sensor, ECM

ECM-i all siis mõeldakse ilmselt aju?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.12.2008 12:43 
Eemal

Liitunud: 28.06.2006 11:38
Postitusi: 522
Asukoht: Tallinn - Helsinki
Kontrolli õhukulu mõõtjat.

_________________
Tel. 5654585


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.12.2008 12:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.05.2006 14:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tallinn, Vigala
puna kirjutas:
Kontrolli õhukulu mõõtjat.


Seda minu mootoril ei ole

aga eks peab siis proovima jah uut pöörete andurit.
saab jälle targemaks

_________________
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.12.2008 13:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
õhk kütuse süsteemis
madal kütuse tase paagis
juhtmestik
pihusti nõela tõste sensor

rohkem polegi nagu midagi kontrollida, kui sul juba kontrollitud teised siis juhtmestikku vaadata ..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.12.2008 14:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.05.2006 14:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tallinn, Vigala
vähese kütuse viga ei ole...kuna pilgeni täis paagiga sama jama
juhtmestiku viga on ka kahtlane, kuna kui pistiku järelt ära võtan, saab aju kohe aru, et pistikut pole järgi pihustil ja tuluke kohe põleb
diisli lekke kohtasid pole avastanud ja paagisisese pumba korpus püsib ilusti diislit täis
ja nõela sensor...ehk siis pihusti PEAKS olema korras. Nii mu vana kui uus pihusti tegutsevad ühtemoodi.

Aga äkki keegi oskab seletada seda nõela tõste süsteemi seal?
ma saan aru, et seal juhtpihustis on mingi reostaadi taoline asi sees, ja kui kõrgsurvepumbast pritsitakse kütust pihustist läbi, siis vedeliku pulseerimise peale juhtpihusti takistus hakkab muutuma. takistuse järgi saab aju teada palju kütust reaalselt silindrisse jõudis.
Kui see väide on õige siis on 3 varianti
* pihusti valetab
* Silindrisse ei jõuagi õige kogus kütust
* kütuse koguse arvestamise valemi teisel poolel on valed andmed

viimase puhul võib tõesti valetajaks olla ka RPM andur

Aap ja üks asi jäi veel mainimata sümptomitest....maantel püsikaga sõites ühtlasel kiirusel pöörded kõiguvad tahokal prrasada RPM'i edasitagasi. Kuna tegu automaatkastiga isendiga...siis tänu turbiinile on raske aru saada, kas tegelikult ka auto jõnksutab....aga tundub et jõnksutab. Computer on liiga aeglase regeerimisega...seal kulu kõikumist jällegi ei näe
Kuna automaatkastiga on t

_________________
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.02.2009 0:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.05.2006 14:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tallinn, Vigala
uus RPM andur proovitud ja kasu mitte muhvigi.
Täpselt sama seis.

Nüüd tekkis järgmine idee...et kas selline asi pihustiotstest ei või tingitud olla?

Igatahes hommikused käivitused viitavad sellele, et pihustiotsad tuleb ära vahetada naguni.


Krdi diiselmootor ma ütlen :D
pane või megasquirt peale, et sõitma saada korralikult

_________________
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.02.2009 18:43 
Eemal

Liitunud: 28.06.2006 11:38
Postitusi: 522
Asukoht: Tallinn - Helsinki
Vabalt võib pihustiotstes põhjus olla.

_________________
Tel. 5654585


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.02.2009 20:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.11.2004 11:15
Postitusi: 50
Asukoht: Tartu
kui tegu automaat kastiga, kas see vahetab ka ajuga mingit infot? kas seal ei või kala olla rääkisid, et vahetasid kasti ja peale seda on jama!

edit:
arvan, viga ei ole mõtet otsida kulunud või mustast mehaanikast vaid mingi elektri kala on asjas sees. kas midagi valesti ühendatud või kasti vahetusega katki läinud

_________________
Overkill is just about enough

Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 47 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11