Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 2:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.02.2009 22:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.05.2006 14:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tallinn, Vigala
esimene asi mida kontrollisin oligi juhtmestik...kas kõik on õiges augus.
Aga seal ei ole võimalik eksida, kõik pistikud on erinevad.
kui midagi ühendamata oleks, näitaks kompu selle kohe peale käivitamist ära.
Kast vahetab küll infot. Pöördeid vähemalt kindlasti. ja kui aju annab teate et pöörded valed, läheb automaatkasti ka kohe avariireziimi.
Pihusti viga näidates aga kast toimib normaalselt nii nagu peab...igast sprot ja talvereziimid ka toimivad.

pikemal uurimisel tuli välja et paar vaakumi/boosti voolikut olin vahetanud ära omavahel....nende õigeks panemisel ei muutunud midagi.

_________________
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: tere
PostitusPostitatud: 03.03.2009 22:41 
Eemal

Liitunud: 26.09.2005 11:33
Postitusi: 150
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Ega ma aidata ei oska veel kuna pole diagnostikasse veel jõudnud.Endal sarnane mure 97 a omegaga millel peal BMW mootor.Käitub sarnaselt. et pöörded tõusevad väga aeglaselt ja kuni mingi 2500 rpm i ni ja siis kõik.Kui nõnda maalt linna autoga koperdasin siis hakkas järsult pill tuiskama ja lasi 100 km h välja.Mingiaeg sõites hakkas jama jälle pihta ja nüüd töötab enamus ajast kuni 2500 rpm i ning vahest helgemad hetked ja lendab jälle minna.Kui diagnostikas käidud panen ka siia kirja mida eada saan.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.03.2009 8:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.05.2006 14:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tallinn, Vigala
mul läheks üle 2000 rpm'i küll kuid ise suretab ennast välja sellisel juhul, tänu pihusti vea koodile.

Ükspäev hakkasin uuesti lahti kiskuma ja leidsin diisli lekke 2'st kohast. Kuid need lekked on jube väiksed. Lihtsalt on lekke ümbruse märjaks teinud, kuid mingit tilkumist sealt pole tulnud. Tõenäoliselt saab siis sealt õhk süsteemi?
Üks märg koht on 5. silindri pihusti peale mineva toru vahel. Teine oli 4. silindri pihusti ülevoolu vooliku vahelt.

Ühesõnaga kui calibra ehitusest aega üle jääb siis eemaldan ka need kohad ja annan teada mis minul asjast sai.

_________________
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.03.2009 9:21 
Eemal

Liitunud: 13.11.2008 21:35
Postitusi: 51
Asukoht: Viljandi-Tartu
Endal oli samasuguse autoga paar aastat tagasi samasugune probleem.Vahetatud sai tookord palju viga otsides(kett,keti tallad,pihustid,pump jne),kuid ei midagi.Lõpuks tuli välja,et hooratas oli vigane ja ei lugenud korralikult põõrdeid.Muidugi kui viga hoorattas siis peaks käivitamisel selline kerge metallne hääl starteri omal juures olema.

_________________
Lost but not forgotten


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.04.2009 21:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.05.2006 14:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tallinn, Vigala
täna juhtus jälle kummaline asi.
kollektori juurest lõi kas tihendi vahelt või mõra kollesse...pealt poolt paistis küll terve...paraku all plekk ees ja täna polnud mahti vaadataselle alla.
Aga point selles, et pärast seda läks auto kompu näidu järgi maanteel ca 0,5l sajale ökomaks.

Mida me sellest järeldada saame?

_________________
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.04.2009 13:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.12.2005 18:53
Postitusi: 114
katt umbes?

_________________
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.10.2011 17:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.09.2008 19:56
Postitusi: 2
Asukoht: Tallinn / Virtsu
võibolla said juba selle välja suremise probleemist jagu, aga..
mul endal 525tds millel trossiga pump peale aretatud. juhtmega pihusti hakkas lekkima ja otsustasin juhtme maha lõigata ja augu kinni liimida, et ei lekiks. ilma juhtmeta tühikäigul töötas, niisiis lõikasingi ja liimisin. sellest tuli samasugune viga nagu sul. 2000 pöörde juures nagu suri välja, siduri alla vajutasin, siis töötas edasi. võtsin rõhu anduri tagant ära siis läks see 3500 juurde. Seega ma usun et see probleem on/oli juhtmega pihustis kinni.

kuna ma ei viitsinud väga eelmisi postitusi lugeda, siis võibolla on see üldse mõtetu postitus. :)


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.10.2011 18:38 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Kui sul on vana mehaaniline pump peale pandud pole sul mingit juhtpihustit enam vaja,selles pumbas kõik mehaaniline,kütuse etteanne jne...


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.10.2011 20:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.09.2008 19:56
Postitusi: 2
Asukoht: Tallinn / Virtsu
_siim_ kirjutas:
Kui sul on vana mehaaniline pump peale pandud pole sul mingit juhtpihustit enam vaja,selles pumbas kõik mehaaniline,kütuse etteanne jne...


seda arvasin minagi, et ei ole vaja, aga ta hakkas pumba peal olevat solenoidi lülitama. panin teise juhtme sellele peale, mis seal lähedal nisama rippus ja nüüd on kõik korras. :)

_________________
ılı.ıllı™ .lııl d'-_'b lııl.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.10.2011 21:27 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
No meh pumba jaoks peab jah toite vedama mingist muust süütega juhitavast ahelast,neid on seal küll.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 19.10.2011 21:44 
Eemal

Liitunud: 11.01.2006 18:54
Postitusi: 202
Asukoht: Tallinn
Tõnuril pole seda omegat imo juba ammu enam


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 57 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11