2,5 td bmw mootor opeli peal. Müstiline viga
2,5 td bmw mootor opeli peal. Müstiline viga
Kuna olen juba mitmest erinevast foorumist vastust otsinud...kuid siiani pole leidnud, mõtlesin et proovin siin ka ära siis. Mõistus hakkab otsa saama vaikselt.
tegu siis 94a omega 2,5td 96kw mootoriga
veakood 82 - Injector needle lift sensor - incorrect signal
põhjustab siis järgnevaid asju:
käima pannes kõik korras...tühikäigul pöördeid andes ca 3000 peal hakkab vaikselt plödisema samas pöördeid jõuab tõsta niimodi kuni 4500'ni.
sõitma hakates nii kui mootor koormuse all ühtlaseid pöördeid saab, läheb diagnosti tuluke põlema (sama nr 82 viga). Peale selle süttimist kaob pool jõust ning üle 2000 pöörde sõites lasta ei saa, kuna siis mootor suretab ennast välja.
samas kui kohapeal gaasiga mängida, või järsult kohalt ära minna(nii et pöörded üle 2000 jõuavad minna enne engine check tule põlema minemist) viskab ette veakoodi, mis näitab, et valed mootoripöörded loeti. Automaatkast läheb avarii reziimi ja mootor jääb tühikäigul 1500 ja 2000 rpm'i vahele kõikuma. Sellises reziimis saab pöördeid kuni lõpuni kasutada...aga jõud on ikka poole väiksem kui peaks olema. 0-100 tehaseandmed 13.9 aga läheb ca 22 s
Vahetasin pihusti ära teise kasutatud pihusti vastu...mis 100% pidi töötama...ei muutunud midagi.
etteandepumba olen vahetanud
tagasivoolu torustik puhastatud
kütusefilter vahetatud
Viga tekkis pärast seda, kui auto oli ca aasta seisnud (polnud vajadust kiiremini käigukasti vahetada)
enne seda liikus auto ilusti ja ilma vigadeta.
Äkki on kellegil ideid. Minul on need juba lõppemas
tegu siis 94a omega 2,5td 96kw mootoriga
veakood 82 - Injector needle lift sensor - incorrect signal
põhjustab siis järgnevaid asju:
käima pannes kõik korras...tühikäigul pöördeid andes ca 3000 peal hakkab vaikselt plödisema samas pöördeid jõuab tõsta niimodi kuni 4500'ni.
sõitma hakates nii kui mootor koormuse all ühtlaseid pöördeid saab, läheb diagnosti tuluke põlema (sama nr 82 viga). Peale selle süttimist kaob pool jõust ning üle 2000 pöörde sõites lasta ei saa, kuna siis mootor suretab ennast välja.
samas kui kohapeal gaasiga mängida, või järsult kohalt ära minna(nii et pöörded üle 2000 jõuavad minna enne engine check tule põlema minemist) viskab ette veakoodi, mis näitab, et valed mootoripöörded loeti. Automaatkast läheb avarii reziimi ja mootor jääb tühikäigul 1500 ja 2000 rpm'i vahele kõikuma. Sellises reziimis saab pöördeid kuni lõpuni kasutada...aga jõud on ikka poole väiksem kui peaks olema. 0-100 tehaseandmed 13.9 aga läheb ca 22 s
Vahetasin pihusti ära teise kasutatud pihusti vastu...mis 100% pidi töötama...ei muutunud midagi.
etteandepumba olen vahetanud
tagasivoolu torustik puhastatud
kütusefilter vahetatud
Viga tekkis pärast seda, kui auto oli ca aasta seisnud (polnud vajadust kiiremini käigukasti vahetada)
enne seda liikus auto ilusti ja ilma vigadeta.
Äkki on kellegil ideid. Minul on need juba lõppemas
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
56 251 273
Nüüdseks juba ca 80l uut kütust sealt läbi käinud
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
56 251 273
maanteel 5,5 - 6,5
mis selle mootori kohta peaks norm olema
kohapeal soojana tühikäigul 0,8-1,0 mis peaks ka norm olema
mis selle mootori kohta peaks norm olema
kohapeal soojana tühikäigul 0,8-1,0 mis peaks ka norm olema
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
56 251 273
sellel mootoril loeb küll hooratta pealt pöördeid aga miks ta peaks näitama kütuse probleemi sellisel juhul.
Kusjuures esimest korda nägin pöörete andurit, mida saab reguleerida hoorattale lähemale ja kaugemale.
Ühte kasutatud andurit tahtsin proovida...aga kuna see süsteem ei ole lollikindel, õnnestus mul selle anduri ots hoorattaga küljest ära lasta
Kusjuures esimest korda nägin pöörete andurit, mida saab reguleerida hoorattale lähemale ja kaugemale.
Ühte kasutatud andurit tahtsin proovida...aga kuna see süsteem ei ole lollikindel, õnnestus mul selle anduri ots hoorattaga küljest ära lasta
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
56 251 273
Taolise probleemi põhjuustab väntvõlli pöörete andur, seda küll bensiini mootoril. Ei väidagi et 100% selle viga, ja kes teab mis kala seal sees olla võib, et seda veakoodi näiteab. Samas sa rääkisid mingit veakoodist mis olevat, et valed pöörded loeti..TõnuriCCE kirjutas:sellel mootoril loeb küll hooratta pealt pöördeid aga miks ta peaks näitama kütuse probleemi sellisel juhul.
Kusjuures esimest korda nägin pöörete andurit, mida saab reguleerida hoorattale lähemale ja kaugemale.
Ühte kasutatud andurit tahtsin proovida...aga kuna see süsteem ei ole lollikindel, õnnestus mul selle anduri ots hoorattaga küljest ära lasta
Edit:
82 Injector needle lift sensor -
Probable cause:
incorrect signal Injector needle lift sensor, ECM
ECM-i all siis mõeldakse ilmselt aju?
Seda minu mootoril ei olepuna kirjutas:Kontrolli õhukulu mõõtjat.
aga eks peab siis proovima jah uut pöörete andurit.
saab jälle targemaks
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
56 251 273
vähese kütuse viga ei ole...kuna pilgeni täis paagiga sama jama
juhtmestiku viga on ka kahtlane, kuna kui pistiku järelt ära võtan, saab aju kohe aru, et pistikut pole järgi pihustil ja tuluke kohe põleb
diisli lekke kohtasid pole avastanud ja paagisisese pumba korpus püsib ilusti diislit täis
ja nõela sensor...ehk siis pihusti PEAKS olema korras. Nii mu vana kui uus pihusti tegutsevad ühtemoodi.
Aga äkki keegi oskab seletada seda nõela tõste süsteemi seal?
ma saan aru, et seal juhtpihustis on mingi reostaadi taoline asi sees, ja kui kõrgsurvepumbast pritsitakse kütust pihustist läbi, siis vedeliku pulseerimise peale juhtpihusti takistus hakkab muutuma. takistuse järgi saab aju teada palju kütust reaalselt silindrisse jõudis.
Kui see väide on õige siis on 3 varianti
* pihusti valetab
* Silindrisse ei jõuagi õige kogus kütust
* kütuse koguse arvestamise valemi teisel poolel on valed andmed
viimase puhul võib tõesti valetajaks olla ka RPM andur
Aap ja üks asi jäi veel mainimata sümptomitest....maantel püsikaga sõites ühtlasel kiirusel pöörded kõiguvad tahokal prrasada RPM'i edasitagasi. Kuna tegu automaatkastiga isendiga...siis tänu turbiinile on raske aru saada, kas tegelikult ka auto jõnksutab....aga tundub et jõnksutab. Computer on liiga aeglase regeerimisega...seal kulu kõikumist jällegi ei näe
Kuna automaatkastiga on t
juhtmestiku viga on ka kahtlane, kuna kui pistiku järelt ära võtan, saab aju kohe aru, et pistikut pole järgi pihustil ja tuluke kohe põleb
diisli lekke kohtasid pole avastanud ja paagisisese pumba korpus püsib ilusti diislit täis
ja nõela sensor...ehk siis pihusti PEAKS olema korras. Nii mu vana kui uus pihusti tegutsevad ühtemoodi.
Aga äkki keegi oskab seletada seda nõela tõste süsteemi seal?
ma saan aru, et seal juhtpihustis on mingi reostaadi taoline asi sees, ja kui kõrgsurvepumbast pritsitakse kütust pihustist läbi, siis vedeliku pulseerimise peale juhtpihusti takistus hakkab muutuma. takistuse järgi saab aju teada palju kütust reaalselt silindrisse jõudis.
Kui see väide on õige siis on 3 varianti
* pihusti valetab
* Silindrisse ei jõuagi õige kogus kütust
* kütuse koguse arvestamise valemi teisel poolel on valed andmed
viimase puhul võib tõesti valetajaks olla ka RPM andur
Aap ja üks asi jäi veel mainimata sümptomitest....maantel püsikaga sõites ühtlasel kiirusel pöörded kõiguvad tahokal prrasada RPM'i edasitagasi. Kuna tegu automaatkastiga isendiga...siis tänu turbiinile on raske aru saada, kas tegelikult ka auto jõnksutab....aga tundub et jõnksutab. Computer on liiga aeglase regeerimisega...seal kulu kõikumist jällegi ei näe
Kuna automaatkastiga on t
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
56 251 273
uus RPM andur proovitud ja kasu mitte muhvigi.
Täpselt sama seis.
Nüüd tekkis järgmine idee...et kas selline asi pihustiotstest ei või tingitud olla?
Igatahes hommikused käivitused viitavad sellele, et pihustiotsad tuleb ära vahetada naguni.
Krdi diiselmootor ma ütlen :D
pane või megasquirt peale, et sõitma saada korralikult
Täpselt sama seis.
Nüüd tekkis järgmine idee...et kas selline asi pihustiotstest ei või tingitud olla?
Igatahes hommikused käivitused viitavad sellele, et pihustiotsad tuleb ära vahetada naguni.
Krdi diiselmootor ma ütlen :D
pane või megasquirt peale, et sõitma saada korralikult
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
56 251 273
kui tegu automaat kastiga, kas see vahetab ka ajuga mingit infot? kas seal ei või kala olla rääkisid, et vahetasid kasti ja peale seda on jama!
edit:
arvan, viga ei ole mõtet otsida kulunud või mustast mehaanikast vaid mingi elektri kala on asjas sees. kas midagi valesti ühendatud või kasti vahetusega katki läinud
edit:
arvan, viga ei ole mõtet otsida kulunud või mustast mehaanikast vaid mingi elektri kala on asjas sees. kas midagi valesti ühendatud või kasti vahetusega katki läinud
Overkill is just about enough
Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l
Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l